pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: PetrL3> bohužel tomu tak nerozumím, al 2V 1000 by měly bejt schopný roztočit i 4 články v sérii.
Jasný, já jen, že obě zapojení mají klady a zápory.
Btw, Motorku nastartuju modelářskou lipolkou 3S1P 5Ah co umí 100A. Jen to nabíjení je problém a při mechanickým poškození zahoří velice silně. Takže bohužel nepoužitelný. Škoda, bylo by to bez práce a 1/3 ceny.
Naposledy editováno 02.09.2014 14:50:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Jasný, já jen, že obě zapojení mají klady a zápory.
Btw, Motorku nastartuju modelářskou lipolkou 3S1P 5Ah co umí 100A. Jen to nabíjení je problém a při mechanickým poškození zahoří velice silně. Takže bohužel nepoužitelný. Škoda, bylo by to bez práce a 1/3 ceny.
Jo to funguje - ja tele natocil i triclankem 2200mAh od turnigy .... Ma teda na obalu 80C ale oni dost kecaj :)
Jen nejsou moc "stabilni" primposkozeni a nejde nabijet nijak chytre.... Tady to jinak nez pres life nejde...
Kazdopadne tobe by nejspis stacil ctyrclanek, coz uz poridis od nakejch 1600,-
Ty lipol se pouzivaj na okruhovky bez dobijeni...