kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: spajazacatecnik> Dotaz na tělo.....na jaký režim jezdíš na tom svojem modrém sršňovi??
Já jezdím na Sport, takže na ten nejhodnejsi mód. Ale jenom proto, že je ta jízda pak taková necukana a plynulá. Quick shift tady funguje nejhladcejc.
Jinak je to úplně jedno. To zas nejsou takový rozdíly v těch módech . Víc záleží na nastavení kontroly trakce. Tam je rozdíl jak to zrychluje.
Ale protože to zrychluje furt a moc, tak je to vlastně taky fuk...
Úplně nejvíc záleží na pozici těla. Jak zalehnes. Přes dvě kila to chce fakt lehnout a plnej....
Je fakt,že to letí pořád a dost. Bez podřazení to předjede auto ve 120 jak nic.
Je to fakt motorka dvou tváří. To moje staré Tuono je pořád nevychovane ale to tvoje dovede být i dobrý společník na dlouhých cestách.