Každopádně vyměnit. Řetěz můžeš koupit třeba u f. Contra - rovnou ti ho i snýtují.
Obhlédni i zuby. Z fotky to není vidět. Pokud nemáš hluboko do kapsy, tak neuškodí ani výměna koše a primárního kola.
1 reakcí na tento příspěvek Co vsetko mam menit?
podle mě je blbos měnit jen řetěz a nechat stará kolečka pokud jsou ošoupaná. Je jasný, že při vytahaným řetězu jsou omletý
i zuby, takže dávat novej řetěz na takový stav zubů je přinejmenším kravina.
Vyměnil bch kolečko tak i ten koš. Zkus si na starý kolo dát nový řetěz
bez výměny ozubení a uvidíš, jak se ti to bude hádat. to je můj názor.
1 reakcí na tento příspěvek Co vsetko mam menit?
docent: Jen tak k tématu, tento řetěz se nenýtuje, je již hotový. Když máš kolikrát sehnat spojkovej koš třeba na 350/354, tak do kapsy hluboko mít nemůžeš, jelikož je to nesehnatelné zboží a když ho seženeš tak vyplázneš třeba 2500Kč, jelikož se už nevyrábí. Toť má zkušenost s generálkou motoru na veterána.
.. a priste to vyfot kolmo na kola, aby byly videt zuby, jak sou jety,,
.. jestli to mas postaveny ve stavu 1A, tak urcite casem sezen lepsi kos a primarni koleso,,, jinak vymen ten primarni retez a jezdi
..pruves na retezu je,,,, ale kdyz je retez nakasi-jakoze nasracku vytahlej, tak sem vzdy videl omletej ten hlinikovej vystup na sroub, co mas vlevo pod prstem--pokud je vystup na sroub ok, tak bych se nebal...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vsetko mam menit?
mira592> Nafoukaně bych si dovolil říct, že strojař tak trochu jsem a ffugas má naprostou pravdu. Vyměnit. Zuby jsou ojeté.
ZombiRider> Máš pravdu. Jezdit se dá na lecčems. To ale neznamená, že to je dobře. Spuchlinu zajímalo jak to uvést do cajku - né jestli to ještě 20 km vydrží
Peniaze nie su problem, Panelku som kupil pretoze sa mi paci a rad by som ju nechal v povodnom stave, len nech motor ide dobre.
Vymenim retaz aj kolecka. Co sa tyka spojky to asi budem musiet tiez zreparovat, tazko sa hlada neutral a kontrolka tiez potom nesvieti (ziarovka je OK).
Zatial ahoj.
1 reakcí na tento příspěvek Co vsetko mam menit?
Hotové primáry na míru na konkrétní typ (najdi si kolik máš mít čláků nebo označení řetězu v literatuře) se dají koupit kolem 300.
Kolo primáru a originál spojkový koš neměnit, ten vydrží ještě v pohodě dalších 20000. A spojkový koš na 350/354 jak je zde napsáno je úplně stejný jak na 250/353 a podobně )pérák 250/11 a 350/18)...takže báje oc cenách kolem 3000 neber v potaz. Repliky košů nejsou moc OK,..někdy hází (skladováním?) někdy stojí dost zaprd materiálem a zuby jsou po 3000 km jak ploutve od žraloka,.... Pokud na něm nemáš záseky v drážkách kudy suvně chodí lamela tak je koš OK.
Prostě pokud Ti doposud spojka spojkovala Ok tak maximálně přehaž zadní lamely dopředu a přední dozadu. Ojíždějí se nestejnoměrně a celkem to pomůže :D. Jinak nemusíš dělat nic. max dej nový olej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vsetko mam menit?
spuchlina: měnit pouze řetěz je totální nesmysl, je to stejné jako když měníš sekundární převod (taky kompletní), není to jen proto, aby si utratil peníze, ale aby si nemusel z chvíli kupovat opět nový řetěz, jelikož ten řetěz si upraví rozměr dle již vyjetých zubů.
A liší se jen primár.kolo na vývodu kliky (22 a 27 zubů tuším) - ale záměnné jsou!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vsetko mam menit?
Dakujem
dolin: Hledat to nemusíš, já to opravdu řešil tak to vím, jinak bych to nepsal. A přesně jak si psal, je tam jinej počet zubů a to je docela podstatný. Určitě bych to nezaměňoval i když záměnné jsou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 0 | Dnes v 11:27 Mario1504 |
Jawablázni [1 ... 3990, 3991] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119719 | Včera v 15:27 callowsick |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |