měla bych dotaz. Po mém prvním bouráku, kdy jsem narazila do pickupu a přeletěla do korby(prázdné) , sem měla přední vidle "kapku" ohnuté. Kamarád, co mi dělá veškeré údržby a opravy - žádný čučkař, objednal po konzultaci semnou nové-jeté vidle. Vidle OK, ale po nasazeni na moto a první projížďce jsme zjistili, že jsou kratší, než ty původní. Mám ročník 2007. Při jízdě to mlátilo i když jsem jela po relativně bezkazové cestě. Tak jsme trochu zaimprovizovali a dali jsme tam ty trubky, co zatlačují pružiny, ze starých vidlí - jsou delší a o 90% se to zlepšilo. Vidle ztvrdly, když jsem se na tom oba projížděli, bylo to bez problému. Nicméně po nějakých cca 2000km vidle zase změkly. Není to žádná hrůza, jen si musím dávat pozor na větší nerovnosti, tam už to pak docela mlátí - předpokládám že kvůli kratší délce. Jako nevadí to, ale pocitově to není úplně ono. Tak bychom se chtěli zeptat, jestli by někoho nenapadlo, jak vidle přitvrdit. Jestli jiný olej nebo nejaké podložky.... Bude to asi trochu alchymie, ale možná by to šlo. Budu ráda za kažnou radu - kromě té, že si mám koupit nové díky :-*
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
2. To ze jsou vidle jako takovy kratsi asi nebude znamenat ze by mely mlatit.
3. GS ma vseobecne spis tvrdy vidle, takze jestli to netlumi tak asi nebude vsechno cajk? POdle popisu bych tak typnul ze jste tam nalili malo oleje.
Spocitej si jestli se ti vyplati resit predni vidle s nekym kdo o tom vi prdlajs a neni lepsi to dat do servisu.
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
Ocelová pružina jen tak nezměkne!
2.Tím mlácením myslím to, že když náhodou najednu na třeba díru které se nestačím vyhnout. Tak to prostě křápne. Což je normální, ale ta tolerance je menší, než u těch origo vidlí. Když jsme tam dali ty delší trubky, tak to bylo OK, ale teď změkly.
3.Olej jsme kontrolovali 2x a bylo ho tam správně. A se servisem to řešit nebudu. Nové vidle které budou správně dlouhé si můžu koupit sama. Ani jednoho z nás nenapadlo, že jiný ročník bude mít kratší vidle. Bohužel. Takže budu ráda za věcný příspěvek a ne za to, že z nás někdo bude dělat debila. Děkuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
Naposledy editováno 01.06.2014 14:16:43
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
Já bych ještě zkontroloval to ložislo řízení, vůle v každém z kluzáků vidlice zvlášť!
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
2 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
Myslel jsem, že z předku se ozývají kovové rány?
A teď píšeš, že po nerovnostech jsou nárazy tvrdší?
A chceš přitvrdit vidle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
Prostě tam kde jsou nějaké větší nerovnosti a origo vidle to dávaly, tak na nových jsou nárazy tvrdší. Když jedu po rovné cestě bez vad, je to cajk. Ničemu to nevadi, motorka jede normálně. Chtěla jsem jenom vědět, jestli by někdo neměl nějaký tip, tak je přitvrdit. Uznávám že to změknuti po 2000km ale není úplně vpořádku.
tak to platí a je to ten můj konkrétní problém. Teď mi NIC nemlátí. Mějte semnou prosím trpělivost....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
Jako další krok bych odmontoval všechno z kluzáku vydlice, vyndal pružinu a zkusil jestli se kluzák pohybuje po celé dráze volně a nic nebouchá a tlumí přibližně stejně.
Pokud bych ani jedním nenašel problém tak bych to odnes někam kde tlumičům rozumí.
kuzmič> Jak sám píšeš, lidi jsou svině když chcou na něčem vydělat, kdo ví z čeho tam ty pružiny jsou...
2 reakcí na tento příspěvek Kratší přední vidle GS500
že to náráz změklo je taky dívné. Vidlice na GS jak píše gugo jsou naopak měkké(no oproti XL to asi tvrdší bude ). Hodně lidí si dávalo do vidlic i podložky, protože i po výměně za hustší olej, byly pořád měkké(ale to bych tam necpal)
nárazy jsou tvrdší a chceš to ještě přitvrdit? Nebo tvrdší, že šly až nadoraz?
Taky bych chtěl vidět jak moc to pružilo po vložení trubek na pružiny..
nebylo to tuhé až moc? Jako že vidle nešla stlačit? A po nějaké době se rozpohybovala?
Ale stejně si čím dál víc myslím, že ta vidle bude skládačka....
Rozeberte vidle i ty ohnuté, poskládejte vedle sebe a hledejte rozdíly a měřte...
mozna v tom hledate neco moc sloziteho. Me proste zajimalo, jak by ty vidle sly pritvrdit, nic jineho. Na doraz nejdou kdyz s nima zapohybuju, ale co to dela kdyz najedu do diry nebo prejedu vetsi nerovnost nevim. Kdyz prudcej zabrzdim, tak jdou tak do pulky. Fakt nevim jak jinak to popsat.
Jeste me napadlo jestli treba origo vidle nebyly spatne a ted jak to je, by to melo byt. Kazdopadne predtim to bylo lepsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kratší přední vidle GS500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |