kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Na druhou stranu 96 KW a 103 Nm u Testastrety oproti 103 KW a 123 Nm u Corsara se mi jeví zrovna u krouťáku jako sakra velkej rozdíl.
jestli maj srovnatelnou maximálku na jednotlivý stupně, tak krouťák na kole bude taky +/- podobnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: jestli maj srovnatelnou maximálku na jednotlivý stupně, tak krouťák na kole bude taky +/- podobnej.
v pripade ze corsaro toci o cca 20procent min resp. ma o 20procent delsi prevody....