Téma: suzuki 250 4T + výběr
 
3.1.2015 v 00:35
Dobrý den,chtěl bych se zeptat proč se říká že suzuki se serou převodovky,případně od jakého roku to je jestli je na tom apoň nějaký kousek pravdy.Hodně lidí to omýva,ale myslím si že když to někdě slyšeli tak se opakujou a odsuzujou suzuki jako například u nového iphone 6 plus když se z 10 milionu 4 kusy ohnuly a všichni najednou jí také odsuzujou že se ohýbá každý.Již sem také něco četl ale nic moc jsem se nedozvěděl,když jsme u toho chci koupit 250 4T do 60 +-,vím že se to už tady několikrát řešilo ale hodně lidí napíšou jen značku a neřeknou proč už je nejlepší tak se ptám já Vás.Vím že to není mnoho a že budu koukat podle stavu.Proč je suzuki postavená tak,že dobrej rok relativně za málo peněz oproti konkurentům,mám se něčeho bát?Slyšel jsem i dobré ohlasy u kawasaki a hondě,yamaha má dobrou kvalitu ale drží si svojí cenu,do čeho byste šli vy a proč? Předem děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

8.1.2015 v 23:13 | Nahoru | #1
klídek52> no zjednodušeně, třeba MX závody se jezdí převážně s vytočeným motorem - zvlášť u 250/4T - tomu říkám velká zátěž - a naopak na enduro projížďce v lese se většinou jezdí blízko volnoběhu - to bych viděl jako menší zátěž. Dvoj nebo trojnásobný interval výměny asi hned motor nezadře, ale podle mě má vliv na dlouhodobou životnost - lovec2996 shání info na moto s nájezdem ve stovkách mth - navíc 250/4T motokrosů na Dakaru asi moc nejezdí - tipoval bych to na větší obsahy a endura .
Servis na oleje nemám - ale to měl být asi vtip - jen mi nedělá problém cca jednou za měsíc v krosce vyměnit olej - i jako prevenci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki 250 4T + výběr

9.1.2015 v 20:52 | Nahoru | #2
Monix> Jó,musím tě pochválit,že se snažíš poradit mlad.motorkáři,ale já jsem si to přečetl víc zpátky a pochybuju že rady potřebuje,usuzuji z toho,že dva -tři měsíce zpět chtěl 2T-125,vybíral z více značek a najednou bum a chci 4T.Že je 2T pro začátek lepší a na peníze levnější není žádná novinka.
Jinak souhlas že MX se dá říct velká zátěž a dovolím si říct,že enduro je posledních 30let taky "velká zátěž" protože po změně pravidel se dá mluvit o motokrosu na dlouhé trati. Mě ty 4mth upoutali tak jako na jiném vláknu výměna pístu u YZ po 15 mth.Já vám nikomu ty opravy neplatím,tak mě to nemusí bolet,ale přesto si myslím,že to jsou vyhozené korunky.
A ještě mě zaujalo,jak píšeš "- a naopak na enduro projížďce v lese se většinou jezdí blízko volnoběhu - to bych viděl jako menší zátěž" tak jsem se mrknul,že jsme na vláknu MOTOSPORT-enduro,cross a spojení slov ENDURO projíždka myslím že by víc patřilo do vlákna CESTOVÁNÍ,vyjíždky,oblíbená místa
Výraz" VELKÁ ZÁTĚŽ" :hodně ovlivnuje ten díl,co spojuje řidítka,stupačky a sedlo,ale to asi víš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist