1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Jenze on ma jinej problem. Vsechny tri alternatory do toho auta pujdou, ale kazdej muze (a asi bude) mit jinej vnitrek, kterej chce repasovat.
já to pochopil. normální postup by byl,zavolat do servisu a podle vin si nechat zjistit typ alternátoru. tedy normální by bylo,zajet k elektrikáři,ten by zjistil,jestli je chyba v alternátoru nebo v baterce a rovnou by to opravil. ale to by byla nuda2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: já to pochopil. normální postup by byl,zavolat do servisu a podle vin si nechat zjistit typ alternátoru. tedy normální by bylo,zajet k elektrikáři,ten by zjistil,jestli je chyba v alternátoru nebo v baterce a rovnou by to opravil. ale to by byla nuda
BMW je premiovy auto..hlavne v tom, ze se o nej musis premiove starat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: BMW je premiovy auto..hlavne v tom, ze se o nej musis premiove starat..
alternátor zrovna bude nejspíš podobnej bosch jako v dacii1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: alternátor zrovna bude nejspíš podobnej bosch jako v dacii
Tak proto vydrzel tak dlouho..
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Tak jsem to začal monitorovat. Teď altík dává 14.1-14.3, nezávisle na zapnutým příslušenství, takže asi ještě úplně ve smrti nebude (ale minimálně vyměnit uhlíky a zkontrolovat sběrnej kroužek by to chtělo, obojí je korunová položka). Ale zato baterka, se zapnutým zapalováním (+ rádio + DRL) 11.8, při startu to padne na 8.8 - to by asi nemělo, což?
baterka je dobrá závada. tu umím opravit i sám alternátory tady dělá pán ve velvarech,maximálně do druhého dne. nepamatuju,že by někdy něco neměl,a to mu tam vozíme fakt exoty. jen nevím,jestli opravuje funkční,to tu ještě nikdo nezkusilNaposledy editováno 18.12.2015 09:42:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jaký to je typ a v čem to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pher píše: nemako> Co to řešíš za mechanickou stříkačku?
Jaký to je typ a v čem to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vede na rozdělovací hlavu nějaký drát?
Kdysi jsem na něco takovýho koukal, ale nepamatuju se, co to bylo za ročník. Byl to obyč K-JET doplněný o elektronický regulační ventil na stříkačce
Naposledy editováno 18.12.2015 10:52:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pher píše: nemako> Má to lambdu?
Vede na rozdělovací hlavu nějaký drát?
Kdysi jsem na něco takovýho koukal, ale nepamatuju se, co to bylo za ročník. Byl to obyč K-JET doplněný o elektronický regulační ventil na rozdělovači...
Naposledy editováno 18.12.2015 10:59:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Čerpadlo v nádrži by mělo spouštět relátko snímající impulzy z cívky, tzn nestartuješ, čerpadlo neběží. Pokud je relé 100% ok, po zapnutí zapalování čerpadlo během vteřiny dotlakuje benzín.
5. vstřik studenýho startu je ovládanej elektricky, tam jde benzin pořád, do vratné větve taky. Je to citlivý na dostatečný tlak, stačí pokles o pár desetin baru a nejedeš.
Taky je třeba 100% dodržet těsnost sacího traktu, nemá to možnost korekce jako mpi
Změř tlak paliva na dodávací větvi před stříkačkou, nesmí to padat pod 5. Relé palivového čerpadla se u audin dá nahradit obyč světelným a jede ti čerpadlo už při zapnutém zapalování.
924,kterou jsem viděl na Sosnový, měla na rozdělovači paliva na jedný trubičce elmag vetil, který podle lambdy reguloval řídící tlak a tím korigoval bohatost. Asi to bude ten tvůj chcípák...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Tak jsem to začal monitorovat. Teď altík dává 14.1-14.3, nezávisle na zapnutým příslušenství, takže asi ještě úplně ve smrti nebude (ale minimálně vyměnit uhlíky a zkontrolovat sběrnej kroužek by to chtělo, obojí je korunová položka). Ale zato baterka, se zapnutým zapalováním (+ rádio + DRL) 11.8, při startu to padne na 8.8 - to by asi nemělo, což?
Jo to mi dava stejne i repasovany. Ale jak rikas, po trech kilech ho urcite vyndat, ale spis asi az po svatcich a inventurach, abych se nahradni dily nezasekly.
Baterku jsem testoval timhle, to je asi nejvic spolehlive, i kdyz pri my sikovnosti skoro az nebezpecny
Tester autobaterií zátěžový ZB-12 . Kazdej lepsi servis a autolektrikar to bude mit.
Naposledy editováno 18.12.2015 11:22:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jaký máš ztráty napětí na čerpadle? Dokáže to úspěšně snížit jeho výkon...
Já tlakoměr napojuju na šestihranný mezikus, co je mezi trubkou a pancéřovou hadicí v motorovém prostoru, sehnal jsem si další a navařil do něj vývod. Tohle ale můžeš mít jiný.
Máš na bloku motoru kostku jak cigára, do který vedou dva dráty, dvě hadice ze stříkačky, případně vzduchová ze sání?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pher píše: nemako> já tam mám filtry dva, před čerpadlem je ještě hrubej plastovej.
Jaký máš ztráty napětí na čerpadle? Dokáže to úspěšně snížit jeho výkon...
Já tlakoměr napojuju na šestihranný mezikus, co je mezi trubkou a pancéřovou hadicí v motorovém prostoru, sehnal jsem si další a navařil do něj vývod. Tohle ale můžeš mít jiný.
Máš na bloku motoru kostku jak cigára, do který vedou dva dráty, dvě hadice ze stříkačky, případně vzduchová ze sání?
Nějak to musí mít řízenou bohatost podle teploty motoru. U mne to dělá ta kostka, u KE-jetu už řj podle čidla teploty motoru, ale tam zas vedou na stříkačku dva konektory... Pokud opravdu nemáš nikde na bloku mnou popsaný bazmek, šel bych i po snímání teploty vody.
A lambdu to má???
Máš to na fotce, nebo v dosahu Prahy?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
jedinná elektrická fíčura je to palivové relátko řízené cívkou. Když to člověk někde rozpráší, má to zabránit kremaci.
řídící jednotka v té době vypadala např jako trochu větší relé zabodlé do normální patice, ne takový krám jako dneska.
Vyfot motorový prostor, Kralupy jsou v dosahu, to bych za sucha mohl vyvětrat pixlu.
Mrkni na přívod paliva, pokud mezi trubkou a pancéřovkou najdeš 3cm kus šestihranu na 17 klíč, vzal bych i měřák
Naposledy editováno 18.12.2015 12:21:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pher píše: nemako> to se mi nezdá
jedinná fíčura je to palivové relátko řízené cívkou. Když to člověk někde rozpráší, má to zabránit kremaci.
řídící jednotka v té době vypadala např jako trochu větší relé zabodlé do normální patice, ne takový krám jako dneska.
Vyfot motorový prostor, Kralupy jsou v dosahu, to bych za sucha mohl vyvětrat pixlu.
Mrkni na přívod paliva, pokud mezi trubkou a pancéřovkou najdeš 3cm kus šestihranu na 17 klíč, vzal bych i měřák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: BMW je premiovy auto..hlavne v tom, ze se o nej musis premiove starat..
Hmm vedel bych o horsim...
Dalsi anabaze, dnes po prijezdu z rise po vystoupeni auta cejtim brzdy - zadni - disky jsou ohraty vic nez predni, kdyz auto zvednu tak zadni kola jdou volne, takze pistky nevisi (musely by viset na obou stranach - topi obe kola) takze nejspis auto brzdi zadkem vic nez vpredu - coz podle me muze byt je rozdelovac brzdne sily, v tomto pripade elektronickej - uz ted se tesim az se dozvim cenovku tohodle udelatka - zarazi me ale ze to nehlasi zadnej problem na diag...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: assassin> mě to právě dělalo to samý a bylo to blbě nastavenýma čidlama. někdo vyměnil desky a nenastavil je na 100%. navíc je vyměnil jen na jedný straně.
Jo tohle zadny cidla na desky nema - kdyz jsem se v servisu podivoval, ze to nehlasi sjety desky tak na me koukali jak na debila, ze jak by to asi zjistilo - kdyz jsem rikal ze treba tak jak to dela moje 20let stare bmw, tak jen mavli rukou, no jo bmw - cim min elektronickejch udelatek tim lepsi - tak to me rozesmali - volvo ma elektronickou kdejakou blbost, ale nic uzitecnyho. Bawo naopak.
Nechcete nekdo v70?
assassin píše: Jo tohle zadny cidla na desky nema - kdyz jsem se v servisu podivoval, ze to nehlasi sjety desky tak na me koukali jak na debila, ze jak by to asi zjistilo - kdyz jsem rikal ze treba tak jak to dela moje 20let stare bmw, tak jen mavli rukou, no jo bmw - cim min elektronickejch udelatek tim lepsi - tak to me rozesmali - volvo ma elektronickou kdejakou blbost, ale nic uzitecnyho. Bawo naopak.
Nechcete nekdo v70?
Naposledy editováno 20.12.2015 11:18:46