1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr
2 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr
A pokud to bude novota,tak máš 2 roky na řádný otestování no ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
Haesty píše: Pokud to nebude pondělní,nebo páteční výroba,neměl by bejt problém
A pokud to bude novota,tak máš 2 roky na řádný otestování no ne?
...případně dokoupit prodlouženou pětiletou záruku
1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr
Je to o tom jak se k ní předchůdce choval.
Koukni i na: offmoto, tam se to taky řešilo.
přeji dobrý kup
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
Dolph-cz píše: ...případně dokoupit prodlouženou pětiletou záruku
ovšem ta se vztahuje jen na vanu a buben a programátor.1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr
VencaM666 píše: Dceři jsem koupil 14, ale novou a ta má už najeto cca 40mh (já na ní odlítal 30mh, zbytek ona) a vše ok, v okolí kdo má tak je spokojen. Já co se na ní vozil tak také dobte, ale byla to nová motorka.
Je to o tom jak se k ní předchůdce choval.
Koukni i na: offmoto, tam se to taky řešilo.
přeji dobrý kup
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
Everts72 píše: U krosky za 60 je to loterie at je to co chce. Za mě Kawa nebo Suza, Yamaha je draha, Honda nestartuje. Hotovo vyřízeno
No říkal sem za 60 +- uvidíme co se naskytne dobrý názor,trochu podobný mám až na tu hondu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
Naposledy editováno 04.01.2015 08:23:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
prackarr píše: Everts72> presne tak. Navíc tu nezaznělo, jestli chceš jezdit motocross, nebo za barákem po cestě. Pokud to druhy,tak si vůbec krosku nekupuj. Vyhozene prachy.
Néne za barákem fakt né motokros,už mám něco odjeto na kawě 125 20021 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
lovec2996 píše: Néne za barákem fakt né motokros,už mám něco odjeto na kawě 125 2002
Pokud máš odježděno na 125 2T,a nejezdíš vyloženě závody, tak si kup v 450 4T, ne 250.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
prackarr píše: Pokud máš odježděno na 125 2T,a nejezdíš vyloženě závody, tak si kup v 450 4T, ne 250.
To nesouhlasim. Dá se říct že na 4T 250 mám už něco odjeto ale o přestupu na 450 neuvažuju a nejspíš nikdy nebudu. Ten potenciál 450 využije jen málokdo a většina amatéru jede na trati rychlej na 250.
Everts72 píše: To nesouhlasim. Dá se říct že na 4T 250 mám už něco odjeto ale o přestupu na 450 neuvažuju a nejspíš nikdy nebudu. Ten potenciál 450 využije jen málokdo a většina amatéru jede na trati rychlej na 250.
Víš, to nejde tak univerzálně říct. Záleží na spoustě faktorů. Jeho hmotnost, výška,i druh tratí, kam jezdí.
Pro 250 hovoří to, že tolik netahá,ale proti to, že se musí více točit a více řadit. Pokud nezávodí, jak jsem psal, vteřina sem či tam není rozhodující. Těžko říct. Můj syn v 14ti letech zkoušel přejít na 125/250 a nesedla mu. Skončil u 450 a zvládl ji perfektně. A to měl 14 ket, vážil 60 kg a měřil 158 cm.
1 reakcí na tento příspěvek suzuki 250 4T + výběr
250 vers. 450 - 250 má jednodušší ovladatelnost - váha + setrvačné síly a hodnější motor, speciálně RMZ250/07-09 má silnější spodek než jiné 250/4T - nechá se víc podtočit, ale hůř se vytáčí - má slabší střed, 450 odpustí chyby v řazení a nemusí se tolik točit, ale potřebuje pevnou a přesnou ruku - vždycky je to něco za něco
Everts72 píše: To nesouhlasim. Dá se říct že na 4T 250 mám už něco odjeto ale o přestupu na 450 neuvažuju a nejspíš nikdy nebudu. Ten potenciál 450 využije jen málokdo a většina amatéru jede na trati rychlej na 250.
určitě budu volit 4t 250 a rozhoduji se mezi suzou nebo kawou1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
Monix píše: mám čtvrtou RMZ250 a nikdy jsem převodovku neřešil, ani vadnou nepotkal
250 vers. 450 - 250 má jednodušší ovladatelnost - váha + setrvačné síly a hodnější motor, speciálně RMZ250/07-09 má silnější spodek než jiné 250/4T - nechá se víc podtočit, ale hůř se vytáčí - má slabší střed, 450 odpustí chyby v řazení a nemusí se tolik točit, ale potřebuje pevnou a přesnou ruku - vždycky je to něco za něco
Mužu se zeptat to jste měl nové nebo ojeté? Já chci koupit tak 8-10 a jsem pro 250/4t
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
A nebo máš servis na výměnu olejů a málo zákazníků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
Servis na oleje nemám - ale to měl být asi vtip - jen mi nedělá problém cca jednou za měsíc v krosce vyměnit olej - i jako prevenci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr
Jinak souhlas že MX se dá říct velká zátěž a dovolím si říct,že enduro je posledních 30let taky "velká zátěž" protože po změně pravidel se dá mluvit o motokrosu na dlouhé trati. Mě ty 4mth upoutali tak jako na jiném vláknu výměna pístu u YZ po 15 mth.Já vám nikomu ty opravy neplatím,tak mě to nemusí bolet,ale přesto si myslím,že to jsou vyhozené korunky.
A ještě mě zaujalo,jak píšeš "- a naopak na enduro projížďce v lese se většinou jezdí blízko volnoběhu - to bych viděl jako menší zátěž" tak jsem se mrknul,že jsme na vláknu MOTOSPORT-enduro,cross a spojení slov ENDURO projíždka myslím že by víc patřilo do vlákna CESTOVÁNÍ,vyjíždky,oblíbená místa
Výraz" VELKÁ ZÁTĚŽ" :hodně ovlivnuje ten díl,co spojuje řidítka,stupačky a sedlo,ale to asi víš