Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Díky za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
mmks píše: parmen99> já s jednou motorkou co má jiné než originál kapoty prošel, s druhou ne. Ale u té druhé začali rýpat do všech možný pi*ovin, tak ty kapoty byla už jen další věc co se jim nelíbila. Takže zase STK od STK a technik od technika, prostě je v tom bordel (jak to tak sleduju, tak naštěstí, protože časem do skončí asi fakt, že když tam bude jiná než origo nálepka, tak to bude strašné ohrožení provozu)
Já se obávám, aby za ohrožení prostoru prostě neoznačili motorky .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
dedek_new píše: Ja byl na STK a musel jsem oddelat pridavna svetla i kdyz maji homologaci, zkratka tam nesmi byt tri svetla ,plexi stit a pridavne stupacky.Byl tam kamos s BMV a musel oddelat bocni kufry.Cena za STK 400 Kc, za auto skoro 1500 Kc. Fuj !!!!!
já se ted bavil s borcem co ty ředpisy chcal z rukávu a přídavné světla pokud nejsou v pořádku a mají ečka tak stačí je zadělat ponoškou nebo návlekem nevo odstříhnout dráty tam se posuzuje že nesmí být k použití, já to tak mám mám tři světla,
plexi štít tam hlavně musí být gumová obruba to asi nemáš to já mám te dražší,
, zrcátka jestli jsem dobře poslouchal tak pokud ti nevejde kružnice 75 mm tak se posuzuje plocha tam musí mít nejméně 5O cm2
o třásních prej se nikde nic nepíše jen tě mohou zbuzerovat že prej múžeš zachytit jiného účastníka
přídavné stupačky musí být ohebné nesmí být natvrdo, mám to blbě, už jsem si sehnal stuačky ohebné ty původné odříznu, navrtám vyřezu závit a našroubuji ohýbací,
zákony se moc nezměnili jen se zvedla buzerace obyvatelstva která asi k ničemu nepřispěje
Naposledy editováno 27.06.2016 19:06:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
felixxx píše: já se ted bavil s borcem co ty ředpisy chcal z rukávu a přídavné světla pokud nejsou v pořádku a mají ečka tak stačí je zadělat ponoškou nebo návlekem nevo odstříhnout dráty tam se posuzuje že nesmí být k použití, já to tak mám mám tři světla,
, zrcátka jestli jsem dobře poslouchal tak pokud ti nevejde kružnice 75 mm tak se posuzuje plocha tam musí mít nejméně 5O cm2
přídavné stupačky musí být ohebné nesmí být natvrdo, mám to blbě, už jsem si sehnal stuačky ohebné ty původné odříznu, navrtám vyřezu závit a našroubuji ohýbací,
mam homologovany (ABE - nemecko = EU?) pevny stupacky, takze opet, v DE muzu, u nas ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
bohužel, v polsku si zatím můžeš nasrat na motorku co chceš nechají nás být, mám motorku starou 31 let mám i fotku že byla vyrobena jen s pevnýma předkopama no co na děláš neposeru se, udělám je ohebné nic mi to nestojí jen čas,
co jsem se dál dozvěděl že třeba na slovensku už stojí několik pojízdných stk pokud zjistí hrubé závady jako hlučný výfuk +- 3 dB, otevřený výkon u A1 A2,majá tam brzdu, nebo třeba ty stupačky tak prej ti seberou papíry 4OO E flastr a motorka po zaplacení odjede na vozíku,
Naposledy editováno 27.06.2016 19:19:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Já mám např bez éčka Screamin' Eagle, na to sere pes, ale je přímo na nich vyznačeno že mají max. 80 decibelů.
Což je mimochodem méně než vysavač
cortes píše: felixxx> A co už je hlučný výfuk třeba na Slovensku a hlavně tam kde to řeší?
Já mám např bez éčka Screamin' Eagle, na to sere pes, ale je přímo na nich vyznačeno že mají max. 80 decibelů.
Což je mimochodem méně než vysavač
no ty paka to tak myslí že ty pojedeš do trenčína , před ním se vyskytuje ta pojízdná stk tam tě proženou, mimo jiné měřák hlučnosti, papíry ti nevráti motorku zajmou a
daj 400 euro somár lebo boha jeho ti ukažem ako ide vysávač
Naposledy editováno 27.06.2016 19:55:42
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
kazdy druhy auto tuning jako blazen, vejfuk urvanej, motorky totalne prekopany - zrcatka na konci riditek, podsedlovka uriznuta a zvedlej konec nahoru, SPZ na strane, jiny svetla, proste uplne jiny motorky nez original a potkal sem jich mraky a mraky.
fakt to nechapu. bohuzel sem se nestihl nekoho z nich zeptat jestli to ma schvaleny v TP apod, ale bud to tam jde fakt lehce si to dat do papiru nebo se to tam neresi nebo nevim. ale absolutni kontrast s tim co se deje u nas ohledne STK. jako cerna a bila.
ted ty kecy nekterych z vas ve stylu 'do rakouska si stejne nasadite vsichni origo lauf' mi prijdou pomerne usmevny....
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
No naštěstí jsme v Čechách a brzo to vyšumí a zapadne do starých kolejí, aspoň doufám teda.
JUPP67 píše: Bubrak-ZX10R> Přesně jak říkáš, mám tu samou zkušenost, akorát u nás se někdo snaží zviditelnit a nahrabat si do vlastní kapsy, vydáváním nesmyslných příruček a nařízení. Zároveň si získá oblibu u široké veřejnosti hlavně maminek s kočárkama, jak těm mográzlům zatnul tipec.
No naštěstí jsme v Čechách a brzo to vyšumí a zapadne do starých kolejí, aspoň doufám teda.
Optimisto
Copak se někdy povolovaly šrouby?
Results: blinkrů si technik vůbec nevšiml, řešil jen to, že odrazka není odrazka a nemá normu 1A, nakonec mi to dal bez ztráty kytičky. (ta odrazka stojí pár korun a bude fungovat na oboustranou pásku, ale to jsem netušil, že bude problém)
Fotografické umění techniků, kteří to fotí smartphonem nebudu komentovat, zbytečně promrdanej čas taky ne....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 28.06.2016 15:52:33
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Edit: D-fens> mě technik tvrdil, že štítek do roku 2000 být nemusí, hold asi platí jiný kraj jiný mrav
Naposledy editováno 30.06.2016 11:15:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
fery3 píše: Petr_Ajs> ano ale dva roky před tím při přepisu mu to prošlo. To mě stve tímto zákonem nebo spíš novelou ti znehodnocují majetek a dotyčnej přece tehdy nemohl vědět že nastanou tyhle změny
Hele, že některé hnidopišství stojí v těchto případech za hovno a rozhodují od stolu lidé neznalí, na tom jsme se shodli už na začátku vlákna asi všichni. A to, že mu to prošlo před dvěma roky, kde technik rozhodně zavřel obě oči a asi měl i obě ruce za zády je špatně teď nebo to bylo špatně už před tím? Stěžoval si kámoš, že prošel, přesto, že projít rozhodně neměl? Byla možost být tolerantní za hranici zákona, který se v technickém stavu motorek nezměnil. Takže když to šlo, vyšel vstříc. A brát to jako argument v době, kdy už takto vyjít vtříc z jejich strany nejde, respektive většina nemá koule porušovat zákon na úkor vstřícnosti, je zcestné.
Podstatné je to, že nedošlo k žádné novele znehodnocující majetek a už v době, kdy kupoval motorku, před dvěma lety, nesplňovala podmíky pro provoz na pozemních komunikacích (přesto, že ji dostal). Tyhle technické předpisy jsou platné dlouhé roky. Pouze se zpřísnilo jejich dodržování ze strany STK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 30.06.2016 11:36:29
felixxx píše: Petr_Ajs> a k čemu to je že se ti někdo podívá na motorku a skásne tě, čemu to přispěje jaké bezpečnosti nebo plynulosti provozu menší nehodovosti? nechápu
Máš na mysli jednu konkrétní motorku nebo na to koukáš v globále? Já osobně jsem zastánce STK, i když ne rozhodně ve verzi, která se tu po letech vyklubala. Dle mého základní kontrola stavu vozidla je v pořádku a ano, nejsem zastánce toho, aby si jezdilo po cestách kde co a v jakémkoliv stavu, a že řešit by se měly až následky. Myslím, že prevence, je v tomto směru a hlavně s přihlédnutím na ostatní účastníky silničního provozu v pořádku. K té nehodovosti. Ano, dle mého přispívá STK k nižší nehodovosti jako takové a argument, že ze současných statistik je důvod technicého stavu vozidla zanedbatelné procento, je nesmyslný, jak už bylo řečeno. Toto nízké číslo právě vychází z oné povinnosti všech čas od času navštívit STK. A nebavíme se o třásních, kufrech a hlasitějším výfuku, jak se rádi ohánějí odpůrci STK. Je třeba se na to dívat více střízlivě a ne jen na tu část, která se mi hodí a ostatní ignorovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petr_Ajs píše: Hele, že některé hnidopišství stojí v těchto případech za hovno a rozhodují od stolu lidé neznalí, na tom jsme se shodli už na začátku vlákna asi všichni. A to, že mu to prošlo před dvěma roky, kde technik rozhodně zavřel obě oči a asi měl i obě ruce za zády je špatně teď nebo to bylo špatně už před tím? Stěžoval si kámoš, že prošel, přesto, že projít rozhodně neměl? Byla možost být tolerantní za hranici zákona, který se v technickém stavu motorek nezměnil. Takže když to šlo, vyšel vstříc. A brát to jako argument v době, kdy už takto vyjít vtříc z jejich strany nejde, respektive většina nemá koule porušovat zákon na úkor vstřícnosti, je zcestné.
Podstatné je to, že nedošlo k žádné novele znehodnocující majetek a už v době, kdy kupoval motorku, před dvěma lety, nesplňovala podmíky pro provoz na pozemních komunikacích (přesto, že ji dostal). Tyhle technické předpisy jsou platné dlouhé roky. Pouze se zpřísnilo jejich dodržování ze strany STK.
koukni na to z trochu jiného pohledu:
Může si na to teď právem stěžovat (akorát tady v diskuzi samozřejmě), protože kdyby tenkrát STK dělala svou práci, mohl odstoupit od koupě, protože stroj nespňoval účel, nelze jej legálně provozovat.
Tím, že STK tehdy "řekla" - je to cajk, tak mu způsobila škodu, protože po dvou letech už s tím nic neudělá a má jen haldu dílů bez možnosti svézt se legálně po cestě.
Když tehdy řekli, že to je v pohodě, musí to bejt v pohodě i nyní, jinak vlastně přiznávaj, že celou dobu neplnili své povinnosti.
Vše o úhlu pohledu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
PetrL3 píše: koukni na to z trochu jiného pohledu:
Může si na to teď právem stěžovat (akorát tady v diskuzi samozřejmě), protože kdyby tenkrát STK dělala svou práci, mohl odstoupit od koupě, protože stroj nespňoval účel, nelze jej legálně provozovat.
Tím, že STK tehdy "řekla" - je to cajk, tak mu způsobila škodu, protože po dvou letech už s tím nic neudělá a má jen haldu dílů bez možnosti svézt se legálně po cestě.
Když tehdy řekli, že to je v pohodě, musí to bejt v pohodě i nyní, jinak vlastně přiznávaj, že celou dobu neplnili své povinnosti.
Vše o úhlu pohledu.
Ano, vzhledem k tomu, jak se zde někteří přiznávají, že i platili za to, aby prošli STK, tudíž vědomě obcházeli zákon, tak tvůj úhel pohledu bude notně ojedinělý z pohledu realisty. Ale ano, souhlasím s tebou, jak už jsem psal, že už před dvěma roky získal STK neoprávněně. Otázka je, jestli nebyl z těch, kteří přiložili všimné a byl rád, že to prošlo a teď mu vadí, že tato možnost padla.
e: Zkus mi říct svůj názor na jednoduchou otázku. Koho je víc? Těch, kteří věděli, že obcházejí zákon (i za pomocí techniků samozřejmě), aby získali STK tam, kde by to mohl být problém, ať už z jakohokoliv důvodu nebo je víc těch, kteří dostali STK neoprávněně, aniž by to věděli?
Naposledy editováno 30.06.2016 12:09:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Petr_Ajs píše:
e: Zkus mi říct svůj názor na jednoduchou otázku. Koho je víc? Těch, kteří věděli, že obcházejí zákon (i za pomocí techniků samozřejmě), aby získali STK tam, kde by to mohl být problém, ať už z jakohokoliv důvodu nebo je víc těch, kteří dostali STK neoprávněně, aniž by to věděli?
Pokud se zaměříme na drobnosti jako led blinkry, ledkový zadní světla bez homologace... a nebudeme řešit extrémní přestavby, tak myslím že je víc těch druhých.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
PetrL3 píše: Pokud se zaměříme na drobnosti jako led blinkry, ledkový zadní světla bez homologace... a nebudeme řešit extrémní přestavby, tak myslím že je víc těch druhých.
V tom případě se asi každý pohybujeme v odlišné komunitě. Já třeba měnil na mašině blinkry několikrát, a ve všech případech, kdy neměly homologaci tak na balení bylo napsáno, že nejsou určeny pro běžný provoz. Pravda, že jem je kupoval v tuzemsku a neobjednával z číny, abych ušetřil bůra. Šel jsem na STK s vědomím, že je tam mám, a vždy jsem samozřejmě prošel. Ale nebylo to nevědomky. Mohl jsem na to technika upozornit, aby mi to dal do závad a udělat z něj někoho, kdo dělá špatně svou práci. Proč myslíš, že jsem to neudělal? Ty by jsi to udělal?
Každej řekne, že to dostal nevědomky v momentě kdy projde a přitom se třepe, aby mu to prošlo a technik si nevšiml. Jen tady ve vlákně je nepochybně víc těch, kteří přesto, že prošli, tak ví, jaké měli nedostatky a sami na to upozorňují. Tvůj názor nevychází z reality, a ani si nemyslím, že tomu opravdu věříš...spíše si to přeješ. Protože pokud máš pravdu a většina řidičů je tak zákona neznalá, a prochází jim to nevědomky tak potěš koště... A tím neschvaluju ony zákony, které určují jak má co vypadat a podobně...
Opravdu si myslíš, že většina lidi neví, že díly jako směrovky a světla mají mít homologaci? Ty sám to nevíš? Opravdu většina?
Naposledy editováno 30.06.2016 13:05:36