3 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
Co mě nějak pamatuje, posledni u čeho jsem se smal byl připad, kdy tu jeden vlastník teto nove jawy nadaval jak dlaždič, když musel kupovat 2x novou pneu, protože se mu nova roztrhala o ráfek, kterej byl totalně nedobroušený.
A proč vůbec musí být jawa originalni? Snad má odkazovat na svoje retro dědictví a ne se pokoušet jak česká zbrojovka byt in v dnešní ufo době.
Ta maska mi přijde naprosto tragická a vubec to nějakou originalitou nesrší. Brát si příklad z triumphu je taky blbost. To je značka, u ktere by se design dal přehlidnou za jizdni vlastnosti, ktere dominuji.
Jako správnou cestu bych prostě volil jit stylem moderních "střev", ale retro vzhledu.
Jako dobrý příklad mě napada tahle foto (nevim jestli se jedna o ten jejich slavny litr)
Dat klasicky kulaty světlo, trochu modernější kapoty (něco ve stylu bandasky nebo zr7), dat tomu klidně nějakej dvouvalec/čtyřvalec a hura s tim do světa. Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala.
Ale do takovyho kolosu, ktery se tváří jako fun bike dát maličkej jednoválec je k pláči.
Kdysi jsem někde něco našel o nákupní ceně motorů pro Jawu, už nevím jestli to byl 650 nebo 660, ale nic levnýho to nebylo - nenajde se tu někdo kdo si vzpomene nebo kdo to najde?
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Streetard - co vy na to ?
StrejdaMortymer píše: Ono si stačí přečíst pár deníků od lidí co maj sportard tady na m.cz a bohatě to vystihuje jak na tom tyhle stroje jsou.
Co mě nějak pamatuje, posledni u čeho jsem se smal byl připad, kdy tu jeden vlastník teto nove jawy nadaval jak dlaždič, když musel kupovat 2x novou pneu, protože se mu nova roztrhala o ráfek, kterej byl totalně nedobroušený.
A proč vůbec musí být jawa originalni? Snad má odkazovat na svoje retro dědictví a ne se pokoušet jak česká zbrojovka byt in v dnešní ufo době.
Ta maska mi přijde naprosto tragická a vubec to nějakou originalitou nesrší. Brát si příklad z triumphu je taky blbost. To je značka, u ktere by se design dal přehlidnou za jizdni vlastnosti, ktere dominuji.
Jako správnou cestu bych prostě volil jit stylem moderních "střev", ale retro vzhledu.
Jako dobrý příklad mě napada tahle foto (nevim jestli se jedna o ten jejich slavny litr)
Dat klasicky kulaty světlo, trochu modernější kapoty (něco ve stylu bandasky nebo zr7), dat tomu klidně nějakej dvouvalec/čtyřvalec a hura s tim do světa. Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala.
Ale do takovyho kolosu, ktery se tváří jako fun bike dát maličkej jednoválec je k pláči.
Ty licence za motory popř jejich koupě neni podle mě pořád tak likvidační na to, aby si na tom jawa prodělala. - pak tedy nechápu, proč neřídíš nějakou fabriku, nebo snad jo?!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |