Téma: BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
10.1.2015 v 21:24
Čau motonadšenci...
Kamarád se zamiloval do Kawasaki GTR 1400...
Ale teď narazil na kamoše, který prodává BMW K 1200 GT v perfektním stavu seservisní knihou dohledatelnou až k výrobci...
Otázka zní: Co by jste kolupili?
Vzhledem ke znalosti historie BMW.....?
Já osobně bych měl strach z té přední vidlice BMW
Kamarád se zamiloval do Kawasaki GTR 1400...
Ale teď narazil na kamoše, který prodává BMW K 1200 GT v perfektním stavu seservisní knihou dohledatelnou až k výrobci...
Otázka zní: Co by jste kolupili?
Vzhledem ke znalosti historie BMW.....?
Já osobně bych měl strach z té přední vidlice BMW
Anketa: Tak kterou...?
Kawasaki
19
BMW
20
Jawa
0
Yuki
0
1 reakcí na tento příspěvek BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
GTR 1400 je paráda protože mi stojí v garaži
. Ale at koupí co se víc líbí a padne do ruky.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
ludwajs> kde tu mrchu servisuješ?
1 reakcí na tento příspěvek BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
Uf nevybral bych si ani jedno. Jestli me pamet neklamala tak tohle bawo trpi na prevodovku a vubec je to hnusny




1 reakcí na tento příspěvek BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
Není to nic pro mě, obě jsou hnusný. Ale na kawě jsem jednou jel. Dole jako-by nic, projev jako vysavač s tlumičem. Překonáš ty otáčky pro "začátečníky" dole a jede to jako bejk. Neskutečně stabilní a brzdy jsou fakt dobrý. Je pohodlná a složí se na ní i delší kluk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
kuzmič> tak většinu si dělám sam (brzdovka, olej, chladící kapalina atd.) na ventily a složitější servis to asi zavezu do zlína nebo brna. O jiném spolehlivém servisu tady nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
ludwajs> A jak dlouho ji máš? Nějaké poznatky co se týče závad, nebo konstrukčních chyb tohoto typu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
gugo> Báwo a trpět na převodovku..? Tomu NEVĚŘÍM...!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
kuzmič píše: gugo> Báwo a trpět na převodovku..? Tomu NEVĚŘÍM...!
Jedna citace pro ukazku:
"cau mam problem s moji motorkou BMW K 1200R
asi odesla prevodovka kdyz zaradim 5 rychlostni stupen tak to jen chroupe a nejede
volal jsem do servisu a tam my rekly pouze nova prevodovka a ta vyjde na 75000 coz je teda hrozna raketa.Kdyby jste mel nekdo nejakou radu nebo neco byl bych stastnej. diky "
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW K 1200 GT, nebo Kawasaki GTR 1400
SirIndy> Kuwa....

kuzmič píše: SirIndy> Kuwa....
A tyka se to prave techto ctyrvalu, dvouvalcove boxery co jsou ve vetsine BMW na to netrpi.
Edit: Jo a prvni odpoved k tomu tematu je od tebe



www.motorkari.cz/forum-detail/
Naposledy editováno 11.01.2015 10:36:35
Mě osobně se daleko víc líbí Kawa, ale BMW je u nás v pohraničí zase klasa. Pokud bych se pral s nějakým dilematem?... Udělal bych to tak, že bych táhnul z klobouku a basta. Obě mašiny jsou nádherný a ještě se trápit. I když,... Jak jsem psal, spíš bych vzal Kawu a ostatní volby by pro mne prostě neměli smysl.
Ať už sahne po čem chce, tak ať mu to udělá radost.
Ať už sahne po čem chce, tak ať mu to udělá radost.

kuzmič> Mám ji něco přes rok. Závady žadné a doufám jako u předchozích japonských moto žadné se neoběví. Měl jsem i bmw R1100S a taky pohodova moto ale už bych bmw nekoupil. Nějak jsem si na ní nezvykl a boxer motor mě taky moc nenadchl. Zkrátka navrat k made by japan a opět usměv na tváři
. Gtrko mně padlo do ruky hned a vypadá to že si ji nechám ,max. vyměna za nový model ten se mi líbí ještě o něco víc. Jinak žadné neduhy nemá jen někteří majitelé řešili problém s kipasem. Ve spínačce zústal přilepený plíšek a moto nešla nastartovat. Pry stačilo prostříkat spínačku wedečkem nebo něčím tomu podobným a bylo po problému. Snad mně to nepotká


Měl jsem K1200R a po technické stránce nic moc. Podvozek ukazoval každý hrbolek a přitom byl tvrdý-ESA s tím nic neuměla udělat. Potom odešla přední pumpa a motorka přestala na dálnici brzdit a tak to bylo super-bez nastartovaného motoru to nebrzdí. Když k tomu dám rychle se opotřebující se vyhřívané-drahé rukojeti tak nic moc. Jízda tvrdá těžko regulovatelná plynulost jízdy, tvrdá reakce kardanu a hluk.
Největší ale překvapení bylo, když umřela převodovka-jak tady už jeden kolega zmínil a tím skončila veškerá sranda. BMW tím u mě skončilo a jen náhodou se mi podařilo dostat k tajným informacím od technika BMW a vyjádření jednoho vyhozeného ředitele pobočky BMW-co se děje za zády zákazníků, aby se nikdo nic nedozvěděl. Převodovky starších K1200 R, S, GT jsou obecně poruchové až do roku asi 2008-2009, kdy je upravili.
Já jezdím už 4 roky GTR a jsem absolutně spokojený. Je to jen trošku objemnější motorka, pod kapotami topí, hřejou se plasty, ale jinak bych ji nedal. Obratnost, spotřeba velmi příjemné, jen pasažér dělá motorce vyšší těžiště. Jinou alternativu bych raději FJR 1300-jezdí ji moje žena, což je skvělý a velmi spolehlivý stroj se spotřebou ještě nižší, než GTR a to i při svižné po dálnici s nákladem.
Musíš vybrat sám, ale já na japonce nedám dopustit. Nikdy nezklamali

Naposledy editováno 12.01.2015 14:57:46
Největší ale překvapení bylo, když umřela převodovka-jak tady už jeden kolega zmínil a tím skončila veškerá sranda. BMW tím u mě skončilo a jen náhodou se mi podařilo dostat k tajným informacím od technika BMW a vyjádření jednoho vyhozeného ředitele pobočky BMW-co se děje za zády zákazníků, aby se nikdo nic nedozvěděl. Převodovky starších K1200 R, S, GT jsou obecně poruchové až do roku asi 2008-2009, kdy je upravili.
Já jezdím už 4 roky GTR a jsem absolutně spokojený. Je to jen trošku objemnější motorka, pod kapotami topí, hřejou se plasty, ale jinak bych ji nedal. Obratnost, spotřeba velmi příjemné, jen pasažér dělá motorce vyšší těžiště. Jinou alternativu bych raději FJR 1300-jezdí ji moje žena, což je skvělý a velmi spolehlivý stroj se spotřebou ještě nižší, než GTR a to i při svižné po dálnici s nákladem.
Musíš vybrat sám, ale já na japonce nedám dopustit. Nikdy nezklamali


Naposledy editováno 12.01.2015 14:57:46
Ahoj mam zkusenosti s obema motorkama. BMW K1200GT a Kawasaki GTR 1400 napisu jen moje poznatky:
BMW K1200GT /mam ji v garazi rok vyroby 2007/ mam najeto cca 7.000 km jelikoz teprve loni jsem ji koupil. Kompletni full vybava - vyhrivane rukojeti, vyhrivane sedadla, tempomat, ESA, ABS atd atd - cestovani na teto motorce uplna parada - komfort, posez, - dulezita vec : velky vysouvaci predni stit perfektni pro moji postavu. V lete jsme jeli se zenou Anglie - Cesko - 1600 km na jeden zatah - to jsem predtim nikdy nejel vic jak 600 km v kuse-
Kufry top box plne funkcni betelne- lehce odnimatelne.
Cestovani na motorce - je treba se ucit - neustale me necim prekvapuje - motorka sama o sobe vazi 250Kg a na popojizdeni v kolonach a ve meste je to znat - jakmile prijde dalnice nebo prima zatacky byt tezka krasa parada se vyradit. Akcelerace mi spise pripada jak na tri faze - tak do 4000 otacek jak by se ji moc nechtelo a plakala co to ma za lenocha za riditky, od 4000-7000 neco jako ujisteni ze opravdu chces jet - nad 7000 male silenstvi. Proti Kawasaki mi pripada jako vetsi bracha - zpracovani - pouzite materialny a doopravdy vymakana motorka.
Dlouho jsem si zvykal na ruzne zvuky a pazvuky z motoru a prevodovky ale BMW mechanici me presvedcili ze TO JE PROSTE BMW.
BMW K1200GT /mam ji v garazi rok vyroby 2007/ mam najeto cca 7.000 km jelikoz teprve loni jsem ji koupil. Kompletni full vybava - vyhrivane rukojeti, vyhrivane sedadla, tempomat, ESA, ABS atd atd - cestovani na teto motorce uplna parada - komfort, posez, - dulezita vec : velky vysouvaci predni stit perfektni pro moji postavu. V lete jsme jeli se zenou Anglie - Cesko - 1600 km na jeden zatah - to jsem predtim nikdy nejel vic jak 600 km v kuse-
Kufry top box plne funkcni betelne- lehce odnimatelne.
Cestovani na motorce - je treba se ucit - neustale me necim prekvapuje - motorka sama o sobe vazi 250Kg a na popojizdeni v kolonach a ve meste je to znat - jakmile prijde dalnice nebo prima zatacky byt tezka krasa parada se vyradit. Akcelerace mi spise pripada jak na tri faze - tak do 4000 otacek jak by se ji moc nechtelo a plakala co to ma za lenocha za riditky, od 4000-7000 neco jako ujisteni ze opravdu chces jet - nad 7000 male silenstvi. Proti Kawasaki mi pripada jako vetsi bracha - zpracovani - pouzite materialny a doopravdy vymakana motorka.
Dlouho jsem si zvykal na ruzne zvuky a pazvuky z motoru a prevodovky ale BMW mechanici me presvedcili ze TO JE PROSTE BMW.
Kawasaki GTR 1400 - ma ji muj kamarad v Cesku, najel jsem na ni cca 1500 km a poznatky tyto-
vybava nic moc, hlavne tempomat chybi, pouzite materialy docela zklamaly - hlavne kufry a top box, motorka bez klice -ale jo proc ne,
Jizda - oproti BMW velice lehce klidne ostre - clovek se trosku zamysli a hned je na tachometru 200, pohodli ujde - BMW lepsi, maly predni stit - hodne vadil, podstatne lehci motorka lehce ovladatelna, hodne predvidatelna, takova divoka pohoda.
Klidna motorka na ktere je znat jeji zaklad - ale to na BMW taky - Jak jsem podotkl predtim takovy mladsi bracha od BMW - trosku me zklamalo to zpracovani a vic priklon k sport tourer bike nez klasicka cestovni motorka
Tak to je asi tak vse
Mozna ti to nejak pomuze pokud mas dotaz klidne se ptej
vybava nic moc, hlavne tempomat chybi, pouzite materialy docela zklamaly - hlavne kufry a top box, motorka bez klice -ale jo proc ne,
Jizda - oproti BMW velice lehce klidne ostre - clovek se trosku zamysli a hned je na tachometru 200, pohodli ujde - BMW lepsi, maly predni stit - hodne vadil, podstatne lehci motorka lehce ovladatelna, hodne predvidatelna, takova divoka pohoda.
Klidna motorka na ktere je znat jeji zaklad - ale to na BMW taky - Jak jsem podotkl predtim takovy mladsi bracha od BMW - trosku me zklamalo to zpracovani a vic priklon k sport tourer bike nez klasicka cestovni motorka
Tak to je asi tak vse
Mozna ti to nejak pomuze pokud mas dotaz klidne se ptej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW K1200GT - více problémů BMW K 1200 GT | Lutor | 4 | 3.10.2024 v 06:59 Lutor |
Brzdové destičky BMW K 1200 GT | nodra | 3 | 19.2.2024 v 17:00 nodra |
Baterie intact GEL BMW K 1200 GT | Lubát | 8 | 3.12.2023 v 08:53 Lubát |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Nastavení zadní centrální pružící j... BMW K 1200 GT | Rupin | 4 | 20.7.2023 v 10:19 Bandit-TR |