1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
droud píše: vzhledem k datu bych tipoval podřazení na dvouválu v kombinací s obilím a prachem na silnici + nějaké to zazmatkování když se svezl zadek
Přečti si to pořádně (nejen první příspěvek) ať nepíšu po desáté stejné argumenty..
ynzha píše: Přečti si to pořádně (nejen první příspěvek) ať nepíšu po desáté stejné argumenty..
no já to četl celé a ani ty sám pořádně nevíš, co jsi udělal nebo ne (viz ta přední brzda), ale to je pochopitelné, já když sebou prásknul, tak jsem taky měl "okno", tak si pamatuju, že jsem jen "lehce přibržďoval" přední brzdou a pak najednou ležím....
Pokud by to byl kouslý zadní třmen, tak je to primárně zanedbaná údržba stroje....každopádně nechápu, jakto, že jsi sebou seknul, mně se zadřel motor ve 130ti na dálnici, kolo mi flokovalo, nestačily mi dva pruhy, než mi došlo hrábnout po spojce a ty se tak zrakvíš při padesátce, tak aspoň srůstej rychle a dobře no...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
droud píše: ynzha> Několikrát jsem zažil to když mě někdo o něčem skálopevně přesvědčoval nesnažil se lhát ani vymlouvat prostě si to vsugeroval a věřil tonu že se to tak stalo. speciálně po nehodě je to docela běžné člověk se v tom stresu zasekne a ani si neuvědomý co udělal. Navíc seklý zadní kolo v 50 je důvod k delšímu driftu a plošce na zadní gumě tvoje sešroubování odpovídá spíš zahamstnuté přední brzdě a poskládání se pod motorku .
droud> hm, přesvědčil jsi mě že jsem u toho vlastně ani nebyl..
Myslím, že to droud nemyslel jízlivě, ani z tebe nechtěl dělat blbce. Jsem téhož názoru.
Zažil jsem to u vypleských kamarádů mnohokrát. Lidská psychika je svině. Vsugerovat si sám sobě vlastní "verzi" toho, co se stalo a co jsem udělal je naprosto běžné a přirozené. Vůbec to není o tom, že bys chtěl sobě nebo ostatním lhát.
Sám na začátku píšeš, že "jsi si téměř jistej, že to bylo při zmáčknuté spojce - v dalších příspěvcích už mluvíš o spojce vymáčknuté.
Taky z tebe nechci dělat blbce nebo lháře, ale uvědom si, že vše bylo ve stresu a měl bys přiznat sám sobě, že možná sám nevíš, co jsi udělal.
Kdyby se mi něco podobného stalo, tak bych verzi "nevymáčknutá spojka" neodmítal. Mozek fakt umí docela dobře okecat i vlastního majitele
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
docent píše:
Sám na začátku píšeš, že "jsi si téměř jistej, že to bylo při zmáčknuté spojce - v dalších příspěvcích už mluvíš o spojce vymáčknuté.
Oops uvedu na pravou míru babylonské zmatení názvosloví, myšleno zmáčknutím spojkové páčky vymáčknu spojku ze záběru - jinými slovy jsem nazval stejnou situaci, tedy spojka nebyla v záběru.
Opakuju že si nemyslím, že bych dokázal seberychlejším puštením spojky při běžícím nezadřeném motoru a zařazené trojce nebo čtyřce v rychlosti cca 50 km/h zablokovat zadní kolo tak, že by se neroztočilo a gumovalo po asfaltu několik metrů.
Opakuju že se snažím dopátrat příčiny toho zablokování, prostě proto abych ji našel, odstranil a mohl se na mašinu zase spolehnout. Čekal jsem něco jako zkušenost typu "jo stalo se mi to, u tohoto typu se to stane protože ....", nikoli psychologickou analýzu funkce lidského mozku ve stresových situacích. To zablokování kola není můj dojem, to mám objektivně potvrzeno svědky co jeli za mnou a černou lajnou na vozovce. To že jsem to následně neustál je druhá věc která s tim zas tak nesouvisí, tady klidně sklapnu uši a přiznám nezkušenost a z toho plynouci pravděpodobnou chybu která vedla k vyplesknutí. Nicméně si troufám tvrdit, že i s mým nepatrným nájezdem néco přes 2000 km dokážu tak "komplikovaný" úkon, jakým je podřazení o jeden stupeň, provést naprosto mechanicky a správně. I se spojkou zacházím s citem bez rychlých pohybů a podřadit a zpomalit motorem dokážu i bez toho, že bych dělal koulema díry do nádrže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
ynzha píše: Oops uvedu na pravou míru babylonské zmatení názvosloví, myšleno zmáčknutím spojkové páčky vymáčknu spojku ze záběru - jinými slovy jsem nazval stejnou situaci, tedy spojka nebyla v záběru.
Opakuju že si nemyslím, že bych dokázal seberychlejším puštením spojky při běžícím nezadřeném motoru a zařazené trojce nebo čtyřce v rychlosti cca 50 km/h zablokovat zadní kolo tak, že by se neroztočilo a gumovalo po asfaltu několik metrů.
Opakuju že se snažím dopátrat příčiny toho zablokování, prostě proto abych ji našel, odstranil a mohl se na mašinu zase spolehnout. Čekal jsem něco jako zkušenost typu "jo stalo se mi to, u tohoto typu se to stane protože ....", nikoli psychologickou analýzu funkce lidského mozku ve stresových situacích. To zablokování kola není můj dojem, to mám objektivně potvrzeno svědky co jeli za mnou a černou lajnou na vozovce. To že jsem to následně neustál je druhá věc která s tim zas tak nesouvisí, tady klidně sklapnu uši a přiznám nezkušenost a z toho plynouci pravděpodobnou chybu která vedla k vyplesknutí. Nicméně si troufám tvrdit, že i s mým nepatrným nájezdem néco přes 2000 km dokážu tak "komplikovaný" úkon, jakým je podřazení o jeden stupeň, provést naprosto mechanicky a správně. I se spojkou zacházím s citem bez rychlých pohybů a podřadit a zpomalit motorem dokážu i bez toho, že bych dělal koulema díry do nádrže.
Já ti řeknu co se stalo tobě to chcíplo a pak si nějakou neuvěřitelnou shodou okolností neustál smyk zadního kola a zahodil to.
2 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
BladeRider píše: Já ti řeknu co se stalo tobě to chcíplo a pak si nějakou neuvěřitelnou shodou okolností neustál smyk zadního kola a zahodil to.
Při vší úctě, byla tam zařazená trojka nebo čtverka. To by ten motor musel být totálně zadřenej, ne jenom chcíplej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
Fullgas1 píše: Nečítal som celé vlákno, ale podobný zážitok mám aj ja. Na GS500f som mal plnú nádobku brzdovej kvapaliny zadnej brzdy. Zadnú ja vôbec nepoužívam a to malo za následok zatvrdnutie piestika a jeho slabý pohyb. Nevracal sa a brzda sa stále málinko prehrievala. V kombinácii s plnou nádobkou sa tlak zvyšoval až som pri podraďovaní pleskol, pretože zadné kolo išlo tiež do šmyku. Úplne nečakane. Motorku som zdvihol a normálne som na nej odišiel. Mal som len to šťastie že sa mi nič a ani motorke nestalo. Letel som 15 metrov mimo cesty do kríkov. Minul som elektrický stĺp a strom. A pritom taková blbosť...
Ja mel za to, ze kdyz se brzda prehreje tak naopak zmekne packa a prestane brzdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
Psyker píše: SirIndy> To co popisuješ zní jako stará brzdová kapalina ve které se odpaří voda, udělá bublinku a packa se propadne
Na okruzich lidem meknou i brzdy s novou kapalinou. Proste nevidim tu spojitost mezi prehratim a bloknutou brzdou.
Fullgas1 píše: Nečítal som celé vlákno, ale podobný zážitok mám aj ja. Na GS500f som mal plnú nádobku brzdovej kvapaliny zadnej brzdy. Zadnú ja vôbec nepoužívam a to malo za následok zatvrdnutie piestika a jeho slabý pohyb. Nevracal sa a brzda sa stále málinko prehrievala. V kombinácii s plnou nádobkou sa tlak zvyšoval až som pri podraďovaní pleskol, pretože zadné kolo išlo tiež do šmyku. Úplne nečakane. Motorku som zdvihol a normálne som na nej odišiel. Mal som len to šťastie že sa mi nič a ani motorke nestalo. Letel som 15 metrov mimo cesty do kríkov. Minul som elektrický stĺp a strom. A pritom taková blbosť...
Přečet jsem celý vlákno a tahle teorie s brzdou je asi nejpravděpodobnější.
Ségra takhle při odjezdu drcla do vratek a blaster jí nepatrně primacknul packu, po 10 km zastavila na křižovatce a už se nerozjela :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
ynzha píše: ....o jeden stupeň, provést naprosto mechanicky a správně. I se spojkou zacházím s citem bez rychlých pohybů a podřadit a zpomalit motorem dokážu i bez toho, že bych dělal koulema díry do nádrže.
Nadol radiť rýchlo a s medziplynom. Ale hádam by to nebloklo. 😁
Pro autora vlákna:Musíš brát,že spousta lidí bere tohle fórum jako "fejzbůk"....
1 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
Pokud tam je na asfaltu odřená pneu, tak se muselo zablokovat zadní kolo, a to se zablokuje jen pokud:
se sekne brzda,
dostane se předmět mezi kolo a kyvku(typicky onen klacek),
se zadře/chcípne motor,
spadně řetěz a zasekne se rozeta,
možná tak ještě totální destrukce ložiska(kolo/rozeta)...
...vzhledem k tomu, že motorce nic není a je plně funkční, tak je docela "záhada", co to asi tak mohlo být....nebo spíše neochota si to přiznat, jelikož pravda bolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku
S přiznáním vlastní chyby opravdu nemám ve svých 47 letech problém, nebudu lhát sám sobě ..
2 reakcí na tento příspěvek Příčina výplesku
neuraz sa ale s tvojimi kilometrami ani netusis co motorka v tvojich rukach robi a co sa snou deje.
jazdim na motorkach so 100+ hp viac ako 20 rokov a okruhy tiez zopar rockov :) a ked sa mi stala podobna vec ako tebe tak som bol presvedceny o mechanickej chybe, bloknutej brevodovke.... az dokedy som nevidel video :)
ja som sa sice vyvalal na okruhu a z inych pricin ako ty, len chcem poukazat na to ze tvoje pocity mozu byt uplne mylne. ak sa da motorka nastartovat a daju sa tam hadzat kvalty tak bude problem medzi sedackou a riaditkami :)
Naposledy editováno 03.08.2016 23:26:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 15 | 4.10.2024 v 16:07 Metric |
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 23 | 2.10.2024 v 12:11 autocross |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |