Dík borcí. .
a inzerovaná jako neupravovaná sportka, aniž by měla 19-tky kola. A frajer žeprej 76 tyček za to-
a bylo to v oranžovým laku, co připomínal základovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
mira592 píše: jawarmaniak> kývačky se snad nevyráběly jen v jedné fabrice v celé ČSSR, tak snad mohly jet najednou třeba dvě typové řady, jedna končící a druhá rozbíhající se.
Po 1. dubnu 1958 se upustilo od montáže spínací skříňky kombinované s ampérmetrem a umístěné na nádrži. Tato skříňka byla nahrazena spínací skříňkou automobilního typu, která byla montována do horního dílu krytu světlometu těsně za tachometr a ampérmetr byl nahrazen kontrolkou dobíjení, která byla společně s kontrolku zařazení neutrálu mezi 1. a 2. převodovým stupněm umístěna v průhledu tachometru. Také původní boční kaslíky otvírané klíčkem zapalování i kterýmkoliv šroubovákem byly těsně před rokem 1960 zaměněny za kaslíky s FAB vložkou. Nový tlumič sání, zavedený v únoru 1957.
http://www.jawamania...historyid=57 [/quote]
Nemá se cenu s tebou o tom bavit. Jistě, výroba jela ve více fabrikách. Proč by taky ne, Vždyť ČSSR měla výrobních kapacit na rozdávání... Stále nechápeš, že informace, co tu předkládáš jsou pravdivé jen částečně.
ANO, S TĚMITO ZMĚNAMI SE ZAČALO OD TĚCHTO DAT, ALE NÉ ZE DNE NA DEN! U každé modernizace běželo jakési přechodné období, kdy dobíhal jeden typ a začal nabíhat typ druhý. Jinak FAB vložka je v montáži už běžně v roce 59, ne těsně před rokem 60.
Naposledy editováno 18.02.2016 05:54:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
velké nádrže na 555 taky pamatuju
Obráceně, když začne borec vyprávět jak je ta jeho 354 originál vývoz a má rám 354, štítek heftnutý trhacíma nýtama, motor 360 a podsedlové plechy s vyraženým "250", tak sem mu řekl nechť nevalí kraviny,......
Dnes je trendík, mít co nejvíce "odlišnou rarytu", za cenu jakoby,..já nevim......snahy o zajímavost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
každej,kdo na tom fakt jezdil,tak zahodil prsíčka a každej třetí dal velkou nádrž dneska by tě za to ukamenovali
Naposledy editováno 18.02.2016 12:47:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
nemako píše: velké nádrže na 555 taky pamatuju
Ne neukamenovali - obcas vidim takoveho fichtla opreneho u obchodaku v KT jak se to povede tak ho nafotim a dam to sem
Naposledy editováno 18.02.2016 22:53:17
Fananek-Jarda píše: Ne neukamenovali - obcas vidim takoveho fichtla opreneho u obchodaku v KT jak se to povede tak ho nafotim a dam to sem
byla to první motorka,na který jsem seděl. možná si jednoho pařízka taky tak vytuním1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
mira592 píše: navrhuju založit "prdel" forum, kde by byly ta bastly vyfocený, myslím si, že se u toho člověk leckdy i pobaví. Škoda že sem už nějaký f. smázl.
já mám furt to armádní téčko1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
nic jinýho než jeden typ motorky nepostaví, několik věcí výše si zde solidně protiřečí.
Poslední spínačka v nádrži vyjela v r 59 ale první m. se spínačkou v masce světla vyjela v r 58
tak jak to tedy měli vošéfovaný, když je výše psáno, že změna výroby byla přinejmenším
hodně problematická a zrovna tady se bavíme o jiné elektrice, což je docela zásadní rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
PANELA na co tim narazíš? ?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
le nedělejme hysterii, že bude muset každá motorka na novou testaci, to by se ti co testují mohli taky rozkrájet. Každopádně ze slohu a vyjadřování se jsi asi nikdy
jedničku neměl, jinak by zde bylo obecně všem jasné, co potřebuješ vědět. Já sem nepochopil téměř nic
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 353 půlbuben a spínačka
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4003, 4004] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 120093 | Dnes v 11:19 Jirka4137 |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 4 | 27.9.2024 v 21:53 vasik006 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |