3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
alien83 píše: motor 2,0 duratec flexifuel (benzín). Turbo to opravdu nemá. Jezdí startuje všechno v cajku... Techničák u sebe nemám kupoval to synovec.
ono to je benzín??no to si taky mohl napsat hned na začátku !no tak tím se to samořejmě všechno mění.
jsou dvě možnosti-buď to bere olej přes hlavu(vovítka ventilů),nebo přes písty.(předpokládám,že na zem neteče)
2litry na 500km je tak brutálně moc,že tohle kolem vodítek neprojde,tím to nebude.
takže kolem pístů.běžné opotřebení je nesmysl,ten motor se musí vejít do litru na 1000km i když bude mít najeto půl milionu.
takže v motoru je nějaký průser.už jsem se několikrát setkal s podobným scénářem,kdy se nejdříve motor uvařil,fouklo těsnění pod hlavou,natekla voda do válců,auto se odstavilo a neopravilo hned-což je průser(čekalo na překupníčka,co ho koupí za pár korun s motorek KO).pak se sundala hlava,těsnění se vyměnilo,ale mezitím vyrezly válce,po startu po okamžitě popraví pístní kroužky,ale stejně tak i válce mívají vyrezlý povrch.
je to trošku odvážná teorie takhle od stolu,ale přesně tohle jsem řešil už několikrát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rada při šméčku
Pod autem by byla louže, nebo by to vzdávala spojka, ve vodě by na to brzy přišel.
Dolph-cz píše: ono to je benzín??no to si taky mohl napsat hned na začátku !
no tak tím se to samořejmě všechno mění.
jsou dvě možnosti-buď to bere olej přes hlavu(vovítka ventilů),nebo přes písty.(předpokládám,že na zem neteče)
2litry na 500km je tak brutálně moc,že tohle kolem vodítek neprojde,tím to nebude.
takže kolem pístů.běžné opotřebení je nesmysl,ten motor se musí vejít do litru na 1000km i když bude mít najeto půl milionu.
takže v motoru je nějaký průser.už jsem se několikrát setkal s podobným scénářem,kdy se nejdříve motor uvařil,fouklo těsnění pod hlavou,natekla voda do válců,auto se odstavilo a neopravilo hned-což je průser(čekalo na překupníčka,co ho koupí za pár korun s motorek KO).pak se sundala hlava,těsnění se vyměnilo,ale mezitím vyrezly válce,po startu po okamžitě popraví pístní kroužky,ale stejně tak i válce mívají vyrezlý povrch.
je to trošku odvážná teorie takhle od stolu,ale přesně tohle jsem řešil už několikrát.
Sice to s tímhle motorem nesouvisí, ale vlastní zkušenost, Škoda Octavia 1.8TSI (první generace těchhle motorů, ta nejhorší, auto jsem měl od novoty), 145t. km, spotřeba oleje 1l/200km (ještě při spotřebě 1l/1000km to bez problémů prošlo emisema) a nijak radikálně to nekouřilo, akorát, když tomu člověk drsně osolil.
Dělala se "generálka" motoru, po rozhození válce OK, pracovní a mazací kroužky OK, stírací kroužek ve prostřed sjetý tak o 2mm, takže vůle v zámku tak 4mm, měnily se kroužky, jeden píst, protože to byl zmetek z výroby a byl na boku prasklý, repas turba (ta se dělala nejdřív, protože servisák myslel, že to jde přes turbo, ale v podstatě si myslím, že potřeba nebyla), "generálka" neskutečně zakarbonované hlavy a nějaké drobné srágoroviny, jako spojka, která se nemusela, ale servisák byl moc aktivní, stálo to dohromady tak 70t., dal jsem to na 180t. Km, kdy to bralo tak 1l/3000÷4000km, pak to šlo za pár peněz z domu.
Naposledy editováno 25.05.2016 21:08:11