paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 07:10 | Nahoru | #1

strakon píše: drippera> jezdil, tak to už to zas nemáš? Jaký to je ve srovnání se SF?



Tož v rychlosti asi takto... V dnešní třídě naked biků, když to budu brát z phledu střelce, vychutnávače rychlé sportovní jízdy to vidim asi takto. Na prvním místě je Tuono V4R a těsně za ním nové Báwo. Pak je chvilku mezera, následuje asi MV Brutale 1090RR a pak zase mezera a Monster1200S a teprve potom toť tato slavná KTM. Pak je zbytek světa, jako Z1000, GSX1000, Speed, ...aj.

A daleko nade všema, starý, vousatý a velký SF1098S!

Ten SUPERDUKE se s SF nedá vůbec srovnávat. Je to koncepčně úplně jiná motorka. Daleko víc přerostlý motard, než naked. Sedíš na tom úplně vzpřímeně, všechna váha na prdeli a vrch nádrže máš pod bradou. Je to strašně vysoký. Kdybych zavřel oči, myslím si, že jedu na MULTISTRADĚ bez kapot. Motor má ukrutnou sílu, to je bez debat a jeho chod je vyrovnanější a kultivovanější, než uskákaná testastretta ve Streetovi. Brzdy brzdí, elektronika do toho kafrá furt a všude. Ale! Ten podvozek! Kurva v KTM tvrdí, že stavili naháče "for people". Jo, to se jim asi povedlo. Postavit překonovanou potvoru s neadekvátním podvozkem. Jezdil jsem v továrním set-upu. Vyrveš tomu a cítíš jak se zadek zaboří. Jdeš na brzdy a ono se to potopí stejně jak Hypermotard. V zatáčce tomu naložíš a ono se to vlní a pohupuje. To už ten Monster 1200 fungoval o trochu lépe...

Ne, tohle opravdu není SF ani náhodou. Prý pomůže nastavení do tvrda. Dle některých ani to ne. Je potřeba výměna vnitřků předků a celého zadního péra. Smutný u motorky na 400! Nevim, není to moc hezký, sedí se na tom prazvláštně a podvozek je napikaču. Alespoň pro mě. Největší překvapení nastalo v místě nájezdu na nadjezd z kruháče, kde z dvojky pod plným dávám za tři a kde se SF postavil na zadní (kousek) a při dopadu na hrbolatou cestu ani necek. Tahle ta KTM mi v tomto místě tak vyliskala řidítkama (od dorazu k dorazu) že jsem se strachy málem pos...
A to má posím pěkně tlumič řízení! Nenastavitelnej. Ten měl SF taky, ale kurva tam alespoň fungoval.

Nerozumím tomu, přestaly se stavět bajky pro masochisty, začalo se vyrábět pro všechny a mě ty novinky nějak přestávají fascinovat...

Asi budu muset ještě prubnout V4R Factory a nebo Brutale 1090RR.

Hezkej podzim borci a opatrně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 08:42 | Nahoru | #2
drippera> No já bych mezi tyhle naháče Speeda asi nedával. Speed je trochu o něčem jiným. Sám si ho měl tak víš že se to nedá srovnat se SF nebo čímkoliv jiným s jmenovaných naháčů. Speed je tak na to ježdění po zadním, předním a všelijaké kravení. Je to pro ty koho baví ten 3-hrnek. Speeda jsem párkrát řídil a ten motor je opravdu jak traktor jelo to furt, ALE nejelo to ani moc ale nebylo to zas mrtvé o tom ti ale říkat nemusím. Asi to není špatně, ale byl to jeden z důvodů proč chci tuono ať 2V nebo 4V. SF je zas podle mě trochu vražda .. Bez elektroniky a všech bejkovin je to asi dost nebezpečný . Souhlasím s tím že první je Tuono. Tuhle motorku prostě žeru a pokud si nebudu moct koupit V4ku tak minimálně V2 Fucktorku nic jiného aktuálně do domu nechci. Brutalka je trochu můj sen, ale mít ty prachy na Brutalku tak mám přece i prachy na nové Tuono Factora . Takže tam bych se asi zase přiklonil k Tuonu. Jinak co se týče SD tak akorát vím že tam ty módy jsou úplně k ničemu když se dle nich neřídí podvozek a musíš všechno růčo nastavovat. Ta motorka měla obrovskej marketing a každý týden na ni vycházela videa. Na každým jezdil maník po zadním, předním a prostě to v KTM trefili a čekalo se kdo ví co. Pokud to dopadlo takhle tak je to dost smutné a asi bych se raděj přiklonil ke starému 990 SD. Jinak Monstera 1200 jsem na živo ještě neviděl, ale líbí se mi to. Akorát se zeptám majitelům ducatek... Ten 1100 monster stál asi za starou bačkoru co? Není o něm ani vidu ani slechu. Ani ho moc lidí nemá a zajímalo mě proč. Sorry za referát kucí ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist