kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: drippera> jezdil, tak to už to zas nemáš? Jaký to je ve srovnání se SF?
Tož v rychlosti asi takto... V dnešní třídě naked biků, když to budu brát z phledu střelce, vychutnávače rychlé sportovní jízdy to vidim asi takto. Na prvním místě je Tuono V4R a těsně za ním nové Báwo. Pak je chvilku mezera, následuje asi MV Brutale 1090RR a pak zase mezera a Monster1200S a teprve potom toť tato slavná KTM. Pak je zbytek světa, jako Z1000, GSX1000, Speed, ...aj.
A daleko nade všema, starý, vousatý a velký SF1098S!
Ten SUPERDUKE se s SF nedá vůbec srovnávat. Je to koncepčně úplně jiná motorka. Daleko víc přerostlý motard, než naked. Sedíš na tom úplně vzpřímeně, všechna váha na prdeli a vrch nádrže máš pod bradou. Je to strašně vysoký. Kdybych zavřel oči, myslím si, že jedu na MULTISTRADĚ bez kapot. Motor má ukrutnou sílu, to je bez debat a jeho chod je vyrovnanější a kultivovanější, než uskákaná testastretta ve Streetovi. Brzdy brzdí, elektronika do toho kafrá furt a všude. Ale! Ten podvozek! Kurva v KTM tvrdí, že stavili naháče "for people". Jo, to se jim asi povedlo. Postavit překonovanou potvoru s neadekvátním podvozkem. Jezdil jsem v továrním set-upu. Vyrveš tomu a cítíš jak se zadek zaboří. Jdeš na brzdy a ono se to potopí stejně jak Hypermotard. V zatáčce tomu naložíš a ono se to vlní a pohupuje. To už ten Monster 1200 fungoval o trochu lépe...
Ne, tohle opravdu není SF ani náhodou. Prý pomůže nastavení do tvrda. Dle některých ani to ne. Je potřeba výměna vnitřků předků a celého zadního péra. Smutný u motorky na 400! Nevim, není to moc hezký, sedí se na tom prazvláštně a podvozek je napikaču. Alespoň pro mě. Největší překvapení nastalo v místě nájezdu na nadjezd z kruháče, kde z dvojky pod plným dávám za tři a kde se SF postavil na zadní (kousek) a při dopadu na hrbolatou cestu ani necek. Tahle ta KTM mi v tomto místě tak vyliskala řidítkama (od dorazu k dorazu) že jsem se strachy málem pos...
A to má posím pěkně tlumič řízení! Nenastavitelnej. Ten měl SF taky, ale kurva tam alespoň fungoval.
Nerozumím tomu, přestaly se stavět bajky pro masochisty, začalo se vyrábět pro všechny a mě ty novinky nějak přestávají fascinovat...
Asi budu muset ještě prubnout V4R Factory a nebo Brutale 1090RR.
Hezkej podzim borci a opatrně!