min, sezonu jsem prvně obul Pirelli Angel ST(novou sadu) a byl jsem s ní celkem dost spokojenej.
Uvažoval jsem i o Angelech GT, ale ty ST-čka vyšly cenově o dost lépe.
Má už někdo srovnání na Buse s ST vs.GT? Budu se rozhodovat mezi těmito...
PS: je na Busu- respektive na všechny asfalt trhající hypermotocykly nějaká spešl vyztužená verze s označením(s jakým), nebo jsou v rozměrech 120/70/17+190/50/17 všechny vyrobené přímo na tyto stroje?
díkes
Naposledy editováno 12.03.2015 12:56:04
(obvykly najezd zadek 6tis na draty (předek 12t) - - GT na tom budou podobně)
1. ANGEL GT
2. BT023
3. Roadsmart I.
dlouho nic
jeste dlouho nic
nejake jine gumy
nekde daleko v nedohlednu Z8 interact
Naposledy editováno 12.03.2015 14:22:12
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
Tom-K píše: Tak asi něco dělám špatně. Jsou to sice výborné gumy (Angel GT), ale na zadku 7400 a boky úplně hladké. Ve středu ještě bylo vzorku relativně dost.
...nemam busu ae stejně se dostavam i na polovinu inzerovaneho nájezdu a to mi z gum lezou doslova dráty - nic si z toho nedělej, stejny to máš se spotřebou - někdo jezdí za 5 a někdo za 14
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
Petřičák píše: Zdarec, já GTčka bohužel zatím neměl tu čest vyzkoušet, na staré Buse jsem zůstal u STček. Před Pirellkama jsem obouval Bridge 023 a pamatuju se, že na hodně sjetých pneumatikách se na zadku měla tendenci dělat hrana zrovna na tom místě kde se prolínaly ty dvě směsi (boky - střed). Za mokra to pak bylo vyloženě o hubu, jakmile člověk trefil tu hranu, zadek okamžitě ustřeloval. Byl to sice extrém, v tom stavu ta pneu měla být dávno vyměněná, ale přiznávám, že od té doby jsem k dvousměsi na zadku skeptický. Proto zůstávám u ST (jednosměs), další benefit je teď navíc i cena. Před časem jsem kdesi narazil na podrobnější technický popis GTček a pamatuju se, že zadní pneu je u GT o něco plošší než ST kvůli lepší stabilitě a vyšší styčná plocha má přispět k vyšší životnosti. Sorry že to tu zasírám teorií, snad to k něčemu bude.
mel jsi ty 023 ve verzi GT ??? pokud ne, mel jsi tam tu hranu prave proto(ze stejneho duvodu obouvam Angel GT ve verzi A)
Naposledy editováno 14.05.2015 01:04:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
FishX3 píše: mel jsi ty 023 ve verzi GT ??? pokud ne, mel jsi tam tu hranu prave proto
(ze stejneho duvodu obouvam Angel GT ve verzi A)
Bridge jsem měl obyč BT023. Může bejt. Jen se přiznám, že by mě jakožto věčného rejpala zajímalo, jakým způsobem je toho dosaženo. Respektive jaké jsou rozdíly v konstrukci, které tomu jevu zabrání. Já všude narazil jen na obecné fráze typu vyztužené kostry pro těžší motorky, ale nic konkrétního. Při delších dálkových přesunech na rovnějších úsecích se té plošce na středu zabránit nedá (typicky dálnice). Kor když se často bere baťoh a jezdec není zrovna vymetač zatáček. S jednosměsovou ST jsem ten problém nikdy nezaznamenal. Pravda je, že jsem problém neměl ani s vícesměsovým Battlaxem tuším S20, ale tam bych to připisoval nestandardnímu rozměru 190/55 a hlavně mnohem měkčí směsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa-Pir. Angel ST vs. GT-srovnání
FishX3 píše: Petřičák> Hele to ti neumím zodpovědět, ale gumu jsem takhle debilne sjížděl a co jezdím ty "zátěžový " jev zmizel. Konkrétně 023 jsem měl obě verze.
Jasnačka, v poho. Jak říkám, su jen zvědavej.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |