když sem poměrně krátkou dobu vlastnil CBF250, byl sem rozmrzelej z "funkce" spojky. Ale to že má problém sem si později přečetl skoro všude.
Ted mám rozjednánu GN125 a... spojka zabira na uplném konci, skoro nejde kuli ni přeřadit.
Jedná se mi o jedno - normálně fungujici sojka se u GN chová normálně nebo má podobnou "schopnost" fungovat ON-OFF jako u CBF?
Dik všem!
Ale jestli lovis v nejakejch starejch kusech tak holt musis pocitat stim, ze vymenis kos+lamely. U starsich motorek je kos vymackanej takze i po vystaveni to unasi a nebo jsou plechy krivy , vysledek stejnej.
Tady mas foto takoveho pekneho vymackaneho kose
já si nedelám iluze o "vodlitanejch" spojkách.
Nicméně CBF250 je opravdu konstrukčně nepovedená spojka a ani výměna za novou ti nepomuže
Prostě si představ že
- rozmezi záběru je cca3mm (!!!) ... prostě něco projet přes spojku je nemožný
- spojka zároven zabira imrvere
- dostat z 2ky jedničku je bez motoru pod plynem je teměř nemožný
Rad si koupim novou spojku na GN, ale jde mi o to aby se nejednalo o podobný připad-tedy konstrukčni chybu
Zajezdil sem za 29 let neurekom motorek, ale pravda že takovou pruserovou výrobni vadu mělo jen CBF250
Ale sem ted nejak zrazen, a tak hledám info-viš?
Na CBF 250 jsem najezdila víc jak 5500 km a i problém s neutrálem šel parádně vychytat .
Tyhle moto, jsou tímto známé a každý po zkušenosti řekl ... no jo , vždyť, to se všeobecně ví . Jenže žádný učený z nebe nespadl , vše je o cviku a citu ... jak v ruce při spojce,
při přidávání plynu, tak i v noze při řazení. Tak si nejsem jista, když jsi se všude dočetl,
že je to na pendrek , jsem asi jediná, co nesouhlasím .
Je to moto nezmar ... nemyslím si, že je v ní tolik problémů jak tu čtu .
Co člověk, to názor. Info není naškodu ... ba naopak. Tím by člověk měl začít, než něco koupí.
ano - určo se dá zvyknout...pro zdravýho člověka určo dá. CBF250 je motorka jinak opravdu parádni. Ani nehanim tu tvou
Ale když sme to řešili s klukama co opravdu sou fachmani, tak řikali do jednoho-takle se chová"mrtvá" spojka.
Ona neklekne za 10, 20 tis km. Jde jen a jen o to jestli si majitel na tuto konstrukčni vadu zvykne, promin Aji, ale tohle je na facáka konstrukterum (zvláště Honda ...nechápu jak jim tohle mohlo ujet)
Já s problémama s koleny potřebuju často "jet přes spojku", na to ON OFF sem si prostě nezvykl....
Neni to házeni špiny na CBF, je to jen názor dost lidi co tuhle motorku má, mělo či delalo
Nic ve zlým
Martin
Prý vše při starem...
Pořadně si to nikdo nedovedem vysvetlit. Možná to bude uplná kravinka která to celý delá, ale nezjistit....Fakt divný
Jak řikám. Jeden kamarád si na tom sjel, a řikal, no je to nepřijemný ale jde o zvyk.
U mne ten zvyk prostě nenastal
Popravdě ted už to ani nechci vedet...kdybych zjistil že se to dalo odstranit nákou ptákovovinou - dooost by mne to s...o
Takže bych řekl že je to vlastnost tohohle motoru/spojky. Štelovat jsem to mohl jak jsem chtěl a stejně zabírala ke konci a při přeřazování to vždy šlo stylem on/off jak píšeš.
Nezbejvá nejpíš nic jinýho než si na to zvyknout.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GN125 - jak "správně" funguje spojka?
Nicméně - ano zabírá na konci...nicméně má alespon "nějaký" krok?
Jestli mi rozumíte-jestli se dá projet velmi pomalá utažená zatáčka přes spojku-za pomoci spojky?
Dikas
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GN125 - jak "správně" funguje spojka?
to všichni kdo jste přišli do styku se zánovnimi GN - neni to u těchto lepši?¨
Jsem ted tak trochu rozhozen......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 | coconut69 | 8 | 8.4.2024 v 22:35 Seka100 |
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |