kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: Nekupuj to Mašina je to pěkná , ale nebude tě bavit.
Onehdá když si měl ještě v garáži 848 tak si říkal že na tohle jsi ještě mladej
Ty vole, dyť je to stejnej motor jako "naše" S2R, podvozek nebude horší, to jsme jako starý nebo dokonce mrtvý co to už vzdali?
Jestli to tahá za srdíčko tak neváhej! A jestli langusta tahá víc a máš možnost, tak taky neváhej!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: zmulin> nejel jsem ale podle testů keců a řečí to budou mít nalazený víc on/off, proto to bude "zlejší", street bude mít tu křivku vyhlazenejsi....
To jako jo,tomu věřim.O Monsteru 821 sem ale taky čet,jak je lačnej po otáčkách a pak sem to potkal s Warťasem na státovce mezi Liběšicema a Ltm a týpek zdržoval i když se snažil.Možná to bylo ale tim,že už sem měl nasazenej laďák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.09.2015 00:35:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Myslel jsem po designovy stránce. Víš že Fanda se potrebuje hodiny kochat v garáži
zmulin píše: spajazacatecnik> napiš tam i mě.I když na druhou stranu,jestli von ten Franta nechce bejt mladej těma řečma mezi náma a my mu na to hned skočíme.Přitom ve skrytu duše netouží po ničem jinym,než GT a klidu na baru
Si měl dělat v psychologický poradně pro motorkáře. prostě bys tam seděl s těma berlema, lidi by ti pověděli svůj životopis a ty bys jim třeba řek "Honda Vtr" nebo HD xy a poslal je pryč.
Takže asi přestaneme do Franty hucet, at si koupí, co chce. A jestli nás někam nekdy este pozve, tak si sednem do poslední rady. Tam na to tak neuvidíme.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: drippera> jezdil, tak to už to zas nemáš? Jaký to je ve srovnání se SF?
Tož v rychlosti asi takto... V dnešní třídě naked biků, když to budu brát z phledu střelce, vychutnávače rychlé sportovní jízdy to vidim asi takto. Na prvním místě je Tuono V4R a těsně za ním nové Báwo. Pak je chvilku mezera, následuje asi MV Brutale 1090RR a pak zase mezera a Monster1200S a teprve potom toť tato slavná KTM. Pak je zbytek světa, jako Z1000, GSX1000, Speed, ...aj.
A daleko nade všema, starý, vousatý a velký SF1098S!
Ten SUPERDUKE se s SF nedá vůbec srovnávat. Je to koncepčně úplně jiná motorka. Daleko víc přerostlý motard, než naked. Sedíš na tom úplně vzpřímeně, všechna váha na prdeli a vrch nádrže máš pod bradou. Je to strašně vysoký. Kdybych zavřel oči, myslím si, že jedu na MULTISTRADĚ bez kapot. Motor má ukrutnou sílu, to je bez debat a jeho chod je vyrovnanější a kultivovanější, než uskákaná testastretta ve Streetovi. Brzdy brzdí, elektronika do toho kafrá furt a všude. Ale! Ten podvozek! Kurva v KTM tvrdí, že stavili naháče "for people". Jo, to se jim asi povedlo. Postavit překonovanou potvoru s neadekvátním podvozkem. Jezdil jsem v továrním set-upu. Vyrveš tomu a cítíš jak se zadek zaboří. Jdeš na brzdy a ono se to potopí stejně jak Hypermotard. V zatáčce tomu naložíš a ono se to vlní a pohupuje. To už ten Monster 1200 fungoval o trochu lépe...
Ne, tohle opravdu není SF ani náhodou. Prý pomůže nastavení do tvrda. Dle některých ani to ne. Je potřeba výměna vnitřků předků a celého zadního péra. Smutný u motorky na 400! Nevim, není to moc hezký, sedí se na tom prazvláštně a podvozek je napikaču. Alespoň pro mě. Největší překvapení nastalo v místě nájezdu na nadjezd z kruháče, kde z dvojky pod plným dávám za tři a kde se SF postavil na zadní (kousek) a při dopadu na hrbolatou cestu ani necek. Tahle ta KTM mi v tomto místě tak vyliskala řidítkama (od dorazu k dorazu) že jsem se strachy málem pos...
A to má posím pěkně tlumič řízení! Nenastavitelnej. Ten měl SF taky, ale kurva tam alespoň fungoval.
Nerozumím tomu, přestaly se stavět bajky pro masochisty, začalo se vyrábět pro všechny a mě ty novinky nějak přestávají fascinovat...
Asi budu muset ještě prubnout V4R Factory a nebo Brutale 1090RR.
Hezkej podzim borci a opatrně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Všichni Duci jsou motard-naked, takže se prostě drželi tradice. Je to velká motorka s velkým místem pro řidiče s obrovským výkonem. Je cítit jak elektronika vše drží na uzdě, ale povypínat vše, tak to bude zlý a nevěřím, že to nepůjde kdekoli na záda.
Já bych si ji klidně koupil, kdyby nebyla tak drahá. Pro mě celkem ideální motorka..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Petta píše: Ja mam tedy silnejsi verzi toho trivalce, ale tst nahore nejede jako mv. Mv jde jeste za tri na zada jen plynem. Ale jel jsem na tst jen kousek pred rokem, i tak si pamatuju, ze tam to tahne vsude stejne. Mv se chova nahore jako ctyrvalec..
Mno ja teda na brutale nejel, ale na trojku ja zada jen plynem? To uz musis mit kurva vykon a ten 800 nema. Pokud se teda nebavime o nejakym hrbolu nebo horizontu, kde se zvedne leccos klidne i na vyssi kvalt.
Naposledy editováno 02.09.2015 08:55:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Mno ja teda na brutale nejel, ale na trojku ja zada jen plynem? To uz musis mit kurva vykon a ten 800 nema. Pokud se teda nebavime o nejakym hrbolu nebo horizontu, kde se zvedne leccos klidne i na vyssi kvalt.
Nemá, nemá, nemůžu tě přesvědčovat. Obecně mají MV vyšší výkon, než uvádějí. V papírech mám 140 koní a s výfukem bez katu tomu naměřili 153 nebo 156, už nevím, což samozřejmě nelze brát objektivně to měření.. V každém případě to nahoře fakt letí..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Frennky píše: http://www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/Ducati-GT1000/vhc:motorbike,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:7800,mld:gt+1000/pg:vipmotorbike/212917859.html včera se objevila za slušnou cenu
Frennky, neváhej a jeď pro ni...je parádní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac> No hold místo zhubnout do plavek se bude muset zhubnou do desmosedici ...
Naposledy editováno 02.09.2015 09:55:56