pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pokud to nema stejny loziska, daj se pri trose stesti dohledat jiny, pouitelny mimo standartni katalogy loziskaru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: DRN.> Tak jsem vytušil,že jsi od ložisek a měl bych dotaz.Uměl bys sehnat ložiska do TLS do krku řízení nějaký lehčí keramický nebo jestli dělaj titanový?
Podobnej dotaz jako od jedny firmy co pro esu dela nejaky rameno na vesmirnou druzici. Tam je kuzelik? Zkusim se podivat, ale myslim, ze nebude. Dobre sehnatelny jsou keramicky kulicky do kol, ani ne tak kvuli vaze jako kvuli treni a valivemu odporu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: dewwil> Tak jestli budeš ochotnej nechat dělat osu,proč studuješ ložiska?
a tak určitě by bylo nejlepší kdyby to tam sedlo jak prdel na hrnec bez úprav osy, ale když to jinak nepůjde tak se nechá udělat a je pravda, že pak už je jedno jaký ložiska tam ta R1 má....1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: Nebo rovnou cele brejle i s osou, na kolik to vyjde?
No zrovna včera jsem to řešil s kámošem s kterým jsem kdysi dělal ve strojírnách v konstrukci, dělali jsme brejle komplet na YZF 750R s motorem z ThunderAce, takže výkres v Cadu máme, jen by se upravily rozměry a nechalo se to vyrobit. Jinak už to řešit nemusím, beru komplet předek z R1, jen musím změřit dýlku těch vidlí jak psal Stev, mezi zlatým a černýma je rozdíl 15 mm a budou se dělat redukce, nakonec ten set co jsem chtěl Racing systém s šestipístky a kotouči si původní majitel nechá ( plně ho chápu, já bych to taky nedal z ruky ), ale stejně potřebují ten R1 předek kvůli kotoučům, který sednou na kolo z R1... Takže Assassine budu potřebovat redukce ze 100 mm na 40 mm, kotouč je full floating litina s 12. nýty a k tomu osmipístky, takové dobovej Race systém... Vše od jedné značky...1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 07.11.2015 19:36:01
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jo a pojede se teda zejtra někdo prolítnout??
Já jen abyste se mnou nepočítali
Ale jel bych až bych brečel .
Franco82 píše: Já jen abyste se mnou nepočítali
Ale jel bych až bych brečel .
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ď
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 11.11.2015 21:45:39
FiZzeR píše: Zdar závodníci, nemáte někdo tip na někoho kdo by mi v Pepíkově a okolí udělal výbrus válce? Litina (bez nikasilu), dvoutakt.
Ď
Doporucil bych ti pana v jicinevsi, coz je trochu z ruky, ale dela spickove. S tim zbytkem by taky mohl poradit. Zas bude mozna levnejsi nez u prahy.
E: pan Havelka, uz jsem si vzpomnel na jmeno.
Naposledy editováno 11.11.2015 22:39:26