Naposledy editováno 28.12.2014 00:35:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
Jamharad píše: MedWed> Nejde o žádný pláč ty troubo, každopádně 500OHC má větší "koule" než tyhlety nemastný neslaný Jawy....
Koule si hledej kde chceš chlapče... Já se bavím o tom, že fandové a obdivovatelé 500OHC maj velký oči a i kdyby byla replika, stejně by ji nekoupili bo smrdí korunou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
MedWed píše: Koule si hledej kde chceš chlapče... Já se bavím o tom, že fandové a obdivovatelé 500OHC maj velký oči a i kdyby byla replika, stejně by ji nekoupili bo smrdí korunou
moje řeč, stejně nas tim slintaj jen socky, co nemaj na orignál 500ohc. Přitom ta kopie by stála zrovna tak.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
myty_fakta píše: moje řeč, stejně nas tim slintaj jen socky, co nemaj na orignál 500ohc. Přitom ta kopie by stála zrovna tak.
jj, idealne, kdyby replika stala kolem 80ooo :D :D
Rámy svařuje 85-ti letý poloslepý důchodce, firma ušetří na daních z příjmu.
Zbylé komponenty vyrábí malé děti v Číně a na Tchaj-wanu.
Myslim že by bylo jednoduší dovážet motorky z Číny a dávat na ně logo Jawa. Možná by to bylo i kvalitnější. Podobně jako to dělá Yuki. New Pionýr měl úspěch a docela se to prodávalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
MedWed píše: jj, idealne, kdyby replika stala kolem 80ooo :D :D
Mají vůbec v továrně přípravky na lisování plechů a výrobu odlitků motoru? Určitě už všechno vyházeli do sběru. Vyrobit všechny přípravky na výrobu musí stát majlant a pokud vyrobí 50ks ročně, cenu motorky to hodně zvedne.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
Royal-enfield:
ČR..10ks
Itálie..200ks
Francie.350ks
Kolik jich prodají celkem v EU? Odhaduju minimálně 1000 ročně. I kdyby levnější Jawa udala polovinu, do několika let by se jí to zaplatilo. Furt lepší než vyrábět 30-50kousků sportardů ročně a těžko se jich zbavovat.
Nebo francouzi dovážejí levné čínské retro 400 a lepí na to cenovku 110tkč (u nás by to šlo pod 90):
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
MedWed píše: Koule si hledej kde chceš chlapče... Já se bavím o tom, že fandové a obdivovatelé 500OHC maj velký oči a i kdyby byla replika, stejně by ji nekoupili bo smrdí korunou
ty si zlej
Na royalu je vidět, že se dá stále na západě prodávat předražený, i když byl dávno zaplacen
Naposledy editováno 28.12.2014 10:26:17
dave-lister píše: Mají vůbec v továrně přípravky na lisování plechů a výrobu odlitků motoru? Určitě už všechno vyházeli do sběru. Vyrobit všechny přípravky na výrobu musí stát majlant a pokud vyrobí 50ks ročně, cenu motorky to hodně zvedne.
Je to nesmyslnej napad... dost lidi (kecalu) o tom mluvi... ale kolik by bylo realnejch kupcu?
Asi jako hodinky s vodotryskem... kazdej by je chtel... tak proc uz se davno nevyrabi?
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
Co mě nějak pamatuje, posledni u čeho jsem se smal byl připad, kdy tu jeden vlastník teto nove jawy nadaval jak dlaždič, když musel kupovat 2x novou pneu, protože se mu nova roztrhala o ráfek, kterej byl totalně nedobroušený.
A proč vůbec musí být jawa originalni? Snad má odkazovat na svoje retro dědictví a ne se pokoušet jak česká zbrojovka byt in v dnešní ufo době.
Ta maska mi přijde naprosto tragická a vubec to nějakou originalitou nesrší. Brát si příklad z triumphu je taky blbost. To je značka, u ktere by se design dal přehlidnou za jizdni vlastnosti, ktere dominuji.
Jako správnou cestu bych prostě volil jit stylem moderních "střev", ale retro vzhledu.
Jako dobrý příklad mě napada tahle foto (nevim jestli se jedna o ten jejich slavny litr)
Dat klasicky kulaty světlo, trochu modernější kapoty (něco ve stylu bandasky nebo zr7), dat tomu klidně nějakej dvouvalec/čtyřvalec a hura s tim do světa. Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala.
Ale do takovyho kolosu, ktery se tváří jako fun bike dát maličkej jednoválec je k pláči.
Kdysi jsem někde něco našel o nákupní ceně motorů pro Jawu, už nevím jestli to byl 650 nebo 660, ale nic levnýho to nebylo - nenajde se tu někdo kdo si vzpomene nebo kdo to najde?
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
Po Rotaxu...V roce 2011 je zahájena sériová výroba motocyklu JAWA 660 Sportard. Jedná se motocykl, který je vzhledově volným následníkem motocyklu JAWA 650 Dakar. Jedná se však o zcela nový motocykl, který je poháněn motorem Minarelli.
Naposledy editováno 28.12.2014 14:04:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
Aha, díky. Konečně sem to viděl v cely parádě a řikam si proč třeba právě nepokračovali v tomhle? Pro skupiny A2 by se to dalo taky uchechtat. Sice budiž, znova jednohrnek, ale pořád to je zářnej příklad toho, že mozky v jawě vědí čím jít dopředu. Nevypadá to jak činskej paskvil tý 660.
Jestli je motor stoji 70 tácků, tak je tušim kupuji už novy? Nebylo by v jejich případě lepší koupit třeba roční licenci na patent a vyrábět si motory na vlastní náklady? (nevím jak to u nich funguje, ale pokuď je cena tak nastřelena, tak pochybuju, že motory dělaji vlastní).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
Podle mně pokud vůbec existuje nějaká cesta tak je v nákupu nějakejch motorů z Číny (většinou jsou na těch Čínskejch motorkách motory to nejmíň poruchový, pokud vím) a postavit kolem toho motoru něco rozumnýho - ale jsem velice skeptickej že by to vůbec šlo a že by se to v Jawě povedlo.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
StrejdaMortymer píše: Ono si stačí přečíst pár deníků od lidí co maj sportard tady na m.cz a bohatě to vystihuje jak na tom tyhle stroje jsou.
Co mě nějak pamatuje, posledni u čeho jsem se smal byl připad, kdy tu jeden vlastník teto nove jawy nadaval jak dlaždič, když musel kupovat 2x novou pneu, protože se mu nova roztrhala o ráfek, kterej byl totalně nedobroušený.
A proč vůbec musí být jawa originalni? Snad má odkazovat na svoje retro dědictví a ne se pokoušet jak česká zbrojovka byt in v dnešní ufo době.
Ta maska mi přijde naprosto tragická a vubec to nějakou originalitou nesrší. Brát si příklad z triumphu je taky blbost. To je značka, u ktere by se design dal přehlidnou za jizdni vlastnosti, ktere dominuji.
Jako správnou cestu bych prostě volil jit stylem moderních "střev", ale retro vzhledu.
Jako dobrý příklad mě napada tahle foto (nevim jestli se jedna o ten jejich slavny litr)
Dat klasicky kulaty světlo, trochu modernější kapoty (něco ve stylu bandasky nebo zr7), dat tomu klidně nějakej dvouvalec/čtyřvalec a hura s tim do světa. Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala.
Ale do takovyho kolosu, ktery se tváří jako fun bike dát maličkej jednoválec je k pláči.
Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala. - pak tedy nechápu, proč neřídíš nějakou fabriku, nebo snad jo?!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |