Když půjdu trochu víc do historie, tak tahle věc začala Transalpem 700. Ten oproti předchůdci má o 20kg vyšší suchou hmotnost (nějakých 215kg), výkon i krouťák pořád slabý (nějakých 44kW a 60N.m, kvůli vyšší hmotnosti to dá stejné kw na kg), je to těžká motorka a přitom s tímhle výkonem na tom budou dva lidi cestovat dost blbě. Přitom Honda Deuville 700 má 48kw a 66N.m, a párkrát jsem četl, že jsou to stejné motory, takže vyšší výkon se z nich vymáčknout zřejmě dá.
Pak tyhle zdá se stejné motory montují do dalších podivných motorek CTX 700 a NM4 Vultus.
Takže kromě vzhledu mi příjde, že se tyhle motorky moc nechytají na V Stroma, ani na Versyse nebo TDM 900.
Co akorát by mohlo být zajímavé, tak tenhle motor ve verzi 750 má sice jen 40kW ale zato 68N.m.
Tak co, mají snad tyhle stroje nějaké schované eso v rukávu?
Naposledy editováno 27.02.2018 08:28:56
2 reakcí na tento příspěvek Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Gugo si z Fabie odnesie len to, že to vôbec nejazdí, nedá sa s tým predbiehať kolóna vozidiel, šliapneš na to a v porovnaní s Ferrari je to zdechlé... viac z Fabie nevyužije, pretože to nepotrebuje a na jeho Ferrari mu to nechýba.
Zhrnutie: Každý (nech) si jazdí na takom stroji, aký mu dáva to, čo od neho chce. Kto chce sa na motorke vyblázniť v rýchlostiach mimo predpisov, kto chce vysokootáčkový motor s prejavom „čím viac otáčok, tým lepšie ťahá, až odtrhne ruky”, ten nech sa na NC nepozerá... NC nie je preňho a neverím, že nejaký majiteľ NC bude tvrdiť, že je.
Ak sa ozve niekto s tým, že u motoriek sa predsa nehľadí na ekonomiku prevádzky a praktickosť, tak rovno mu odpoviem, že (už sa) hľadí... Motoriek jazdí viac a viac, už to nie je ojedinelý zjav na cestách, už nie je doba, kedy ju majiteľ motorky mal len a len pre adrenalín... Áno, i dnes má veľa motorkárov svoju moto v prvom rade na vyplavovanie adrenalínu a praktickosť/ekonomičnosť neriešia, a ja im to neberiem. Ale prečo majú potrebu toto svoje vnímanie motoriek vtláčať všetkým naokolo??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Smysl nových modelů Honda NC 700 a 750
Prvotřídní motocykl pro každodenní použití přichází s dobrodružnějším a robustnějším novým vzhledem, LED světly, vyšším štítem, inovovanou přední vidlicí, větší odkládací schránkou a s LCD přístrojovým panelem umožňujícím volbu barvy podsvícení. Verze s dvouspojkovou převodovkou DCT se nově vyznačují třemi úrovněmi režimu S a dalšími softwarovými vylepšeními jízdních režimů MT i AT. Úsporný řadový dvouválcový motor o objemu 750 cm3 splňuje normu EURO4 a inovovaná koncovka výfuku dodává zvuku stroje hlubší tón. Silný zátah motoru v nízkých otáčkách, malá spotřeba paliva, pohodlná a vzpřímená jízdní pozice činí z NC750X optimálního společníka nejen na každodenní ježdění. Motocykl také nezapře své cestovatelské ambice a hravě Vás i Vaši přítelkyni odveze kamkoli si budete přát!
Ctu ze to ma zatah odspoda, super zvuk a ze me odveze kamkoliv. Vzhledem k tomu ze to je zarazene do sekce ENDURO, tak presne moje parketa.
Nikde nic nectu o tom ze by to byla motorka na ktery se neda jezdis svizne a adrenalinem. Nepopisujes ve svem popisu jinou motorku ?
edit:
Zhrnutie: Každý (nech) si jazdí na takom stroji, aký mu dáva to, čo od neho chce. Kto chce sa na motorke vyblázniť v rýchlostiach mimo predpisov, kto chce vysokootáčkový motor s prejavom „čím viac otáčok, tým lepšie ťahá, až odtrhne ruky”, ten nech sa na NC nepozerá... NC nie je preňho a neverím, že nejaký majiteľ NC bude tvrdiť, že je.
to jako nemuzu chtit zkusit jizdu na NC ? Jste uzavrena skupina ?
Naposledy editováno 28.06.2016 15:15:35
THeBaNDiT píše: Zhrnutie: Každý (nech) si jazdí na takom stroji, aký mu dáva to, čo od neho chce. Kto chce sa na motorke vyblázniť v rýchlostiach mimo predpisov, kto chce vysokootáčkový motor s prejavom „čím viac otáčok, tým lepšie ťahá, až odtrhne ruky”, ten nech sa na NC nepozerá... NC nie je preňho a neverím, že nejaký majiteľ NC bude tvrdiť, že je.
Ak sa ozve niekto s tým, že u motoriek sa predsa nehľadí na ekonomiku prevádzky a praktickosť, tak rovno mu odpoviem, že (už sa) hľadí... Motoriek jazdí viac a viac, už to nie je ojedinelý zjav na cestách, už nie je doba, kedy ju majiteľ motorky mal len a len pre adrenalín... Áno, i dnes má veľa motorkárov svoju moto v prvom rade na vyplavovanie adrenalínu a praktickosť/ekonomičnosť neriešia, a ja im to neberiem. Ale prečo majú potrebu toto svoje vnímanie motoriek vtláčať všetkým naokolo??
pretože to je ten jediný a správny názor, to nevieš?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |