Podle názoru mého servismana vyjde oprava cca na 20 tisíc. Motorka je z roku 2001 a má aktuálně najeto lehce přes 60 tisíc. Dostává nejlepší servis, takže jezdí skvěle a bez jakýchkoli problémů. Mám k ní kladný citový vztah , piplám a vylepšuji ji několik let a prodávat se mi ji nechce. Je ale otázka, do jaké míry je oprava rentabilní.
Poraďte, mám ji nechat spravit, nebo se na opravu vykašlat a prodat ji, jak je, aby si ji někdo šikovný za rozumný peníz spravil? Otázka taky je, kolik bych za ni utržil. Rozprodávat po kouskách ji nechci, ještě může v pohodě jezdit a cestu do šrotu si rozhodně za své skvělé služby nezaslouží. Díky za názory.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
splasenytrubky píše: člověče, to je otázka jak: "pane Lorenc, uvezu to?"
když ti vyhovuje, tak ji sprav. Vždyť je to jen bakelit.
Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.
Hroch_cz píše: Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.
na to přijdeš, až to zkusíš. Na zimu se každopádně všechno prodává většinou hůř než na jaře, a na jaře si těžko někdo koupí motku rozštípanou, když hned vedle stojí nebouraná (alespoň na fotce). Snažíš se bruslit v něčem, v čem taháš za kratší konec provazu. Je to jen o tom, za kolik ji spravíš, a ještě jsi to ani nerozebral. Tohle mudrování nemá bez jasné ceny opravy smysl, zkus to dát tak jak to je do bazaru a uvidíš.
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
HonzaBrno píše: ´´Když ji miluješ, není co řešit´´
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
2 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
Doufám, že tyhle věty a jim podobné co se zde objevují i od jinych autorů… a tim myslím výkřiky o lásce na celý život nebo dokonalém splynutí jezdce a stroje po 150km jsou jen meganadsázka protože jinak na to mam svůj osobní, nijak nelichotící názor…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
Gahan37 píše: Hroch_cz píše: Prej škrábaneček - když jsem to viděl, málem jsem si vzal život! Můj mazel takhle rozbitej
Doufám, že tyhle věty a jim podobné co se zde objevují i od jinych autorů… a tim myslím výkřiky o lásce na celý život nebo dokonalém splynutí jezdce a stroje po 150km jsou jen meganadsázka protože jinak na to mam svůj osobní, nijak nelichotící názor…
Nevidím jeden jedinej důvod proč motorku nenazvat mazlíkem. Myslím si že na tom není nic divného.
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
1 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
Věř mi, já jsem to složil do příkopy v 70, přední maska, světla, boční plast, držák masky, plexi, stupačky... atd..., bouchlý ráfek, kabely se přetrhaly.
Když jsem to dovezl do garáže tak jsem si řekl, že to prodám a kašlu na to.
Ale, celé jsem to rozebral a pomalu sháněl díly. Všechno si sehnal, nalakoval, opravil a něco se i přiučil. Navíc motorku pořádně při opravě proklepneš. Trvalo mi to skoro rok ale mám teď motorku, ke které mám velký vztah
Ber to tak. Do opravy nasypeš něco a nikdo ti ty peníze nevrátí. To je prostě riziko když vyjedeš. Ale raději si to opravím než prodat pod cenou a věř mi že si to někdo opraví a ještě bude vysmátý
e: Jinak u světla z chiny dávej bacha na (E) . Čínské modely ho nemají a já dlouho sháněl přední světla origo s homologaci, protože mě na stk nechtěl pustit.
Naposledy editováno 03.10.2015 21:57:09
Gahan37 píše: Hroch_cz píše: Prej škrábaneček - když jsem to viděl, málem jsem si vzal život! Můj mazel takhle rozbitej
Doufám, že tyhle věty a jim podobné co se zde objevují i od jinych autorů… a tim myslím výkřiky o lásce na celý život nebo dokonalém splynutí jezdce a stroje po 150km jsou jen meganadsázka protože jinak na to mam svůj osobní, nijak nelichotící názor…
Samozřejmě, že jde o nadsázku, jsem hlavně rád, že jsem někoho nesestřelil, nebo se něco vážného nestalo mně. Na druhou stranu, věřím, že věci mají duši a podle toho, jak se k nim chováme, se ony chovají k nám. Takže to své motorce na jednu stranu fakt nedělám do výfuku, ale na druhou stranu ji mám rád a nelibě nesu, že jsem ji rozbil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
V_i_c_i píše: Takhle to formulovat a byt Gugo tak se urazim
Koupil jsem si na Korsice peknej nuz, tak ze bych ho rovnou podrzinul
K veci prdni svetlo je zde cena tam neni pocitam tak 1500-2k
Nejaky kapoty jsou tam taky
Samozrejme varit se to asi da, otazka je jak chces aby to vypadalo , takze prelakovat a stim jak to vypada neni jasne ze se to zachvili nerozjede znovu.
Ohledne toho rozpoctu , tezko rict ja to nevidel, ale pokud tam neni nic urvaneho na krku, nebo ohnute leseni, tak je to sundat stare kapoty a nandat nove, cena do 2k. Nevim co by stalo 20tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
gugo píše:
K veci prdni svetlo je zde cena tam neni pocitam tak 1500-2k
Nejaky kapoty jsou tam taky
Samozrejme varit se to asi da, otazka je jak chces aby to vypadalo , takze prelakovat a stim jak to vypada neni jasne ze se to zachvili nerozjede znovu.
Ohledne toho rozpoctu , tezko rict ja to nevidel, ale pokud tam neni nic urvaneho na krku, nebo ohnute leseni, tak je to sundat stare kapoty a nandat nove, cena do 2k. Nevim co by stalo 20tis.
Na to světlo jsem se tam ptal, chtějí za něj 1.800,-, máš dobrý odhad. Akorát že je prasklé a slepené, přesně v prostředku, na té první fotce je to vidět. Chlapíka prý s tím vyhodili z STK, to bych ho nechtěl následovat. Už jsem objednal z eBay jiné, včetně dopravy vyšlo na necelých 5.000,-. S těmi plasty uvidím, až to sundám, nebo to někdo sundá. Nikdy jsem to nedělal a s časem na tom jsem obecně hodně špatně. Takže to radši někomu svěřím. Jako nový to vypadat nemusí, milimetrový rozdíly na spárách kapoty řešit nebudu, ale držet by to mělo pořádně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
Hroch_cz píše: Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.
Teď jsem si nedávno ověřil, že to není tak úplně pravidlem. Prodával jsem Bandita s nalítanýma skoro 84 tisícema, za cenu, kterou jsem si sám řekl nehledě na to, že ostatní motorky na inzerci byly levnější. No a Bandit byl dejme tomu měsíc na inzerci, během toho měsíce jeden mejl a jeden telefonát a po tom měsíci zavolal týpek, přijel s penězma, svezl se a nakonec na mašině odjel. Tekže není úplně pravda, že by se motorky s hodně najetýma kilometrama nějak extra špatně prodávaly, jen si na svýho kupce musí chvíli počkat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
Gahan37 píše: Drahoš1> No, podivej, já mám přiblblou fotku v profilovce, blbiny vyprávím na potkání a ze všeho si dost často dělám srandu… .. ale jsou věci co bych si do profilu v životě nenapsal.. . ale co tady občas čtu zavání infantilností a tim nemyslím tohle téma… tak obecně když čtu deníky a lítají tam slovní spojení pubescentního ražení a vkládá to dospělý člověk u kterého se už čeká trochu vyzrálost… ale on to myslí vážně, nebo opisuje to co si přečetl jinde… tak snad abych objednal z číny polepy… kdo bude chtít na motorku mrkací řasy, hlaste se mi… postupně prosím…
No jo ale to jsou prostě lidi každej je jinej a nikdo z nás nemá právo soudit toho druhého jelikož každej má zase něco co se nemusí líbit tomu druhému A nevidím nic špatnýho na tom když někdo má k motorce vztah, když poslední dobou přibývá víc lidí co si ji kupujou jen jako módní doplněk a na balení kund, to radši ty co si mrdaj miláčky do výfuku
tricetsest píše: Teď jsem si nedávno ověřil, že to není tak úplně pravidlem. Prodával jsem Bandita s nalítanýma skoro 84 tisícema, za cenu, kterou jsem si sám řekl nehledě na to, že ostatní motorky na inzerci byly levnější. No a Bandit byl dejme tomu měsíc na inzerci, během toho měsíce jeden mejl a jeden telefonát a po tom měsíci zavolal týpek, přijel s penězma, svezl se a nakonec na mašině odjel. Tekže není úplně pravda, že by se motorky s hodně najetýma kilometrama nějak extra špatně prodávaly, jen si na svýho kupce musí chvíli počkat.
Jak říkáš, každá věc má svého kupce, stejně jako každá baba svého chlapa. Některé ale musejí sakra dlouho čekat. Na druhou stranu, kdybych ho chtěl prodat, mám na to celou zimu. Škoda toho babího léta, na ježdění je teď krásně. A mně stojí mašina na dvoře.
Naposledy editováno 05.10.2015 21:11:21
2 reakcí na tento příspěvek Mám to opravit, nebo prodat?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej spod hlavy Honda XL 650V Transalp | mordok | 17 | 12.10.2024 v 19:17 MilanR1 |
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |