nastal čas vrátit se k motorce - před asi 5-ti lety jsem se k jedný stope obrátil zády a teď bych si to rád připomenul. Měl jsem R1 a potom FireBlade.
To už ale nechci - pokukuju po Monster 900, ale cena by měla být cca do 65 tis. Je vůbec reálný za ty prachy tenhle strojek sehnat? Koukal jsem do inzerce, ale zdají se mi hodně drahé (i první ročníky)a je hodně mizerný výběr.
Nevíte třeba někdo o něčem?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati Monster 900
honzabiker píše: Sleduj spotřebu oleje a to tak, že před každou vyjížďkou. Olej do výfuku je už docela dost. Každopádně výměna řemenů je sranda. Ventilový vůle už míň, protože k tomu potřebuješ podložky a ty jsou docela drahý Servisy to dělaj výměnou, takže si naúčtujou nějaký drobný a je to. Já se do vůlí pustil sám. Je na tom h.vno ale za podložky jsem dal 3000,- což už smazává veškerý úspory...
3 litry za podlozky ? a kolik si jich menil ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati Monster 900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě Ducati Monster 900
25 éček, nekecám
DrDNA01 píše: piston slap
v práci mi bohužel nejde YT, ale byl jsem teď přes oběd schválně v garáži a ten olej to prská při nastartování, po cca minutě se to uklidní a už nic. každopádně normální to asi neni předpokládám...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati Monster 900
Jinak ten "piston slap" je viklajici se pist v horizontalnim valci, ktery drive ci pozdeji potrefi snad kazdou Ducatku. Vcelku spolehlive se da poznat podle toho, ze ten zvonici zvuk zmizi po dukladnem zahrati, nebo prave naliti oleje do valce. Spravne by se mela shodit hlava, zmerit ovalitu valce a pokud je v norme tak staci vymenit pistni sadu. Ale spousta lidi rika, ze se to objevi do par tisic znova, neopravuji to a najezdi desitky tisic kilometru. Ale tim asi pak driv zvetsi ovalitu. Takovy zacarovany kruh..
Naposledy editováno 24.06.2016 13:52:31
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati Monster 900
gugo píše: ty vole to je ten vrak co nikdo nechtel
jo to mi bylo hned jasný
ohledně těch řidítek, je to dost nakoplý na předek no, trochu zbrkle to padá do zatáček, mám k tomu i originál, ale spíš koupim motokrosový. doteď jsem měl samý kapoty tak jsem chtěl právě něco pohodlnějšího, což v tomhle provedení moc nesplňuje
Naposledy editováno 24.06.2016 14:36:32
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati Monster 900
seřizovací podložka spodní – 750,-/kus
seřizovací podložka horní – 351,-/kus
půlkroužek na ventil – 58,-/kus
gufero na ventil sací – 160,-/kus
gufero na ventil výfukový – 66,-/kus
takže to už fakt vyjde nastejno si to nechat udělat, když si podložky neúčtujou...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě Ducati Monster 900
jinak mám r.v. 97, tam byly nějaký změny na motoru, údajně menší ventily, proto má jen 49kW ale zase prej větší krouťák ve středních otáčkách
Naposledy editováno 29.06.2016 08:52:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |