pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rak: jojo koukal jsem na ne na stankach co daval odkaz stev .... Tech 2700 uz je jen o 500draz.... To uz je hodne pekny.
Shorai si vyrabi svoje clanky, jsou to takovy "pytlicky" v te plastove krabici....
Ballistic maj stejnou konstrukci jako ja, pouzivaj ty 2300mAh clanky od A123 ....
Franco: jak rikas, brzda neni treba - samo ladit stylem jezdeni nekde po opusteny silnici a koukat u toho na budik smrdi prusvihem, ale v nouzi se da.... Jestli to chces jen zkusit tak to muzem testnout s moji lambdou - ze bys nemusel kupovat svoji.
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak včera jsem v rychlosti viděl u Honzy ten nadopovanej motor, bohužel jsem musel fakt letět a neměl jsem ani minutku. Ale ještě to stihnu až budu teď přezouvat, tak se pokochám víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Když je to v konfiguraci 4S2P, řeší se nějak samovybíjení kvůli tomu paralelnímu spojení nebo se to neřeší?
Neresi, kdyz jsem je skladal sam tak sem se snazil udelat nekolik cyklu na kazdem clanku na chtre nabijecce a sparovat clanky s podobnymi parametry. V realu to ale stejne nema meritelny vliv.
Ja mam na sve aku i servisni konektor jako maji modelarske akupacky a sem tam to nabiju pres balancer abych videl o kolik se clanky rozhodily a nezaznamenal jsem zadne zasadni rozdily.
Stev: jo moje je taky pajena s medenejma paskama - tezko rict jedtli med pajena cinem na tom ohledne prechodovejchnodporu neni hur nez ty origo bodovane kovove pasky .... A taky asi nedela baterce dobre ten tepelnej sok pri pajeni....
Konektory mam taky radsi. Jeste teda prejdu z tech a derson na modelarske xt90 .... V RC modelech pouzivam xt60 (60A jako ty anderson) a tyhle vetsi xt 90 uz mi prijdou akorat :)
Franco82 píše: assassin> Jinak včera jsem v rychlosti viděl u Honzy ten nadopovanej motor, bohužel jsem musel fakt letět a neměl jsem ani minutku. Ale ještě to stihnu až budu teď přezouvat, tak se pokochám víc
od chvíle co mi ukázal ty ojnice mám hříšný myšlenky
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jsem ted nejak linej premejslet jestli je pro clanky horsi spojit dva paralelne, nebo pak spojit paralelne az dve serie 4clanku....
Potřeboval bych třípólový konektor na spojení alternátor-regulátor. Nemáš nějaké doporučení na vhodný a dostatečně dimenzovaný konektor? Proud by tam měl být do cca 30A, ale čert ví co tam v reálu teče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
U 4 článků v serii, která se připojí paralelně k další 4serii, jakmile se jeden posere, tak snížený napětí vybíjí všechny 4 seriový z tý druhý větve. Ale zase při dvojičkách, když se zhorší jeden článek, tak ten druhej dostává při startu o to vetší záhul.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> ty dva články paralelně mají údajně schopnost samobalancování, takže když je jeden na tom špatně druhej mu trochu pomůže, jestli se dobře pamatuju.
No právě, tím druhým teče celej proud startovacího obvodu mínus to, co ještě pustí ten poškozenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: PetrL3> bohužel tomu tak nerozumím, al 2V 1000 by měly bejt schopný roztočit i 4 články v sérii.
Jasný, já jen, že obě zapojení mají klady a zápory.
Btw, Motorku nastartuju modelářskou lipolkou 3S1P 5Ah co umí 100A. Jen to nabíjení je problém a při mechanickým poškození zahoří velice silně. Takže bohužel nepoužitelný. Škoda, bylo by to bez práce a 1/3 ceny.
Naposledy editováno 02.09.2014 14:50:54
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
V2 bych asi ctyrclankem nezkousel, me TL urcite bere na startu vic jak 120A a ty A123 clanky maji udavane 120A max v technickym listu - coz neni rozumne jit za teoreticke maximum...
Zajoch: no tak to by jeste smysl melo. Bud si muzes objednat z odkazu co daval stev a pripojit se na ty kabely, nebo ji muzu objednat ja a predelat to na terminaly s m6 srouby abys nemusel do moto bastlit konektor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Jasný, já jen, že obě zapojení mají klady a zápory.
Btw, Motorku nastartuju modelářskou lipolkou 3S1P 5Ah co umí 100A. Jen to nabíjení je problém a při mechanickým poškození zahoří velice silně. Takže bohužel nepoužitelný. Škoda, bylo by to bez práce a 1/3 ceny.
Jo to funguje - ja tele natocil i triclankem 2200mAh od turnigy .... Ma teda na obalu 80C ale oni dost kecaj :)
Jen nejsou moc "stabilni" primposkozeni a nejde nabijet nijak chytre.... Tady to jinak nez pres life nejde...
Kazdopadne tobe by nejspis stacil ctyrclanek, coz uz poridis od nakejch 1600,-
Ty lipol se pouzivaj na okruhovky bez dobijeni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: assassin> Já ten 4článek asi zvážím, jakmile mi na některý motorce původní aku odejde. Ty rozměry a hmotnost jsou docela argument. Zatím dík . Kdybych měl nějakou nejasnost, ozval bych se o radu.
Jo jasny, ten 4clanek ma cca 350g :) a zas znackova baterka za litr nebo patnact set uz neni tak daleko od cenovky za life kdyz to nejak zbastlis sam... Ciste teoreticky by i zivotnost mela byt jinde. Nejstarsi z tech co sem delal ja ma stev a zati jezdi :)
Ja ted cekam na life clanky do auta :) ale tam je teda ta cenovka jinde :) ikdyz teda bludevil jezdi na tu 4s2p lipol s 206kou uz snad pul roku :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše:
Zajoch: no tak to by jeste smysl melo. Bud si muzes objednat z odkazu co daval stev a pripojit se na ty kabely, nebo ji muzu objednat ja a predelat to na terminaly s m6 srouby abys nemusel do moto bastlit konektor...
Asi bych to nechal na tobě na ty šrouby, elektro není můj kamarád Ale řešil bych to až klasicky nějak po sezoně, přes zimu...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Na aute si slibuju tak 10kg .... Prvnich 50kg mi na aute vychazi v prumeru na 7tis za 10kg dolu.... Pak uz to bude horsi :)
váha 0,9kg, cena taky kolem 3000,- a dají se nabíjet klasickou nabíječkou... těch výrobců je víc, tyhle jsem vybral jako příklad...
třeba tahla
nebo
tahle
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Dewwil: osmiclanek ma 4,6Ah - to je to co davam na v2, ctyrclanek ma polovicni ( to davam na okruhovky 600ccm)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: assassin> nj, ale nabíje tvoje baterky se normální nabíječkou z lídlu asi nejde, ne? Nebo jo? Navíc jsi psal, že skládáš LiFe-Po nebo tak nějak jsi to psal a tohle je Li-Ion... tak v tom mám chaos
Jo nabijet jdou obyc lidl nabijeckou, liion je kategorie baterii pod ktere spadaji lipol, life atd - jakoze podkategorie kde se to deli podle konstrukce/pouzitych kovu.
Je to furt jedno a to same, vsechny tyhle baterky co jdou dat do moto jsou lifepo4....
Stev píše: r-a-k> já už si nepamatuju parametry toho 8mi packu, ale není to podobný tomuto?
Jinak mám pocit že těch 8 článků se dá koupit už spojenejch tak jak je potřeba, pak už snad není takovej problém to dodělat
Neni to problem, ale objednal jsem si ji u Honzy(assassina) tak to dotahnu do konce