pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: Nebo rovnou cele brejle i s osou, na kolik to vyjde?
No zrovna včera jsem to řešil s kámošem s kterým jsem kdysi dělal ve strojírnách v konstrukci, dělali jsme brejle komplet na YZF 750R s motorem z ThunderAce, takže výkres v Cadu máme, jen by se upravily rozměry a nechalo se to vyrobit. Jinak už to řešit nemusím, beru komplet předek z R1, jen musím změřit dýlku těch vidlí jak psal Stev, mezi zlatým a černýma je rozdíl 15 mm a budou se dělat redukce, nakonec ten set co jsem chtěl Racing systém s šestipístky a kotouči si původní majitel nechá ( plně ho chápu, já bych to taky nedal z ruky ), ale stejně potřebují ten R1 předek kvůli kotoučům, který sednou na kolo z R1... Takže Assassine budu potřebovat redukce ze 100 mm na 40 mm, kotouč je full floating litina s 12. nýty a k tomu osmipístky, takové dobovej Race systém... Vše od jedné značky...