pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dewwil> Tak šup sem foto Triumpháka Na toho Raptora se těším, to budu sledovat s velkým zájmem, ale je to mrňous, aby ti to nebylo malý?
Dneska udělám nějakou hezkou foto a prsknu sem sem toho anlickýho chuligána , Raptor malej nebude, komplet prdel se fikne a bude tam šroubovací podsedlovej ALU rám, trošku si ho zvýším... Už to mám vymyšlený dlouho, jen ty prachy nějak netisknu a s časem to taky není moc slavný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: dewwil> A předek tam plánuješ jakej?
Vidle z TL nebo z RSV Mille, daj se štelovat a hlavně už mám otestovaný nastavení, i když Raptík bude lehčí, ale ty vidle znám nazpaměť
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Vidle z TL nebo z RSV Mille, daj se štelovat a hlavně už mám otestovaný nastavení, i když Raptík bude lehčí, ale ty vidle znám nazpaměť
ehmm, kolik vážíš a jak teda nastavené?
jinak triumph pěknej origo, takových už moc není...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: ehmm, kolik vážíš a jak teda nastavené?
jinak triumph pěknej origo, takových už moc není...
úplně origo není, zajímalo by mě co to má za blatník. Jinak je samozřejmě pěknej, tenhle se mi vždycky líbil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: oioi01> No mám cca 72-75kg, z hlavy ti teď nastavení neřeknu, mám to zapsanýv práci, jak na Mille tak TLR, ale laboroval jsem s tím statečně cca 3dny, nejdřív výpočty a pak jsem to ještě po pár jízdách doladil na oleji 10W...
já mám přesně stejnou váhu
a chtěl jsem s tím začít v sezoně taky laborovat a zkoušet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: úplně origo není, zajímalo by mě co to má za blatník. Jinak je samozřejmě pěknej, tenhle se mi vždycky líbil.
jj, ten blatník není origo, už je taky objednanej, ale fakt nevím z čeho je... třeba ho někdo identifikuje
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: já mám přesně stejnou váhu
a chtěl jsem s tím začít v sezoně taky laborovat a zkoušet...
použil jsem výpočty od K-Tech a pak to doladil na svůj styl jízdy a pocit, pár lidí se svezlo a některým se to zdálo spíš tvrdší, ale vesměs OK, je to individuální, každému sedí něco jiného takže uděláš nastavení pružin na svou váhu komplet v kůži a vším v čem a s čím jezdíš a pak si stejně ladíš odskok a kompresi jak na předku tak na zadku dokud to není cajk, přeju pevný nervy a hlavně si dělat poznámky a vybrat si trasu s různými povrchy a rychlostmi co nabízí naše silnice a z toho vybrat to nastavení co ti bude nejvíc vyhovovat...
Stev píše: dewwil> mimochodem kdyby sis to chtěl náhodou nechat a trochu tunit, tak časem asi budu mít jeden pár pružin Ohlins 0.875 navíc. Což je pro tebe akorát, stejně jako pro mě
jj, třeba u mě zůstane, uvidíme jak si sednem, předek už jsem trošku přitvrdil a zadek to ještě čeká, pán přede mnou byl menší postavy a má zadek sníženej, ale dal mi k tomu i sadu na zvýšení... Ale komplet laborovat s podvozkem budu až bude 15°C+, až začnou fungovat gumy.
Ty pružiny ti pak dám vědět, zní to zajímavě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Triumph Speed Triple 955i 03, v Racing English Green barvičce s origo laďákem od Triumphu, na kravení, je to správnej chuligánskej Bike No a na zimu bude ten Raptor jak plánuju tu přestavbičku, teď už bych to nestihnul předělat a už chci jezdit...
A ja myslel ze si konecne pochopil co je dobry a mas 675 daytonu
Ozzy_ píše: A ja myslel ze si konecne pochopil co je dobry a mas 675 daytonu
njn, když mě ty novější moto příjdou prťavý, minule na 675 Daytoně jel bratr 95kg a 190cm a vypadalo to hrozně srandovně a i majitel přiznal, že vypadá jak na minibiku Já mám tedy jen těch 185-187(dle toho jak se ráno protáhnu), ale stejně mi to přišlo malinký, ale to mi příjde i RSV4 (pohledově, jinak se na ni v klidu poskládám)...
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ozzy_ píše: Tyvo.e snad je dulezity jak se na tom jezdi, a ne jak na tom kdo vypada ne ?
A tak jasný, všechno funguje jak má, ale mě se to prostě nelíbí jak je to pode mnou takový titěrný, prostě mám rád velký starší stroje... Dnes je trend všechno zmenšovat a přitom výška lidí se zvyšuje, jsem zas chytrej, četl jsem článek o evoluci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
(snad nedostanu po hubě )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 24.02.2015 23:04:31