kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Vše je ok...jen zatím furt nohama na zemi a hlavou v oblacích...tak čekáme kdy jí to přejde
JollyJoker > ...Špája si tam nechal nainstalovat mó " full gas "... jak nastartuješ řadí to samo jedna a plnej knedlík furt bez možnosti vypnout
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: spajazacatecnik> Dotaz na tělo.....na jaký režim jezdíš na tom svojem modrém sršňovi??
Já jezdím na Sport, takže na ten nejhodnejsi mód. Ale jenom proto, že je ta jízda pak taková necukana a plynulá. Quick shift tady funguje nejhladcejc.
Jinak je to úplně jedno. To zas nejsou takový rozdíly v těch módech . Víc záleží na nastavení kontroly trakce. Tam je rozdíl jak to zrychluje.
Ale protože to zrychluje furt a moc, tak je to vlastně taky fuk...
Úplně nejvíc záleží na pozici těla. Jak zalehnes. Přes dvě kila to chce fakt lehnout a plnej....
Je fakt,že to letí pořád a dost. Bez podřazení to předjede auto ve 120 jak nic.
Je to fakt motorka dvou tváří. To moje staré Tuono je pořád nevychovane ale to tvoje dovede být i dobrý společník na dlouhých cestách.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Chtěl jsem porovnat Brutale 1090RR a Tuono V4,ale nějak jsem po jízdě na Tuonu zapoměl,jaké to bylo na Brutale...
tys neviděl mou fotku po projetí na Špájově Tuonu na Korsice?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jízda s 999 byla pro mně hodně příjemná a rychlá. Jsem měl pocit,že mám pod sebou velký šicí stroj,který maká s milimetrovou přesností (kromě jízdy ve městě,tam to byl očištec).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ohledně devítek...sice mám z nich motor ale motocykl je to zcela jiný. Předek neustále odlehčenej, chvilku neřídíš a už to jede jinam... stopa minimální. ..prostě veselý.
je to hravý a překlápěcí... ale tyhle bajky včetně Speed/Street krypla a asi i novějších monsterů to ohledně ovladatelnosti a čitelnosti už porážejí. Svezl jsem se na Attimově Kryplovi a musím uznat že by to bylo "jednodušší " rychlý ježdění. ..
Naposledy editováno 21.06.2016 07:24:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: t_freedom> Ale to by byla nuda! Není nad to,celou motorku a fyziku kolem ní cítit...no né?? Za chvíli budou pocity z řízení jak z PSP,nebo Xboxu
můžem to mít rádi...můžeme si to namlouvat... a umře to s námi ... nikdo už nemá tolik času a chuti se něco učit složitě, když už to sovětští inženýři vymysleli i pro blbný
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: a když jedu v nižších rychlostech,tak radši koukám po kundách,než abych se držel hystericky řiditek no ne?
Naposledy editováno 21.06.2016 08:33:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Buď neujedeš ani mě... s blbejma 130BHP...a nebo, pokud tomu začneš zatápět... musíš bejt do měsíce mrtvej.
Na tý Korsice máš v těch zatáčkách tak nějak odhad pro svojí mašinu...ale pak sedneš na něco, co je ve stejným časovým úseku schopný zrychlit o 10-15% víc a to už je na hranici akcelerace s předkem nahoře a vzápětí ...pokud se vnitřně nepřeprogramuješ, se tím pádem ve stejný časový periodě pro brždění dostáváš furt na ABS...horší je, že ta motorka to dělá tak intuitivně, že si na to v podstatě zvykáš ...ale to už třeba 20-30% krizovýho řešení PŘEBÍRÁ ONA...což je pro mě prostě nějak neskousnutelný.
Stačí abys vyměnil gumy a nezkalibroval trakci...a šup, na plným máš najednou kolo půl metru nahoře a posereš se...
Hele, líbí se mi... jede skvěle...a říkal jsem si, po prvním projetí, že by to mohla bejt alternativa... ale nechci ji...a nepotřebuju... kdekoli tam u vás v zatáčkách od Skřítka, Rýmařova, Břidličný a Bruntálu mi na tom normální smrtelník odsud (ne ty kterej to tam znáš) neujede
Ale jo, radši se na moderním biku nesvezu, pak by se mi to mohlo zalíbit a chtěl bych to vyměnit
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A všechno má svý kouzlo, high-tech dokonale fungující mašina je prostě užasná věc už jen sama o sobě. A proto jí chceš.
Na druhou stranu je to tak rychlý, že je to o hubu a naproti tomu na slabý zastaralý hajtře si nakonec zablbneš třeba i líp a relativně bezpečněji.
Zrovna minulý týden jsem se byli projet s partou, kamarád sv650, druhej mojí st4, já monstera s2r a letěli jsme naší trasu na jih a je to hrozná prdel, lítat na těch zdechlinách dva metry za sebou mezi polema, rvát to co to jde, máš čas se víc soustředit na stopu, na brzdy, prostě 100% zážitek z jízdy a tak nějak pořád se cítíš, že to je únosné riziko za ten zážitek.
Když jsme lítali koncem léta na kapotách, tak je to už vyhrocený mnohem víc., stašně rychlý, malo času, jedna chyba- konec. Samozřejmě že člověk přemýšlí a nejede jak bezmozek ale prostě to člověku nedá a tahá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: FiZzeR> tuhle zdrůdnost si do svýho luxustního výběru nenasadím Navíc jsem zjistil, že mě to na ní hrubě nebaví, oproti monstru s ní jezdím asi o 30% pomaleji a tudíž jí možná zase pošlu dál
Warum?
Budu hádat, těžká hajtra vysoká jako koza, s krátkejma řidítkama.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Dneska už je prostě doba taková, že všechno je rychlejší a dokonalejší, plný elektroniky.
A všechno má svý kouzlo, high-tech dokonale fungující mašina je prostě užasná věc už jen sama o sobě. A proto jí chceš.
Na druhou stranu je to tak rychlý, že je to o hubu a naproti tomu na slabý zastaralý hajtře si nakonec zablbneš třeba i líp a relativně bezpečněji.
Zrovna minulý týden jsem se byli projet s partou, kamarád sv650, druhej mojí st4, já monstera s2r a letěli jsme naší trasu na jih a je to hrozná prdel, lítat na těch zdechlinách dva metry za sebou mezi polema, rvát to co to jde, máš čas se víc soustředit na stopu, na brzdy, prostě 100% zážitek z jízdy a tak nějak pořád se cítíš, že to je únosné riziko za ten zážitek.
Když jsme lítali koncem léta na kapotách, tak je to už vyhrocený mnohem víc., stašně rychlý, malo času, jedna chyba- konec. Samozřejmě že člověk přemýšlí a nejede jak bezmozek ale prostě to člověku nedá a tahá.
a myslíš si...přesně podle toho cos napsal, že Tuono V4 bylo na Korsice vpředu a vedlo ? Přesně...nebylo tomu tak... chápu, že jezdec Abájova formátu by nás tam s tím sfouknul...ale to i na našem pověstném " vydechlém Monsteru "
Tam kde na gumu v náklonech hned pravá, tu levá...zase pravá ...přeneseš sotva 80BHP získávaj koně jen na spojovacích rovinkách mezi zatáčkama...a díky finálnímu převodu nebudu mít na zadním kole o moc menší krouťák na dvojku než to Tuono...
To že ty nový jsou kompaktní a fungujou je pravda...doplněná o fakt, že drcení zatáček někde na Korsice není zábava pro masy...a hromadě lidí co si koupěj mašinu stačí ten fakt...že to jede na rovině jako kráva a v techničáku mají 175BHP... to že kdekoli jinde v zatáčkách jedou s odběrem výkonu 100BHP max...už je nezajímavá polemika
Naposledy editováno 21.06.2016 11:46:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ta ST4 je dobrá motorka, super brzdí, pěkně tahá ale nějak na ní nejsem schopnej zatočit, resp nájezd do zatáčky mám vždycky pocit že to bude 50/50 jestli z toho vystoupím nebo projedu. Chybí mi tam pocit jistoty, navíc to není hravý, nejaký překlápění se strany na stranu můžeš zapomenout.
Jak jsem začal letos jezdit jen na tom, myslel jsem že je chyba v technice, že mám třeba strach, nebo prostě dělám něco v křeči. Ale jak jsem se svezl na Monsteru, zjistil jsem že jsem úplně v klidu, nemám strach a furt mi to jde , takže je to jen spojením mezi motorkou a mnou.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
reaguju na slova Jinřeje když píše "rvat to co to jde"