Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jen nevim jestli me spolknou ze si to chci koupit kdyz tam prijedu na KTM
asi jo... budou si myslet, že už tě nebaví měnit motory
Jinak to tu už začíná bejt, kromě tvý výzvy, o ničem ...
Dovi je jediný slušný člověk, jenž čistými a nezáludnými argumenty poráží všechny hýkající osly, jdoucími jak stádo za zloduchem Gugem a debilem Selkým ... svůj boj nevzdá, neb je jeho svatá povinnost potrestat zlo a lež, ale nikdy se nesníží na hranici morálního bahna, jež ho zde všude obklopuje...tfujky tfujky.
Naposledy editováno 28.06.2016 11:54:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše: Ted jsem objednaval dily Honde, tak az pro ne pojedu tak ja si zkusim objednat nejakou delsi testovaci jizdu na NC. Jen nevim jestli me spolknou ze si to chci koupit kdyz tam prijedu na KTM
Si na cestu tam puč Itacuda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech píše: Si na cestu tam puč Itacuda
joo to je dobrej napad....hlavne doufam ze to necte itacudka
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
takze:
Kdo me pujci na testovani NCcko, tomu zadarmo prezuju a vyvazim pneu.
Cela motorka to je bratru cca 600 Kc, to mate na jeden obr vylet na NC.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech píše: Si na cestu tam puč Itacuda
voe, aby tam dojel, když se rozpadá cestou...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
A ja opakuji svou vcerejsi vyzvu... najde se najaky NCckar, ktery me pujci svoje NC ja mu na oplatku pujcim svoji motorku dle jeho vyberu a dame spolecny vylet ?
Pak muzem napsat nejakou recenzi. Klidne dame spicha nekde na puli cesti...nemusite byt z Prahe ..nebo dojedu.
....a já přijedu taky a odstartuju vám to !
gugo píše: joo to je dobrej napad....hlavne doufam ze to necte itacudka
Neříkej, že by neměla radost, když bys odjel na Itacudovi a místo něj jí dovezl krásné, nové, voňavé NC
Naposledy editováno 28.06.2016 12:24:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
selkie píše: voe, aby tam dojel, když se rozpadá cestou...
Alespoň to bude věrohodnější Tam přijede nasraný že se to furt sere a chce něco spolehlivého
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech píše: Alespoň to bude věrohodnější Tam přijede nasraný že se to furt sere a chce něco spolehlivého
hmm tuhle si byla pro olej v DUcati a povidala neco o scramblerovi
1 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Jinak samozřejmě určitě maj všichni kritici eNCéček i auto,který má do 1300kg a od 170Ps třeba a když kolo,tak jedině karbonovej rám woe a všechny kola do 100K stojej za hovno...silnice samozřejmě do 8kg a full do 11kg i s teleskopickou sedlovkou...
Já osobně bych si na jezdění do práce koupil spíš skútr jako druhou motku,ale i plně chápu,že když někdo může mít jen jednu a jezdí stejně furt kochačku,tak je zbytečný kupovat nadlitra,nebo kdoví co.Furt lepší,než čopr.Nízká spotřeba potěší,páč to už by mě sralo,jet plíseň a nádrž furt prázdnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
gugo píše:
takze:
Kdo me pujci na testovani NCcko, tomu zadarmo prezuju a vyvazim pneu.
Cela motorka to je bratru cca 600 Kc, to mate na jeden obr vylet na NC.
To je malo, musis nabidnout i gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: To je malo, musis nabidnout i gumy
Tak jo kdo me pujci NCcko tak si myze vzit gumy po Zlesovi co se me tam valej. Nevim na co si je obujete na NCcko nepasujou
Takhle nejak ?
Edit: to si ho muzu pujcit nekde v pujcovne ,za ty prachy ne ?
Edit 2... to neni spatnej napad
tak Zlesa dik, privedl si me na dobrou myslenku. Protoze tady mistno NCkomando se stejne k nicemu realnemu nerozhoupa. Akorat nevim jak budu merit ten veledulezity udaj kdyz do toho nebudu tankovat.
Ma to nejakej pocitac ?
Naposledy editováno 28.06.2016 14:01:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: gugo> Jenze z pujcovny to neni ono. Postrada to ten moralni efekt jestli se nekterej NCckar odvazi k primy konfrontaci. podle me se ta slechta s tebou nebude zahazovat
Tak samozrejme ze to tam bude chybet a nebude o takova prdel. Ostatne me by zajimalo jestli motivem nezucastnit se take nahodou neni to ,ze by nekdo mohl zjistit, ze jsou i jine motorky ktere nabidnou neco vic nez jen dojizdeni do prace a u jsou lapeni.
Proste neco jako proc ja nesmim moc chodit na letiste protoze kdyz se do toho moc zaberu tak obnovuju pilotak , resim kde hangarovat a tak podobne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
kubacech píše: gugo> To je jednoduché Když vyjížďku začnete a zakončíte u benzínky a porovnáte cifru co jste za testování projeli, tak si dotyčný opět uvědomí co je cenou za rozdílný charakter těch strojů
No a pak uz zbyva jenom prezout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Zlesa píše: No a pak uz zbyva jenom prezout
Rozměr přední pneu 120/70 ZR17 120/70-ZR17M/C v tomhle rozmeru se me tady vali moje oblibena e07... tu dam darem.
a v rozmeru 160/60 ZR17 160/60-ZR17M/C tady budu urcite neco lehce jeteho mit.
tak jo beru... prezuju zadara pujcene NC...kdo ma zajem ?
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Gugo si z Fabie odnesie len to, že to vôbec nejazdí, nedá sa s tým predbiehať kolóna vozidiel, šliapneš na to a v porovnaní s Ferrari je to zdechlé... viac z Fabie nevyužije, pretože to nepotrebuje a na jeho Ferrari mu to nechýba.
Zhrnutie: Každý (nech) si jazdí na takom stroji, aký mu dáva to, čo od neho chce. Kto chce sa na motorke vyblázniť v rýchlostiach mimo predpisov, kto chce vysokootáčkový motor s prejavom „čím viac otáčok, tým lepšie ťahá, až odtrhne ruky”, ten nech sa na NC nepozerá... NC nie je preňho a neverím, že nejaký majiteľ NC bude tvrdiť, že je.
Ak sa ozve niekto s tým, že u motoriek sa predsa nehľadí na ekonomiku prevádzky a praktickosť, tak rovno mu odpoviem, že (už sa) hľadí... Motoriek jazdí viac a viac, už to nie je ojedinelý zjav na cestách, už nie je doba, kedy ju majiteľ motorky mal len a len pre adrenalín... Áno, i dnes má veľa motorkárov svoju moto v prvom rade na vyplavovanie adrenalínu a praktickosť/ekonomičnosť neriešia, a ja im to neberiem. Ale prečo majú potrebu toto svoje vnímanie motoriek vtláčať všetkým naokolo??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Prvotřídní motocykl pro každodenní použití přichází s dobrodružnějším a robustnějším novým vzhledem, LED světly, vyšším štítem, inovovanou přední vidlicí, větší odkládací schránkou a s LCD přístrojovým panelem umožňujícím volbu barvy podsvícení. Verze s dvouspojkovou převodovkou DCT se nově vyznačují třemi úrovněmi režimu S a dalšími softwarovými vylepšeními jízdních režimů MT i AT. Úsporný řadový dvouválcový motor o objemu 750 cm3 splňuje normu EURO4 a inovovaná koncovka výfuku dodává zvuku stroje hlubší tón. Silný zátah motoru v nízkých otáčkách, malá spotřeba paliva, pohodlná a vzpřímená jízdní pozice činí z NC750X optimálního společníka nejen na každodenní ježdění. Motocykl také nezapře své cestovatelské ambice a hravě Vás i Vaši přítelkyni odveze kamkoli si budete přát!
Ctu ze to ma zatah odspoda, super zvuk a ze me odveze kamkoliv. Vzhledem k tomu ze to je zarazene do sekce ENDURO, tak presne moje parketa.
Nikde nic nectu o tom ze by to byla motorka na ktery se neda jezdis svizne a adrenalinem. Nepopisujes ve svem popisu jinou motorku ?
edit:
Zhrnutie: Každý (nech) si jazdí na takom stroji, aký mu dáva to, čo od neho chce. Kto chce sa na motorke vyblázniť v rýchlostiach mimo predpisov, kto chce vysokootáčkový motor s prejavom „čím viac otáčok, tým lepšie ťahá, až odtrhne ruky”, ten nech sa na NC nepozerá... NC nie je preňho a neverím, že nejaký majiteľ NC bude tvrdiť, že je.
to jako nemuzu chtit zkusit jizdu na NC ? Jste uzavrena skupina ?
Naposledy editováno 28.06.2016 15:15:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |