1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku
2 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku
dallen píše: A má tady někdo nějaký tip ,kde koupit ladak za rozumný prachy? Dle vlastních zkušeností? Dik
Ahoj kamaráde. Pokud dáš jen koncovku, lambda bude zachovaná (s tou nic dělat nebudeš), tak nemusíš s tím dál nic jiného dělat, tedy ani upravovat palivovou cestu. Taky doporučuju dát raději laďák (nebo místo jednoho dva) a origo si nechat pro případ, že by v budoucnu nastaly "krušnější chvíle ". Tak jsem to řešil já na svojí XVS 1300 ( u Iron moto Staré Město u U.H.) a pohoda. Kluci jsou tam kouzelníci. Dokonce motor teď jde výrazně lépa od nižších otáček, spotřeba se nezměnila. Ovšem pochybuju silně, že do 5.000 Kč (jak tu někdo píše) to zvládneš. Když ano, tak blahobřeji. Ovšem raději bych šel do něčeho lehce kvalitnějšího, než se potom tlouct do hlavinky, že mám vypálené výfuky. Pouvažuj a teprve jednej.
Naposledy editováno 30.08.2014 18:31:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku
Patrik622 píše: Upravovat origo je blbost ! Lepsi posetrit na ladak. Nestoji to za ty problemy na technicky atd ale pokud jo chces teda delat blbost tak rozebrat vytrhat vsechny prepazky a slozit bez prepazek a mas lepsi zvuk... No ja osobne bych to nedelal... Ladak koupis za par korun do 5000 mas koncovku jak víno :)
Mas pravdu... ladák je lepší volba. Akorát do 5000? Moje Cobry staly neco přes 20 tis.
Naposledy editováno 30.08.2014 21:56:13
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku
Patrik622 píše: italšrot> jasne me akrap stal taky 24 000 ale ladenou koncovku jetou si myslim sezene do 5000 nebo ne ?
Patriku, na choppera či cruisera - určitě novou, za cenu, jak uvádíš, nesežene. Snad něco, co se bude blýskat měsíc a potom to začně žloutnout, hnědnout, fialovět a já nevím co všechno ještě. Ano, takové jsem viděl na inzerci. Ale to by sis tam přece nedal. Moje řešení bylo ....... dohodnul jsem termín s Flekem v Iron moto, přistavil motku a odvezl s nádhernými nerezovými laufy, které vyrobili kluci přímo na míru a podle mojich představ a požadavků. To vše za cca 11.000 Kč (protože byly dva) v případě, že bych chtěl jeden, tak cenová nabídka byla kolem 9.000 Kč. Znovu opakuji - zvuk parádní, vzhled špičkový, výkon a krouťák lepší než s origo výfukem. A hlavně to, že jsem si vzhled, příp. tvar, určil sám. Pokud bych chtěl, tak k tomu, za menší doplatek, dostanu ještě tlumítka, s možností kdykoliv snadno namontovat. Takže tak, ogaři.
A tady uvedu ještě odkaz, ať je moje informace úplná. www.iron-moto.cz/
Naposledy editováno 31.08.2014 07:41:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku
Naposledy editováno 31.08.2014 07:39:54
dědoušek píše: [Omlouvám se všem. Nevím co se stalo, ale při jednom odkliknutí textu mojeho příspěvku jsem následně s hrůzou zjistil, že příspěvek byl vložen čtyřikrát. Jak to napravit nevím, tak jsem to řešil editací.
Nic se neděje... 4x dobrá odpověď se počítá.
Naposledy editováno 31.08.2014 18:28:01
1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku
1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku
Premac píše: Už jsem se bál, že se nikdo neozve kvůli obsahu, ale varianta "podlitr" tady funguje spolehlivě. On se ptá na výfuk a ty mu tady vysvětluješ obsah. Kdy už si konečně uvědomíte, že ne každý si musí něco kompenzovat obsahem motorky
Chytlavý a přitom si plete obsah s objemem. OBSAH -můj milý pošetilý příteli- je plošná míra, tou sotva změříš ZDVIHOVÝ OBJEM.
Mimochodem.... litr u V2 je minimum... to ví přece každý... no ni?!
Naposledy editováno 01.09.2014 18:38:43
Chytlavý a přitom si plete obsah s objemem. OBSAH -můj milý pošetilý příteli- je plošná míra, tou sotva změříš ZDVIHOVÝ OBJEM.
Mimochodem.... litr u V2 je minimum... to ví přece každý... no ni?!
Tak rozhodně jsem chytlavý na bláboly jak podlitr a nadlitr. Co se týká objemu a obsahu, máš pravdu, myslím, ale že to tady každý pochopil i bez tvé kantorské přednášky S pošetilým přítele bych si nebyl tak jistý, protože to, že spolu sdílíme společný web, neznamená, že se můžeme řadit jako přátelé. Každopádně abych se vrátil k podlitru a nad litru....nedochází ti třeba, že někdo sedne na motorku poprvé ve 40 letech a ten pod litr, který ty tak zavrhuješ mu bohatě vystačí! Stačí mu aby se vyjezdil a po třech letech šel výš...Mám kamaráda, který si nechal vymlejt hlavu právě těma nadlitrovýma kecama a když mu přišla s USA Honda VTX 1300, tak se jí bál naložit na káru, jaký z ní měl respekt ( váha, motor jak kráva atd.). A myslím, že když na ní teď jezdí cca čtvrt roku, tak jí využívá jen na 60%, protože si uvědomil, že se přecenil!! A proto mě serou tyhle rady! Já mám 900 Vulcana, taky půjdu s další motkou výš, ale chtělo si to osahat a na to ti podlitr bohatě stačí! Nemluvím už o tom, že všichni tyhle rádoby nadlitaři pak jezděj na čínských skútrech, ale u klávesnice jsou nejsilnější. Tím nemyslím konkrétně tebe, nevím co máš za motku a asi se to nikdy nedozvím, každopádně určitě nadlitra
1 reakcí na tento příspěvek úprava výfuku
Posílám odkaz na antikoro koncovku, výhodou je certifikace pro evropu, je to ale za dost peněz. Možná nás donutí mít Éčka i na trenkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) úprava výfuku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkrácení plexi Yamaha XVS 950A Midnight Star | riderr3 | 10 | 10.7.2024 v 13:33 Rachus |
Rodina Yamahy Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic, Yamaha XVS 1300A ... | jidashek | 26 | 30.4.2024 v 11:56 Monty_78 |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Motocykl z USA s tachometrem pouze ... Yamaha XVS 950A Midnight Star | Versysák__ | 25 | 1.9.2023 v 11:00 b0b4n |
Pohon řemenem Yamaha XVS 950A Midnight Star | Janyk | 12 | 20.8.2023 v 08:41 Strider |