kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na druhou stranu to ani neodsuzuju.Ty komponenty dobrej jezdec využije uplně stejně,jako na čtyřventilu a to včetně antihopu,tos napsal Libčo píčovinu,bo na Ještědu bys na svý příšerce taky nikde neotevřel plnej výkon a je to právě typ místa,kde je antihop potřeba.Podvozek to samý.Na lítání okolo Liberce 200 po čtyřproudovce nic z toho naopak vůbec nepotřebuješ,páč tam za tebe stejně spíš rozhodne cizí auto...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A už zase ten antihop...sám jsem připustil, že pokud samotný antihop...ok...zbytek je nesmysl. Ty brzdy a podvozek atd. ...
brzdy se jak v autech, tak zpočátku (dnes už moc ne) na motocyklech navrhovaly dle energie co musí pobrat. Jejich dimenze,normálový síly a chlazení se odvozovaly od možnosti přehřátí a tím zmenšení účinnosti. V tom je zásadní váha a RYCHLOST. Je to čistě můj dojem...ale na Ještědu by mi M4 od mejch dělenejch radiálů moc nepomohly. Ale pro mašinu co brzdí ze tří kil na rovince do vinglu - jo, to je určitě jiná. A vidle z 1198 ? Na Monstru co má maximálku 190-200 po dvou minutách čekání, co jede kam chce jen co trochu povolíš řídítka a přizvedává se na každým ostřejším hupu ? ...já nevím, mě příjde že byste měli míň ležet v těch časácích ...
Nikdo neříká, že to tomu nepomůže...pro mě je to blbost a zbytečně utopený nesmyslný věci v mašině jen na oko... chápal bych OEM Vöhlinse z quattra ... nebo radiály místo axiálů. Pak by ta mašina stála 120tCZK a má smysl se o tom pak bavit...
A opět... vše co píšu, a byl bych rád aby si to všichni oponenti uvědomovali, píšu s vědomním ceny 340tCZK ...12900€ to je vlastně cena malý PANIGALE... nikdo z vás by za to nedal ani dvě kila, ale s frýdomem to tu budete pitvat až do poslední žilky v morku kosti ... a tím bybch to fakt uzavřel... teoretici...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak kdyby ste meli tipa,pomer cena kvalita,budu rad,diky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A brzdy?Když už,tak proč ne?
tak ono tyhle argumenty provázejí celou vaší argumentaci...
Kdyby někdo potunil "fáčko" komponentama z WRC ochcávky..a chtěl za něj třičtvrtě míče ...ze všech z vás by tu lezly střeva jak byste byli smíchem potrhaný ...
Ale že pan frýdom napsal - že narvat komponenty z 1198 na 2007 desmodue Monstra a ještě se to, za absolutně nesmyslnou sumu, snažit prodat - je PÍČOVINA ...jooo panečku ...to je jiná...
To ta WRC ochcávka by taky určitě tomu fáčku na Ještědu neujela... a ještě by sis v něm,m Žmudlo, připadal jak king
nechme toho... přesvědčíte mě jen tím, že se na to všichni oba se Stevem složíte a budete jezdit...jo ?
Naposledy editováno 25.04.2016 09:42:17
Netahej sem furt tu cenu a zamysli se,cos napsal o FUNKCI vs výkon.Stavbou je ten Monster pořád stejnej,jako tvůj a pokud by někomu vyhovoval projev dvouventilu,tak proč ho nevytunit.Pokud by takovejhle jouda opravdu navěsil všechny ty kraviny krz katalog PD,tak prospěl fabrice převelice navíc...
Příměr k fáčku už je jak ze základky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Hele nic ve zlým...ale tohle všechno má prostě smysl na mašině co trochu "jede"...
Nikomu to neberu...Ať si třeba na monstera 900 návěsí brejle a tubusy z Panigale...a podsedlák z Desmosedici ... jen...chce to asi trochu soudnosti. ... na desmodue s 90BHP...
tohle jsi psal, na to jsem reagoval. Cena je věc jiná, tu jsem celkem nehodnotil. Že jsem oportunista v tom smyslu že čekám na každej moment abych se na tobě povozil, to jsem se nedovtípil ...
Když píšeš takový jasný odsudky tak můžeš čekat že někdo nesouhlasí.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Žmuldo, ty voe... ovládací síly ? To je základka taky jak s tím fáčkem...
Chápal bych to u kapoty na okruhu, u střelce co brzdí s rezervou 0,3s do vinglu ze tří kil a celou dobu jede de facto po předním... resp. kdyby tímhle někdo nastrojil 999, nebo 916 ...prostě něco, co na rychlost a citlivost bylo stvořený ...ještě bych řekl..."měl-li někdo ty komponenty 'za levno', tak proč ne" ... takhle to někdo vyrobil a nabídnul jen proto, aby mohl Žmulin nasírat Frýdoma...a to mi přijde za 340tCZK fakt dost zbytečný ...to můžeš i jinak...levněji
Brzdy sem ti woe napsal jakoby polopaticky,abys pochopil,že už v prvním příměru s Lídlem sem myslel jen,že prostě brzděj skvěle a svynaložením minimální síly.
To fáčko je furt základka nejzákladkovitější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev>Chápal bych to u kapoty na okruhu, u střelce co brzdí s rezervou 0,3s do vinglu ze tří kil a celou dobu jede de facto po předním... resp. kdyby tímhle někdo nastrojil 999, nebo 916 ...prostě něco, co na rychlost a citlivost bylo stvořený ...ještě bych řekl..."měl-li někdo ty komponenty 'za levno', tak proč ne" ... takhle to někdo vyrobil a nabídnul jen proto, aby mohl Žmulin nasírat Frýdoma...a to mi přijde za 340tCZK fakt dost zbytečný ...to můžeš i jinak...levněji
nedá mi to než zopakovat ten příklad se závodníma twinama kterej si původně taktně přešel. Ty motorky maj kolem 100 koní max, myslíš že ten kdo na to má tam nedá na podvozek to nejlepší?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
už nevím jak... a jsem vysílený... kuci...narvu-li na Albatrose L-39 winglety, klapky, náběhový hrany a avioniku z JAS Grippen ... bude to sice modernější, možná se to bude o něco líp ovládat...ale moc z toho nevyužiju a o ceně a nákladech ani nemluvě...
tímto bych to ukončil s tím, že mám pravdu...a Vy dva jste jen bezpáteřní revanšisti co zaslouží popravit...
...
Stev píše: nedá mi to než zopakovat ten příklad se závodníma twinama kterej si původně taktně přešel. Ty motorky maj kolem 100 koní max, myslíš že ten kdo na to má tam nedá na podvozek to nejlepší?
hele nepřešel... ano pokud si někdo stanoví podmínky jakože to nesmí bejt kapota ...musí to bejt V-twin a pokud možno z minulýho století... tak ano... pak to asi "dává smysl"... stejně jako zadání, jakkoli může bejt "fun-default" ... ano pro tuto skupinu to může být cesta... jakože pak dáš na Monstra přední masku s polo-kapotou ...
no prostě píčovina...
Jo a ten L39 vs JAS je eště větší kravina,než to fáčko
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
NASRAT ...rozumíš? NASRAT ... raději už dej dohromady tu hebelu co se ti válí ve třech krabicích někde po obejváku a stejně to nikdy nepojede...
Hele ikdyby to někdo nacpal na SSo...bude to smysluplnější... jinej úhel vidle...stabilní řízení...motorka dělaná pro rychlost a stabilitu... (i tak bych si v duchu myslel, že majitel je šůs) ... ale přecijen o chlup smysluplnější...
už nepovolím ani o píď... a jestli se ti to nelíbí... můžeš si mě vymazat ze seznamu
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: A to tam lezou i když ten údržbář klečí před těma dveřma na zemi !
Naposledy editováno 25.04.2016 10:46:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
já myslím, že málo hulej...že to tu nemá tu tradici
Naposledy editováno 25.04.2016 10:48:50