2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Hmmm , taštička od soudruhů z USA ( nemám rád USA ) a 10 USD poštovné ...
Tak to já asi budu pořád jezdit s batohem z LIDLu za 300 - běžně ssebou tahám plachtu, řetěz a spoustu dálších blbostí
Papíry se v pohodě vejdou pod sedlo k lékárně a žárovkám - ale kdo by to pořád vyndaval
Mimochodem - pro všechny !!!
Jak máte vyřešené případné píchnutí pneu někde na cestě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
pavelcigi píše: fesi_07>
Hmmm , taštička od soudruhů z USA ( nemám rád USA ) a 10 USD poštovné ...
Tak to já asi budu pořád jezdit s batohem z LIDLu za 300 - běžně ssebou tahám plachtu, řetěz a spoustu dálších blbostí
Papíry se v pohodě vejdou pod sedlo k lékárně a žárovkám - ale kdo by to pořád vyndaval
Mimochodem - pro všechny !!!
Jak máte vyřešené případné píchnutí pneu někde na cestě?
Koukám, taky v emtéčku nemam náhradní žárovky, ani je nemam kam dát, možná po kapsách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: 1Miki> Jinak 3,8l spotřeba nevěřim. Já když jedu jen lochtačku do 5 tis na lehoulinkej plyn, tk pod 4,3l nejdu ani kdybych se posral Hoď foto palubky jako důkaz
Třeba já zase ale nemám důvod nevěřit. Když jsem totiž jel tu svoji testovací cca 50 km jízdu s již zahřátým motorem na už skoro zajeté MT-07 (viz malá "recenze" na 21. straně této diskuze), displej nakonec hlásil průměrnou spotřebu 3.4 l/100km (slovy tři celé čtyři desetiny litru na sto).
Dle svého zvyku jsem ale ani za tu vypůjčenou MT-07 zbytečně natahal, jen asi 3x jsem si vyzkoušel akceleraci a pak ještě i přechody mezi různými režimy.
Jenže já jsem fakt kochací typ, a z minula už trochu znáš mne a moje spotřeby:
1.58 l/100km - Honda CBF 125 (125 cm jednoválec, vstřikování)
2.77 l/100km - Yamaha WR 250R (250 ccm jednoválec, vstřikování)
3.14 l/100km - Honda VT 750 Shadow Spirit (750 ccm dvouválec, vstřikování)
3.40 1/100km - Yamaha MT-07 (700 ccm dvouválec, vstřikování)
3.41 l/100km - Honda VT 750 Shadow (750 ccm dvouválec, karburátor)
4.34 l/100km - BMW R 1100GS (1100 ccm dvouválec, vstřikování)
Všechno až na jednu výjimku (MT-07) to jsou počítané průměrné spotřeby paliva dle skutečnosti, jen u MT-07 je to průměr dle dle palubního počítače. Tipuju, že computer u MT07 bude asi trochu kecat a reálná spotřeba MT-07 by tedy nejspíš byla o pár deci vyšší.
3 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
Neda mi to a zase do toho rypnu, vypichl jsem jednu fotku z mnoha bambitek co jsem na MT-07 videl a o5 je to "prskavec olejnaty" je to z tohoto testu http://www.motoforu...-07-blazniva-strela/
At si kdo chce co chce rika, tohole normalni neni...Tohle jsem naposledy videl u Jawy 350
Naposledy editováno 19.06.2014 20:57:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
No a poslední věc odvětrání víka ventilů je zavedeno zpět do sání u aut tam je v cestě filtr (tedy u starých jako Golf II ne) a u motorek moc ne. Nevím jak je to u 07 to jsem nezjišťoval. Pokud tedy přeliješ olej nad max. má cestu kudy se objevit ve výfuku. A když v motoru blafnou olejové páry motor jde do maximálních otáček a běží samovolně i s vypnutým zapalováním dokud nevycucne olej všechen - to ale zejména u dieselových motorů.
Tak, že závěrem - není to hezké ale je to celkem normální a v pořádku. (špatný design)
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
jj Octavia II 1.6MPi rok 2004 to má podobně. Ale rok cca 2006 už -naštěstí- dali pryč EGR (5) a váhu vzduchu (1). Sekundární vzduch (6) nechali a za studena je slyšet tak cca 2min jak ventilátor fučí , ten sekundár je jedinej rozumnej počin.
Váha vzduchu budiž.
EGR tj. vracení splodin do sání...bleee. Já už sem čistil (zasplepoval) pár EGR u dieslů, co májí už něco naběháno a byl jsem jak kominík (saze + karbon + olej) a chudák motor.
Naposledy editováno 20.06.2014 09:04:53
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Co sem koukal, tk emtéčko překvapivě nemá žádnou tuhle nesmyslnou eko píčovinu.
Mám vzato, že se to dělávalo u aut kvůli normě E4. Moto mají myslím zatím E3.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
Haski píše: Mám vzato, že se to dělávalo u aut kvůli normě E4. Moto mají myslím zatím E3.
Jj maj E3 v současnosti. Ale ty systémy se montujou na motorky už dlouho. Třeba kámoš to má na banditu rok 02. A já to měl na tý Hondě, už sem to vyndal. Ale to emtéčko to nemá. A na transalpu to máš?
K tvemu vykaldu mam nekolik poznamek.
1. Ano z benzinovych aut tece z vyfuku voda, je to tim, ze je vyfuk dlouhy a zejmena v zadnim dile (tlumici) plyny ztraci nejvice rychlost a taky se nejvice zde ochlazuji, proto ty potoky vody, zejmena pri rozjezdu, kdy hladina kondenzu pretece hranu vyfukove trubky. Souhlasim, vim, delaji to jen benziny.
2. Bohuzel nemas pravdu, ze nasavany - recirkulovany "vzduch" pres EGR prochazi intercolerem. Tento bordel jde primo do saciho potrubi, tedy mimo standardni cestu sani a mimo intercoler.
3. samovzniceni olejovych par v sani. Olej ktery se hromadi v intercooleru z drtive vetsiny nepochazi odfuku klikovky, nybrz vetsinou z vadneho turba, presneji z volne hridelky kolem ktere prolina mot. olej do sani ktery turbo jinak maze. Samovzniceni olej. par se stane vetsinou kdyz nejaky odbornik na slovo vzaty vymeni hyn turbo za nove a nevycisti intercooler, jo, pak se zamava motoru cau a pa... Tohle se tedy stava v drtive vetsine u motoru s turbem. Konec koncu u motoru bez turba je intercooler vice mene zbytecny, protoze teplota nasavaneho vzduch = teplota vzduchu ktery by jej chladil. Jinak vzduch se u turbomotoru chladi zejmena proto, ze teply vzduch je vice roztahly (ma nizsi hustotu)a tedy obsahuje mene O2, ne ze by se nejak vyrazne hur stlacoval. Pokud by se hur stlacoval jak rikas, pak by to byl jev zadany protoze bys dosahl vyssiho kompresiho pomeru.
Neber to jako osobni kritiku jen jsem se pokusil vyjadrit svuj subjektivni nazor, tak doufam, ze nejsi nasrany Urcite se shodnem na tom, ze zhovadilost jmenem EGR nemel nikdy spatrit svetlo sveta.
Resume: ono je to vsechno jedno, pokud jsou ty kapky kondenz a ne olej, pak se nic (krome estetickeho hlediska) nedeje.
Jinak motorku jsi potunil hezky, na tech riditkach moc mista neni, je to na fousy. Zrcatka rozsireni potrebuji jako soli. Docela me zajima kdo prvni najde vhodne sirsi ritika, nejaky kompromis aby byly sirsi ale dosahly hadice a kabely...68 cm je fakt zalostne malo.
Naposledy editováno 20.06.2014 21:55:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
1Miki píše: SuperSic58> taky jsem to dnes byl přihlásit a ve středu jsem objednaný na první servis.
Byl si u toho? Dělali tu synchronizaci klapek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Byl si u toho? Dělali tu synchronizaci klapek?
Byl jsem u toho, vyměnili jen olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-07
SuperSic58 píše: Jj maj E3 v současnosti. Ale ty systémy se montujou na motorky už dlouho. Třeba kámoš to má na banditu rok 02. A já to měl na tý Hondě, už sem to vyndal. Ale to emtéčko to nemá. A na transalpu to máš?
Aha, no že strkaj EGR i na moto, sem netušil. Transalp má sice spousta e-sensorů, teď jsem to narychlo opsal ze servisního manuálu (IAT,ECT,CMP,TP,MAP,CKP ) , ale EGR naštěstí ne .
Naposledy editováno 21.06.2014 14:38:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 41 | 13.7.2024 v 22:09 krokoš |
MT-07 kufry, co kdo máte a co nebrat Yamaha MT-07 | Andloc | 1 | 5.7.2024 v 16:41 CB600 |
Otázka ohledně šířky kola Yamaha MT-07 | AlwaysGood | 4 | 3.7.2024 v 21:46 krokoš |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 978 | 29.6.2024 v 20:24 CB600 |