1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
Co to je za motor? 2l na 500km je dost pruser, ale jak pise Anacorn, vetsinou mas v kupni smlouve uvedeno to, ze kupujes skoro vrak, nebo ze stav odpovida najezdu, ale toto uz podle me neni nic co by dopovidalo najezdu.
Zkusit to muzes, do te doby ale do motoru v zadnem pripade nesahej.
No a kdyz to teda nema turbo tak je to echt pruser
Naposledy editováno 23.05.2016 08:28:54
asi bych nejdříve vyzkoušel domluvit se po dobrém,asi by i nebylo špatné nechat si v servisu zjistit kde je vlastně problém a kolik by stála případná oprava a podle toho postupovat dál.
pokud to dobře chytá,dobře jede,tak by to mohlo být snad "jen" turbem.
edit.teď čtu,že to nemá turbo-jsi si jistý?dej sem nějaké podrobnosti o motoru-obsah,výkon,kod motoru-máš to ve velkém TP
Naposledy editováno 23.05.2016 08:30:50
1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
Bude to ta yamaha nebo mazda.
1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
Jurawood píše: pravděpodobně to není TDCI - tj největší průser co kdy frantíci vyrobili. Jen totální blázen si tohle auto koupí, stačí se podívat na cen, která je o 30% níže než benzín.
Bude to ta yamaha nebo mazda.
ja mel ve sluzebnim fordu 2.0tdci a i pri 400tis bezel jako novej....
Nekdo keca - bud protokoly a to by bylo fajn, to bys mozna uhral, nebo TY a musi byt za tebou kourova clona vetsi nez za mejma veteranskejma 2T!
Naposledy editováno 23.05.2016 10:25:25
Jen pro ukázku, takto vypadá spotřba přes kroužky 500 ml / 1000 km!!!!
4 000 ml / 1000 km bych tady chtěl vidět
podotýkám, že v tomto stavu to jezdilo více jak rok a lambda sonda funguje naprosto perfektně do dneška..
Naposledy editováno 23.05.2016 10:45:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
alien83 píše: motor 2,0 duratec flexifuel (benzín). Turbo to opravdu nemá. Jezdí startuje všechno v cajku... Techničák u sebe nemám kupoval to synovec.
ono to je benzín??no to si taky mohl napsat hned na začátku !no tak tím se to samořejmě všechno mění.
jsou dvě možnosti-buď to bere olej přes hlavu(vovítka ventilů),nebo přes písty.(předpokládám,že na zem neteče)
2litry na 500km je tak brutálně moc,že tohle kolem vodítek neprojde,tím to nebude.
takže kolem pístů.běžné opotřebení je nesmysl,ten motor se musí vejít do litru na 1000km i když bude mít najeto půl milionu.
takže v motoru je nějaký průser.už jsem se několikrát setkal s podobným scénářem,kdy se nejdříve motor uvařil,fouklo těsnění pod hlavou,natekla voda do válců,auto se odstavilo a neopravilo hned-což je průser(čekalo na překupníčka,co ho koupí za pár korun s motorek KO).pak se sundala hlava,těsnění se vyměnilo,ale mezitím vyrezly válce,po startu po okamžitě popraví pístní kroužky,ale stejně tak i válce mívají vyrezlý povrch.
je to trošku odvážná teorie takhle od stolu,ale přesně tohle jsem řešil už několikrát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
Pod autem by byla louže, nebo by to vzdávala spojka, ve vodě by na to brzy přišel.
1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
Naposledy editováno 23.05.2016 11:50:19
1 reakcí na tento příspěvek Rada při šméčku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
Mě si vezme turbobenzin 2L na 7-8tkm a když tomu dám napít,tak to hulí jako kráva