pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
strakon píše: dewwil> pic, tak koukám, že ten kluk toho bílého raptora rozebral a prodává z něj nějaký díly Nekoupil jsi tu hlavní část?
No nekoupil, chtěl jsem mu volat zejtra, byl jsem na dovolený, ale koukám, že už to rozebral do sraček, já bych to vzal celý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: Lidicky, nevali se doma nekomu motor z RSV, muze byt i se spatnou klikou
Co Mileek, nemá???1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: kde je pepek potřebuju zejtra říct soustružníkoj na kolik to más točit vložky
tvůj opravdový objem je(při vrtání 75 a zdvih 50 - 883.125cm) takže 75 - 883,124 , 77 - 930,853 , 79 - 979,853 , 80 - 1004,800 , 81 - 1030,077 , 81,5 - 1042,833 , 82 - 1055,668 , 82,5 - 1068,581 , 83 - 1081,573 vrtání 82mm zvětší objem o 172,543 což bude sakra poznat ale i vrtání 80mm pujde pořádně znát
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
hlavně se podívej jak na blok válce tak na hlavu abys vrtání měl rozumné a mezi vodními přechodovími kanály co vedou z bloku válců do hlavy a mezi spalovacím prostorem aby jsi tam měl aspoň trochu místa na těsnění a taky vrtání větší nad 3mm bych už počítal kompresní poměr protože si myslím že při vrtání 81 a víš už budeš mít kompresní poměr tak 14:1 při zachování stejné tloušťky těsnění a píst bude dnem chodit do původní výšky ale myslím že s tímhle by ti pomohl - stev - on je na to fakt dobrej a tobě odpadne spousta práce když mu řekneš jaký máš kompresní poměr myslím že u tvé motorky je 11,5:1 a řekneš mu jaký chceš docílit třeba 12:1 a řekneš mu jaké bude vrtání tak ti to spočítá a řekne ti jak musí být píst níž či jak tlusté musíš dát těsnění atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Leda nechat vychroustat celej válec z hliníku nebo litiny i s vrtáním kanálama a do hliníku samozřejmě nikasil...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: Pepa1098> kompresi můžu snížit i tím že nechám sebrat decentně vrch pístu ( decentně aby to neovlivnilo odvod tepla z vrchu pístu.. aby se zde moudra do mě nepouštěly) a stěny na chlazení zůstanou silný 4 mm po vrtání 83mm ale 83 je hraničních protože by se dotýkaly vespod a navrchu vložky a to bych asi nedotěsnil......
Leda nechat vychroustat celej válec z hliníku nebo litiny i s vrtáním kanálama a do hliníku samozřejmě nikasil...
no neni chlazeni jako chlazeni... tzn udelat kriticky mista ve valci ... vs velikost chladice u vykonneho stroje....
kazdopadne delat cely novy valce z bloku duralu... hodne stesti, uz jsem par takovejch pokusu videl a i od pomerne zkusenejch typku a snad nikdo to nedokoncil....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
já bych šel do litinových vložek cenově je to proti nicasilu zadarmo a snese to strašně moc mám na mysli teplotu ono některé staré motocykly měly válec holý bez žeber (nebo jen po skromnu) a byla žebrovaná jen hlava a fungovalo to (ano vím že to byli nízkootáčkové stroje ale co se týkalo tepla tak to prostě fungovalo)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
já jsem ten blok válců neviděl ve skutečnosti neměl jsem je v ruce ale vím že litina snese hodně to je celý já jsem se ve válci provrtal až do vody a stčil tam litinu ale je mě jasný že jeden válec a čtyři válce vedle sebe jsou ůplně něco jiného no Oulehla říkál že v originálním válci aby se nezbortila stěna musí zůstat minimálně 3,5mm jinak se to propadne do vody(myslím tím dural a nicasil)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Stev> zapomněl jsem Ti napsat,že jsi měl pravdu.Včera jsem Mrůču přehazoval na silniční variantu a při rozebírání řetězu jsem zjistil,že mi ulítla ta "kolospojka"naštěstí silikon podržel ten článek.Takže,trochu mě sereš,ale MĚLS PRAVDU
Počkej tys na tom hovadu měl rychlospojku?
Jasek píše: Stev> zapomněl jsem Ti napsat,že jsi měl pravdu.Včera jsem Mrůču přehazoval na silniční variantu a při rozebírání řetězu jsem zjistil,že mi ulítla ta "kolospojka"naštěstí silikon podržel ten článek.Takže,trochu mě sereš,ale MĚLS PRAVDU
je to od tebe pěkný ale teď je mi to celkem jedno. Já to psal hlavně proto abys neměl zbytečný škody, ne abych si honil ego ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Stev> zapomněl jsem Ti napsat,že jsi měl pravdu.Včera jsem Mrůču přehazoval na silniční variantu a při rozebírání řetězu jsem zjistil,že mi ulítla ta "kolospojka"naštěstí silikon podržel ten článek.Takže,trochu mě sereš,ale MĚLS PRAVDU
no tak hlavně, že ti to nerozsekalo nohu a motor... Nejtovačku mám takže už jen objednat spojky řetězu...