motka (GSR 600) mi začal netáhnout od cca 8 tis. Kontrolou jsem zjistil, že chybí chladící kapalina v nádržce pod nádrží. Dolil jsem, vyjel jsem, zpočátku se zdálo vše OK, ale po nějaké době stejně výkon nebyl plný, stále od 8 tis. otáček přibržděné. Koukám na vodu, byla, olej v poho. Přijel jsem do garáže, vše bylo plné, jak jsem vyjel. To bylo úterý. Dnes koukám a voda nikde - na zemi sucho, žádná známka úniku. Nechápu.
A pak s tou ztrátou výkonu - chlazení mi nic nehlásí. Pravda je, že se mi rychle zahřívá a stačí chvíli stát v teple a mám tam přes 100 stupňů a už 3x se mi stalo, že blikla při 120 stupních kontrolka, že by se mělo zchladit vypnutím motoru (dle manuálu je teplota do 120 stupňů OK, ale mělo by se zchladit a až při 140 je to konečná - ale to nechci zkoušet).
Předpokládám špatné těsnění hlavy, jdeme k "lékaři", ale po konzultaci v Suzu taky zrovna z fleku nevěděli.
Nemáte s tím někdo zkušenosti? Díky.
Hledal jsem, ale vždy se jednalo o ztrátu kapaliny během provozu, kdežto mě se to ztratilo po vychladnutí - i když je pravda, že se zahřeje, během cesty se ztratí mikrotrhlinkou a až po vychladnutí se doplní z nádržky do chladiče...
Naposledy editováno 13.09.2012 11:46:25
Jinak Zuza doma, tak jen aby bylo kapku tepleji.
Technik říkal, že je to OK, zkoušel vše. A pokud ne, tak jedině válce, ale to už by bylo moc.
Na to těsnění se ještě zeptám. Díky.
Ráno zkontroluju vodu, pak znovu protáhnu a uvidím. Snad to není něco horšího.
To bych to musel prodat a koupit si GSX-R.
1 reakcí na tento příspěvek Chladící kapalina mizí a ztráta výkonu
chtěl bych se zeptat, jestli jsi už přišel na to, co to dělá a povedlo se ti to odstranit? Protože vypadá, že mám stejný problém. Při klidný jízdě do 9500 otáček to jede úplně normálně, ale pokud to vytočím přes 9500 otáček, kde má být největší točivý moment, tak mi to začne cukat jako když dochází benzín (pokles výkonu, pak trochu se vrátí a pak zase pokles) a dělá to při všech rychlostních stupních a pořád. Už jsem zkoušel jestli to nedělá podtlak v nádrži, špatnej vzduchovej filtr, ale žádné zlepšení. Zkoušel jsem i měnit svíčky, ale taky to nic nevyřešilo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chladící kapalina mizí a ztráta výkonu
Dnes jdu do servisu se zeptat, co a jak. Byla mi přislíbena ještě konzultace přímo ze Suzuki ČR, tak uvidím. Zuzka šla na brzdu, výsledky právě dnes, tak dám vědět a ještě připíšu.
Snad něco jako by se aktivoval nějaký omezovač, mechanik je zapálený motorkář a bere si opravy za své, ale tady se ztrácí i on.
Tak vše je funkční, nic není vadné, rozebrána i přístrojovka, ale nic. Problém nevyřešen. Tak si pro mašinu jdu ve čtvrtek, budu jezdit a uvidím. Třeba to přejde samo. Ale vedle bylo další GSRo a taky se tváří, že vše v pohodě, ale nejde ani nastartovat. Tak to jsem na tom ještě dobře. No uvidíme.
Naposledy editováno 14.05.2013 09:11:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chladící kapalina mizí a ztráta výkonu
Takže technik říkal, že na 80% to bude i u mě.
Před vodou, jak jsem jel, jsem si však všiml toho, že moto na 1,2,3 jelo do 10 tis., dále pak už jen 9,5 tis. a dále ne. Plný plyn na pětku, ale otáčky nepřelezly 9500.
Vyměním čidlo a budu zvědav.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GSR600 po dlhšom státí neštartuje Suzuki GSR 600 | tomik1987 | 1 | 24.9.2024 v 10:49 Pedl |
Nechytá Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 1 | 24.8.2024 v 13:14 milor |
Nechytá Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 0 | 24.8.2024 v 10:38 Ypsylon |
Škrtící klapky Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 4 | 11.8.2024 v 14:58 Fueltank |
garáž Suzuki GSR 600 | Jankosaro | 4 | 1.12.2023 v 16:13 Juraj22 |