Naposledy editováno 19.08.2014 12:51:04
1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
(reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Rischwon píše: Fidži_CZ> Jo tohle je velice pěkné,...myslím že tu vystavovala nějaká slečna hodnocení nové motorky. Taky mě to zaujalo, no kdoví ještě do čeho ve finále půjdu, ještě se mi líbila Honda CRF 250L, ale majitelé co ji mají, tak podle toho co čtu tak na 100% s ní spokojeni nejsou, takže proto si říkám radši než novou hondu tak bych volil dobře zajetou Yamahu WR250R za skoro stejné prachy.
CRF 250 L je hodne civilni, vic orientovane na silnice, WR 250 R je v terenu jasne lepsi.
1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Rischwon píše: Tedka jsem to koumal. CRF - 143kg což je těžká svině, WR 126 a AJP 115, což je velice pěkné. Jak jsem psal výše, jezdím trošku víc v terénu, ale dost km ujedu i po silnici. Viděl bych v budoucnu na dvě motorky, když to půjde
kde jsi na to přišel?crf má cca 110kg-podle modelového roku.
jinak za mně radím tu wr 250.dobrý strojek
nenapsal jsi kolik vážíš...pokud cca80kilo,tak v pohodě...
Naposledy editováno 19.08.2014 19:39:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Dolph-cz píše: kde jsi na to přišel?crf má cca 110kg-podle modelového roku.
jinak za mně radím tu wr 250.dobrý strojek
nenapsal jsi kolik vážíš...pokud cca80kilo,tak v pohodě...
CRF 250 L, ne cross.
2 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Naposledy editováno 19.08.2014 22:14:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
SirIndy píše: CRF 250 L, ne cross.
jo,to máš pravdu...,ale jak jsem se tak na to díval,tak ten údaj je už hmotnost pohotovostní-takže s náplněma a plnou nádrží...,takže to nakonec bude +- stejné,jako ta wr 250
1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Jinak ten Husaberg je krásná záležitost, to bych si taky nechal líbit, třeba někdy za 2, 3 roky až na to získám zkušenosti. Věřím že to musí orat pole
SirIndy píše: CRF 250 L, ne cross.
Dolph-cz píše: jo,to máš pravdu...,ale jak jsem se tak na to díval,tak ten údaj je už hmotnost pohotovostní-takže s náplněma a plnou nádrží...,takže to nakonec bude +- stejné,jako ta wr 250
Skutečnost je taková, že WR 250R/X je lehčí stroj než CRF 250L, a zároveň je robustnější a s lepším podvozkem i motorem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
čezetdolf píše: nebylo by lepší koupit něco silnějšího za těch 90 ? v lese ti to stačit jakštak bude ale na silnicu to bude slabý nesmíš se zase bát jít do silnější, si po chvilce zvykneš já třeba šel z xt125 na berga 570 (mám rád výzvy) a to byl kurva rozdíl, když sem projel berga a pak sedl na xt tak jsem myslel že stojím, ale ta motorka furt jede tolik kolik přidáváš plyn
K čemu by byl výrazně vyšší výkon na silniční přejezdy (po okreskách a státovkách) mezi off-roadovýma vložkama?
- když WR 250R na špuntech vytáhne tachometrových 155 km/h (a WR 250X na silničních gumách 165 km/h)
- když trvale udržitelná rychlost WRka je okolo 120 km/h (na nejvyšší 6. kvalt oblast maximálního krouťáku motoru)
- když zrychlením z 0 na 100 za cca 7 sekund dá WRko v případě potřeby na frak 95 procentům aut v běžném provozu
- když jezdit s drapákama po dálnici 140 km/h vede k tomu, že než dojedu do terénu, tak jich půlku sjedu, nehledě ani na horší ovladatelnost a brzdnou dráhu na tvrdém silničním povrchu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Rischwon>
Jako dřívejší majitel WR 250R a současný majitel WR 250X si ze zkušenosti troufnu říct, že Yamaha WR 250R by Ti mohla pro Tvoje účely velmi dobře vyhovovat, a to včetně těch přejezdů po silnici. A jako bonus bys v tom WRku měl robustní stroj s velmi nenáročným a levným servisem - výměna cca 1.3 až 1.4 litru motorového oleje po 6 tisících km, výměna olejového filtru v ceně cca 100 Kč po 12 tisících km a kontrola a případné vymezení ventilových vůlí (jsou tam podložky, ne štelovací šroubky) až po 40 tisících km.
Samozřejmě že to WRko (stejně jako jiné podobné stroje) není předurčeno pro dlouhé opakované ježdění po dálnici rychlostí 130 až 140 km/h (přestože spousta majitelů WR 250R/X v USA i takto dojíždí denně do práce). Pokud chci univerzálnější lehčí civilní endurko, tak je to vždycky kompromis mezi terénem a silnicí, a mezi výkonem, hmotností a životností respektive servisní náročností. Jestli jenom terén, tak čistě terénní stroj (v krajnosti ostré enduro nebo krosku) se všemi jeho výhodami a nevýhodami, a převozy na vozíku za autem. A jestli čistě jenom silnici, tak na to jsou vhodnější úplně jiné stroje - od skútrů přes čoprkrujzry, naháče a cendura až po supersporty.
A co se životnosti (trvanlivosti) motoru a podvozku WR 250R/X týče, zkušenosti cestovatelů v Americe jsou takové, že po 5 až 6 letech ježdění po cestách a hlavně po necestách od Aljašky až po Mexiko a nájezdu 70 až 80 tisíc km jim jejich stroje slouží stejně dobře, jako když si je nové před těmi 5 až 6 lety pořizovali - a bez nějaké potřeby výměny pístů, rozvodů nebo dokonce generálkování motoru. Odkazy sem zatím nedávám, ať se neopakuju z jiných vláken o WR 250R/X - je toho tady myslím dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Dovi píše:
Rischwon>
Jako dřívejší majitel WR 250R a současný majitel WR 250X si ze zkušenosti troufnu říct, že Yamaha WR 250R by Ti mohla pro Tvoje účely velmi dobře vyhovovat, a to včetně těch přejezdů po silnici. A jako bonus bys v tom WRku měl robustní stroj s velmi nenáročným a levným servisem - výměna cca 1.3 až 1.4 litru motorového oleje po 6 tisících km, výměna olejového filtru v ceně cca 100 Kč po 12 tisících km a kontrola a případné vymezení ventilových vůlí (jsou tam podložky, ne štelovací šroubky) až po 40 tisících km.
Samozřejmě že to WRko (stejně jako jiné podobné stroje) není předurčeno pro dlouhé opakované ježdění po dálnici rychlostí 130 až 140 km/h (přestože spousta majitelů WR 250R/X v USA i takto dojíždí denně do práce). Pokud chci univerzálnější lehčí civilní endurko, tak je to vždycky kompromis mezi terénem a silnicí, a mezi výkonem, hmotností a životností respektive servisní náročností. Jestli jenom terén, tak čistě terénní stroj (v krajnosti ostré enduro nebo krosku) se všemi jeho výhodami a nevýhodami, a převozy na vozíku za autem. A jestli čistě jenom silnici, tak na to jsou vhodnější úplně jiné stroje - od skútrů přes čoprkrujzry, naháče a cendura až po supersporty.
A co se životnosti (trvanlivosti) motoru a podvozku WR 250R/X týče, zkušenosti cestovatelů v Americe jsou takové, že po 5 až 6 letech ježdění po cestách a hlavně po necestách od Aljašky až po Mexiko a nájezdu 70 až 80 tisíc km jim jejich stroje slouží stejně dobře, jako když si je nové před těmi 5 až 6 lety pořizovali - a bez nějaké potřeby výměny pístů, rozvodů nebo dokonce generálkování motoru. Odkazy sem zatím nedávám, ať se neopakuju z jiných vláken o WR 250R/X - je toho tady myslím dost.
Osobne bych ty intervaly pri provozu v terenu zkratil. Menit filtr jednou za 12 tis km mi prijde silene, zvlast kdyz stoji pakatel
SirIndy píše: Osobne bych ty intervaly pri provozu v terenu zkratil. Menit filtr jednou za 12 tis km mi prijde silene, zvlast kdyz stoji pakatel
Souhlas, a taky to tak dělám u všech svých mašin.
Ale dával jsem to jako info o intervalech doporučených přímo výrobcem, a je z toho i vidět, jak hodně si výrobce u tohoto motoru věří.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
čezetdolf píše: nebylo by lepší koupit něco silnějšího za těch 90 ? v lese ti to stačit jakštak bude ale na silnicu to bude slabý nesmíš se zase bát jít do silnější, si po chvilce zvykneš já třeba šel z xt125 na berga 570 (mám rád výzvy) a to byl kurva rozdíl, když sem projel berga a pak sedl na xt tak jsem myslel že stojím, ale ta motorka furt jede tolik kolik přidáváš plyn
Sednout rovnou na silný kladivo je hloupost. Akorát se naučíš špatné návky a učení trvá déle. Ale každý ať koná podle svého.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Dovi píše:
K čemu by byl výrazně vyšší výkon na silniční přejezdy (po okreskách a státovkách) mezi off-roadovýma vložkama?
- když WR 250R na špuntech vytáhne tachometrových 155 km/h (a WR 250X na silničních gumách 165 km/h)
- když trvale udržitelná rychlost WRka je okolo 120 km/h (na nejvyšší 6. kvalt oblast maximálního krouťáku motoru)
- když zrychlením z 0 na 100 za cca 7 sekund dá WRko v případě potřeby na frak 95 procentům aut v běžném provozu
- když jezdit s drapákama po dálnici 140 km/h vede k tomu, že než dojedu do terénu, tak jich půlku sjedu, nehledě ani na horší ovladatelnost a brzdnou dráhu na tvrdém silničním povrchu...
neříkám že je to špatná motorka, jen mě to hlavně přijde za ty prachy moc drahý, taková lepší 125. Radši bych šel 400 drz s drapákama (ale zase je o neco těžší). Zase to má výhodu tu udržbu, oproti ostré. (jen můj názor)
tu maximálku neřeším, nejezdím po silnici taky plnej kotel
, ale je fajn mít výkon navíc (třeba u nás je to samá zatáčka a krátkých rovinek na předjetí je málo, takže je fajn brnknou o plyn a rychle předjet třeba nějakej autobus před zatáčkou (kamarád co má třeba slabší to už nestihne jelikož to "nerozmotá" tak rychle tak se pak musí tahnou za busem) a o dálnici sem nepsal vubec nic a pochybuju že tam někdo pojede ještě s drapákama
jen sem to myslel tak že zakladatel vlákna má ze silnější strach, tak aby se toho nebál protože ta motorka umí jezdit i pomale, třeba ty 450 to prostě nemusíš tak točit jak to zmiňovaný YZ a jedeš si takovou pohodičku, když potřebuješ někde vyjet tak přidáš trochu plynu a je to (třeba tata co jel maximálně na staré jawě před 20letama si taky občas pučí berga a jede se projet a vyhovuje mu to, že to nemusí tak motat a přidá trošku plynu a jede to)
Naposledy editováno 22.08.2014 00:36:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Fidži_CZ píše: Sednout rovnou na silný kladivo je hloupost. Akorát se naučíš špatné návky a učení trvá déle. Ale každý ať koná podle svého.
co přesně myslíš těmi špatnými návyky? ta motorka prostě jede tolik kolik přidáváš plyn, i ty silný umí jet klidu, prostě když týpek není uplnej dement co to neumí a chce akorát zamachřit a jede plnej plyn, tak jasně že nedopadne dobře, ale když bude jezit ze začátku v klidu tak v tom nevidím vůbec žádnej problém, že by měl mit špatný návyky. (taky sem sedl z 125 xt na 570 a nemyslím si že bych jezdil jak úplnej lempl a už vůbec abych nestíhal ostatním co jezdí o dost dýl, tím samozřejmě nechci ze sebe dělat zkušenýho jezde, ale nemám rád řeči typu ,že to nejde )
Naposledy editováno 22.08.2014 00:30:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
WR 250 se zkušeným jezdcem si kladivo dokáže povodit tak, že bys mrkal.
O nákladech na provoz ani nemluvím.
Ovšem s postupným přicházením k rozumu se vracejí na tyhle "chcíplé" kubatury, aby se konečně naučili jezdit
čezetdolf> Nechci s tebou hádat, stejně si myslíš, že tvoje volba sednout bez zkušeností na 570 Berga je vlastně ten nejlepší způsob jak začít. Ale to co píšeš je hloupost. Pokud si myslíš, že všechno je to jen o plynu, tak si úplně mimo. Vsadím se, že by tě vyškolila i 2T 125
Jezdil jsem i na tatovém Harley Davidson 650 a Suzuki Savage 600 a ten tah je neskutečný nicméně v tom terénu je to přeci jenom něco jiného ostré Yzetko mě potáhalo víc než bych si někdy představoval, ne že bych se bál ale rád jezdím na plno a vím že silnější stroj než je potřeba by mě dřív nebo později vytrestal, takže já chci pěkně postupně nabírat zkušenosti a klidně si pořídím za 2-3 roky nějakou 450.
1 reakcí na tento příspěvek Bude výkon Yamahy WR 250 R dostačující??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 292, 293] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8772 | Dnes v 10:37 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | Dovi | 1815 | 27.1.2023 v 13:31 cross119 |
Někam někdy v termínu 21/5-29/5 Kawasaki Z 440, Yamaha WR 250R, KTM 1290 Super Adventure | Animals21 | 1 | 17.5.2022 v 19:40 igor1100 |
Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | panlesu | 3 | 7.5.2021 v 19:33 Animals21 |