1 reakcí na tento příspěvek Kontrola oleje WRko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrola oleje WRko
Snozer píše: ty vis kde je merka oleje a nevis jak se meri?
A ty to víš?
Ilidan> Pokud je olej v rámu (a měrka taky) měří se na zahřátém motoře, vypnu a vytahnu měrku.
Viděl sem kus co to měřil na studenem motoře kde je olej stečený dole a měřil a dolíval a dolíval až nalil do motoru 4 litry oleje
Naštěstí den po tom přijel známej, kterej mě do toho zasvětil, jinak nevim, co by se stalo, kdybych delší dobu jezdil s nějakejma třema litrama oleje
No a když jsem Wrko prodal, tak mně hned další den týpek volal, že se mu ztrácí olej, jestli se mi to stávalo taky Takže na to bacha.
Nemyslet a vyčíst to z manuálu, to je jistota!
Naposledy editováno 19.02.2015 23:37:17
1 reakcí na tento příspěvek Kontrola oleje WRko
pulminutovej edit: uz to vim, kouknul sem se do manualu jeho motorky
Naposledy editováno 19.02.2015 23:38:24
nejjednodušeji se spolehni na výměnu, nalej litr oleje a po 15 hodinách zase vyměň za litr oleje.
1 reakcí na tento příspěvek Kontrola oleje WRko
Za pastorkem je šroubek (má pod sebou měděnou podložku), když je všechen olej stečený dole, tak ten šroubek je v úrovni hladiny oleje, která by měla být.
Dále je ten šroubek vhodný při nalévání oleje, když nemáte 1-litrovou nádobu.
Naposledy editováno 20.02.2015 13:21:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrola oleje WRko
1 reakcí na tento příspěvek Kontrola oleje WRko
1 reakcí na tento příspěvek Kontrola oleje WRko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrola oleje WRko
novej píše: když si nejseš jistej tak po příjezdu taky může být pozdě. jinak nevidím rozdíl mezi projetím nebo vrknutím na místě. čerpadlo se točí tak jako tak
Jasně,už muže být pozdě, musíš tu motorku trochu znat, ale WR450 moc olej nebašti, tak by to mělo být v pohodě. Musíš to zkusit. Koukal jsem tam po každé jízdě, ale už jsem tu motorku znal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrola oleje WRko
novej píše: yzf07>Olej měníš tak často že motor ho nestihne sežrat tolik aby jsi musel dolít, ale je dost jinech a důležitějších možností jak o olej přijít, z vlastní zkušenosti je nejčastější gufero pod řetězovým kolečkem, ztracenej výpušťák, ulítlá hadice od odvětrání nebo ztracená zátka dolejvání nebo kontroly oleje, od klacku vytlačený těsnění pod ventildeklem. Jsou to všechno závady způsobený blbostí majitele, ale stává se to.
Ano stát se muže všechno, ale to už je pruser. prostě po každé jizdě změřit a mělo by to byt ok a nebo to projet a změřit. Měl jsem jedno WR 450 ktery bralo na 10mth olej od rysky k rysce,ještě když s to hodil párkrát kolama nahoru tak musels po každé jízdě dolejt olej.(puvodní majitel tvrdil že je motor ok a olej nežere). To kdyby ses po jizdě nepodíval tak maš po motoru. Prostě dycky se podívat po jízdě, at maš namotáno 1 nebo 5mth.
Jinak měření je popsáno v dílenské příručce (yamaha_wr-400f_wr400f-2001-m5ng-30) strana 262-268, kde se uvádí: nastartovat - počkat 1m - měřit nezašroubovanou měrkou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburator Yamaha WR 450F | Milda79 | 0 | 18.9.2024 v 17:44 Milda79 |
Yamaha wr450f 2008 Yamaha WR 450F | Milda79 | 4 | 16.9.2024 v 20:52 Kohlstein |
Vymena motorky Yamaha WR 450F | Evzem | 18 | 2.8.2024 v 13:50 Ivos |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F | Yamahawr | 10 | 19.7.2023 v 21:28 Jenecek |