pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
hlavně se podívej jak na blok válce tak na hlavu abys vrtání měl rozumné a mezi vodními přechodovími kanály co vedou z bloku válců do hlavy a mezi spalovacím prostorem aby jsi tam měl aspoň trochu místa na těsnění a taky vrtání větší nad 3mm bych už počítal kompresní poměr protože si myslím že při vrtání 81 a víš už budeš mít kompresní poměr tak 14:1 při zachování stejné tloušťky těsnění a píst bude dnem chodit do původní výšky ale myslím že s tímhle by ti pomohl - stev - on je na to fakt dobrej a tobě odpadne spousta práce když mu řekneš jaký máš kompresní poměr myslím že u tvé motorky je 11,5:1 a řekneš mu jaký chceš docílit třeba 12:1 a řekneš mu jaké bude vrtání tak ti to spočítá a řekne ti jak musí být píst níž či jak tlusté musíš dát těsnění atd.