kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Frennky> neco matne z oftalmologie si pamatuju a bude to taky o zvyku oka. Na svetlo si zvyknes rychleji, pri tme a seru trva adaptace oka az 20min!! Tuhle otazku jsme vsichni podcenili pri nejakem testu...proto si to pamatuju...takze totok v lese bude vyzadovat min zpomaleni
V poho...předtím jsem tam měl tmavé furt a už jsem si prostě na něj zvykl. Takže jsem to musel řešit třeba i pootevřením plexi a koukáním pod ním - a to zpomalení jak píšeš mi nedělá vůbec žádný problém . Dnes už přišla, zkoušel jsem lítat z garáže ven a dovnitř jako pošuk...a není to zas tak hrozně pomalý. Myslím, že budu spokojenej . Teta na mě koukala jak na blázna...prej "kolik ti je ?"
Naposledy editováno 26.07.2016 14:34:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: Frennky> Rovnou vytvoř událost že Frennky si jede pro mašinu přidejte se .
napiš den a hodinu a kdo dojede tak dojede, bude sranda a pokecáme, třeba o zatmavovacím plexi na BELLce a prohlídneme Davidovi ty DUKATKY co má na obchodě (samo i Tuňáka) jestli tam teda ještě je ale RSV tam je .
Naposledy editováno 26.07.2016 18:06:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Každý to má s Ducati jinak. Já beru i pěkné japonce,ale motorka se mi nelíbí jenom proto,že to má nějaký nápis. MV byla taky kdysi espešl značka a dnes už je celkem zaběhlá a známá a potkávám jí na cestách. A když jsem na ní jel,tak mi připadala hodně fajn,žádná bestie,co tě chce vyhodit ze sedla,jak jsem měl zafixované z různých motočlánků To moje staré Tuono je oproti 1090RR paličatá mrcha.
... mě se velice líbí nějaké Japonské čtyřválce, měl jsem je a byly móóóc dobrý. Měl jsem Tuono 06 (víc se mi líbila ta starší ) páč toto bylo z kosmu jak vzhledem tak výkonem ale časem se mi začla líbit - no a to byl ten zlom 2V. Zkusil jsem ještě 4V ale nějak to nebylo ono, ani na okruhu a začalo dilema co za 2V a potom ........
Mě se ten desing kluků Italskejch moc líbí. Je fakt, že někdo tímto řeší svoje "ego" ale to mě fakt nijak netrápí - holka je někdy tak špinavá, že by se styděla i kroska ale já s ní dojedu někam a lidi si klepou na čelo . Jezdí to, vrčí to a móóóóóóóóc mě to baví no a o tom to je .
Jestli to má někdo jinak tak nezná ten pocit spokojené jízdy ať je pomalá či rychlá (na okruhu) .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Není kam jít dál.... snad už jen to SF1098.... A nové Ducati mně nějak neberou (ani mojí peněženku), pro mně jsou SF1098,1098 a 1198 TOP....
Ještě mám možnost Benelli TNT Cafe Racer,jako druhá moto do garáže,ale dnes mi kámoš říkal,že prej je fabrika Benelli v koncích,tak nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nejede to, netahá to, nebrzdí to, neklepe se to a nemá to vubec žádnej zvuk. Vždycky když jedu na jakémkoli véčku, nechápu proč si lidi kupují R4 motory
Ad Benelli - ta je v koncích uz sakra dlouho a furt žije
Naposledy editováno 26.07.2016 19:53:49
JollyJoker píše: Tomas_> Musím říct,že když někomu zavoní 2V,tak je potom problém přesednout na něco dalšího,resp v tom pokračovat. Zkusil jsem lecos a celkem mě to i bavilo,ale při pocitu,že prodám svoje 2V už ho nikdy nebudu mít,to mně děsí. Chci si ho nechat a koupit třeba ještě jinou moto,ale nevím,jestli se to u mne oplatí?
Není kam jít dál.... snad už jen to SF1098.... A nové Ducati mně nějak neberou (ani mojí peněženku), pro mně jsou SF1098,1098 a 1198 TOP....
Ještě mám možnost Benelli TNT Cafe Racer,jako druhá moto do garáže,ale dnes mi kámoš říkal,že prej je fabrika Benelli v koncích,tak nevím
... asi tak .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Jindřej> Tak Corsaro je extrém,nízký zdvih a velké vrtání. Po něm se jeví všechno jako Simson
buchar je to srašnej, to je pravda.
Hrozně mě baví, jak z toho každej sleze úplně úplně posrasnej, že je to stašně vysoký, tvrdý a nedokázal to vytočit na víc jak 6 tisíc, že už se to pak nedá uřídit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: buchar je to srašnej, to je pravda.
Hrozně mě baví, jak z toho každej sleze úplně úplně posrasnej, že je to stašně vysoký, tvrdý a nedokázal to vytočit na víc jak 6 tisíc, že už se to pak nedá uřídit
...no já nechci ... nějak rejpat...
ale nechal sem svízt na S4RSku taťku Morgieny ...kterej na Corsaru taky něco odjel ... když to nějak dolaďoval...a ten říkal, že ta 998 je prej o něco ostřejší, točivější a tahá min. stejně... tak nevím.
ale je to asi subjektivní
Naposledy editováno 27.07.2016 09:48:14
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pár litrovejch ať už 4V nebo V2 motorek jsem ale už projel a musím říct že ten prvotní kopanec jako Corsaro nemělo asi nic.
Moje 996 (vím že to není to samé jako 998 testastreta) má průběh totálně jinej a ten motor je o hodně měkčí.
Na druhou stranu 96 KW a 103 Nm u Testastrety oproti 103 KW a 123 Nm u Corsara se mi jeví zrovna u krouťáku jako sakra velkej rozdíl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Na druhou stranu 96 KW a 103 Nm u Testastrety oproti 103 KW a 123 Nm u Corsara se mi jeví zrovna u krouťáku jako sakra velkej rozdíl.
jestli maj srovnatelnou maximálku na jednotlivý stupně, tak krouťák na kole bude taky +/- podobnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: jestli maj srovnatelnou maximálku na jednotlivý stupně, tak krouťák na kole bude taky +/- podobnej.
v pripade ze corsaro toci o cca 20procent min resp. ma o 20procent delsi prevody....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: v pripade ze corsaro toci o cca 20procent min resp. ma o 20procent delsi prevody....
což je více/méně pravděpodobný, protože maximálky máme dost podobný...
Můj původní příspěvek taky nebyl myšlenej jako že je to nějaký mega rychlý a rozhodně jsem to neporovnával s S4R. Spíš jsem to přirovnával ke věcem typu toho zeda, FZ1 a pod, který jsou minimálně stejně rychlý ale chybí tomu prostě to V2 divadlo