já od tankování do tankování najíždím kolem 360 km. (tankuju tak 14 L).
Při tankování vynuluju Trip a vím,že jsem "v klidu".
Ručička je dost orientační, řešívalo se to na fórech VN 900 , kde se přidával rezistor do obvodu plováku...já to řešil přihnutím plováku v nádrži
Předtím mi to neukázalo plnou i když bylo natankováno až k tomu plechu v hrdlu.
Teď mi to funguje v celém rozsahu,ale když už je ručička úplně dole,tak reserva ještě nesvítí - ten spínač má obvod zvlášť a je pevně umístěn na palivovém čerpadle. Někdy si myslím,že už mi praskla žárovka,ale nakonec se vždy rozsvítí
Tou dobou už jsem na pumpě,ale kdy jsem motorku kupoval,tak kontrolka svítila a dojel jsem v pohodě na pumpu 12 Km daleko - takže tak.
Každopádně je to super výkon i spotřeba !!! (Při jízdě vedle H-D Sportster Ti bude připadat Tvá nádrž nekonečná )
1 reakcí na tento příspěvek palivová nádrž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) palivová nádrž
VN 900 má odvětrání nádrže ventilem. Vedení je gumovou hadicí,kterou uvidíš když sundáš tachometr z nádrže - vede dopředu,ale vrací se vzad. Vede až za druhý válec (je to v místech jako za spínací skříňkou) , tam je ventil odvzdušnění
Zkontroluj,jestli není skřípnutá hadice v oblouku,nebo mezi nádrží a rámem
PS: těsnění víčka tam určitě nech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
poškodený stator Kawasaki VN 900 Classic, Kawasaki VN 900 Custom | Rodny_King | 18 | 24.9.2024 v 10:02 WartburgTourist |
Převoz motorky Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 9 | 15.9.2024 v 11:03 MMARTINK |
Nejlepsi cesta do Spanelska Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 16 | 15.9.2024 v 10:52 xlynx |
Start vn900 Kawasaki VN 900 Classic | Jirka_VN900 | 4 | 10.9.2024 v 10:31 Redak105 |
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |