po svizne ceste z Madarska moto zaparkovana do dilny, cca 14dni stala - nasledne sem sedl a citil sem jak kdyby se jeden válec flákal ... Najel sem u Horic na D1 a u nahace sem to vzdal - 3x se rozsvitila chyba motoru a zhasla, fichtlu si cim dal tim vic snizoval pocet pouzitelnych otacek (jako ze mela "silu" ve vyssich a vyssich otackach), nasledne po okreskach domu a prijel sem na takove Jawe 350 Predni svice Oki, zadni tmavsi (tez se mi zda ze svod se zahriva pomaleji (nebo mene, nevím) . Premereno cerpadlo v nadrzi (dava 3), zkontrolovany ventilovy vule - v toleranci, komprese v zadu 9 a ve predu 10 coz asi taky cajk, vycisteny KMko, vsechny konektory prolity kontaktolem a furt stejny hovno ... :( Nutno podotknout ze se vykon ztracel postupne, nikoliv skokovite (cimz by se asi dalo vyloucit skoceni na rozvodech). Fajfky a kable se zdaji byt OKi a svice sem dal nove, zacinam byt lehce zoufaly ... :( Jo a podtlak hadicky - zasleky na mereni atd jsou bud OKi nebo kdyz se mi jen trochu nezdaly tak sem dal nove ...
Díky za jakykoliv typ, me muza opustila :(
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
2 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1) ucpane vstriky - na vstupu je sitko, tak vycisti to, mozna kdyby byl zalepenj uplne tak by stacilo i shodit airbox a kouknout do sani pri bezicim motoru jestli oba rozprasuji stejne. Ale je divny ze sviti FI
2) ucpanej katalyzator - DL uz je ma ne?
3) nejakej spatnej kontakt, baterka, kontakty baterky atd
Ta chyba FI je ale zlvastni, ma to primitivni diagnostiku, pozna to na cidlech jen uplne krajni hodnoty = otevreny obvod/zkrat - tzn naka zavada v ele.
Nejlepsi je tu motorku dostat do stavu kdy sviti FI, zastavit, nechcipat a propojit konektor. Tzn uzpusobit moto aby to slo - vytahnout konektor, druhej klic na odklopeni sedacky atd...
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
Naposledy editováno 28.08.2016 22:16:52
assassin píše: Mym par tipu.
1) ucpane vstriky - na vstupu je sitko, tak vycisti to, mozna kdyby byl zalepenj uplne tak by stacilo i shodit airbox a kouknout do sani pri bezicim motoru jestli oba rozprasuji stejne. Ale je divny ze sviti FI
2) ucpanej katalyzator - DL uz je ma ne?
3) nejakej spatnej kontakt, baterka, kontakty baterky atd
Hele ty prvni ho myslim nemeli. Az ted ten novejsi. Ale lambdu maji urcite.
Ta chyba FI je ale zlvastni, ma to primitivni diagnostiku, pozna to na cidlech jen uplne krajni hodnoty = otevreny obvod/zkrat - tzn naka zavada v ele.
Nejlepsi je tu motorku dostat do stavu kdy sviti FI, zastavit, nechcipat a propojit konektor. Tzn uzpusobit moto aby to slo - vytahnout konektor, druhej klic na odklopeni sedacky atd...
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
pak by to chtelo napichnout motorku na diagnostiku, ale pouze v pripade, ze bude rozsvicena chyba, je mozne ze pokud nebude svitit, tak diagnostika nic nenajde
1.) Asi tedy premostim kabelaz k nadrzi a palivove vedeni aby videl co to dela - diky za tip ...
2.) KATik myslim nema, jen lambdu ...
3.) Kontakty vsechny porozpojovany, tahal sem za dratky jestli neni nejakej schnilej zevnitr a cistil sprejem ...
Motorku do stavu sviticiho Fi se mi podarilo cca 4x za 200km a kdyz sem ubral plyn v zatezi po chvily zase zhasla ... - cimz se diag stava nerealna vzhledem k absenci pameti zavad ... :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL 1000 nemá výkon
Ale jak to napichnes kdyz ta moto nema pamet zavad ? to bych musel zavadu znovu vyvolat a pak uz je jedno jestli to bude pripojene na diag nebo propojene kabilkem, nebo se pletu ??? Jo a k ty civce - ano mohla by to delat, ale jak sem psal výš - setkal jste se nekdo s tim ze by palila jak se jí zlíbí ? Ja vzdy jen s tim ze byla OK, KO a nebo prosekla a probijela ... a tahle neprobiji a pálí ...
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
Frenk_1 píše: StiefTomas>
Ale jak to napichnes kdyz ta moto nema pamet zavad ? to bych musel zavadu znovu vyvolat a pak uz je jedno jestli to bude pripojene na diag nebo propojene kabilkem, nebo se pletu ??? Jo a k ty civce - ano mohla by to delat, ale jak sem psal výš - setkal jste se nekdo s tim ze by palila jak se jí zlíbí ? Ja vzdy jen s tim ze byla OK, KO a nebo prosekla a probijela ... a tahle neprobiji a pálí ...
Hele pamet ti tam zustane. Je tam napsana chyba a u ni je napsanej stav, zda je to minulost, nebo pokud sviti FI je to aktualni chyba. Staci odpojit nejaky cidlo a v ty pameti to je. Alespon vsechny suzuki ktery jsem tady mel tak to ukazovali. Ted jsem kamosovi v zime delal DL650 r.v. 2006. Co jsem mel odpojeny konektory tak to vsechno tam bylo ulozeny a napsalo to. Mam diagnostiku od healtechu. Hele zalezi na tobe. Pokud to nepujde, udelas si maximalne cestu do Mrakotina a zpet.
lambdu sem odpojil s tim ze to musi najet nahradni program a zadna zmena ... A stejne je to u daneho modelu blbost neb trpi na diry v nizkych otackach neb je smes strasne chuda a lambda s tim udela stejne hovno, az v suzuki upravily palivovou mapu a pouzitelne otacky zacly fungovat mnohem drive ...
vstriky vycisteny a byl v nich humus ...
První:
Druhý:
po projetí se to chovalo vyrazne lepe ale nebylo to ono - vstriky byly pouze "vyplachnuty" (sitka v nich) - pri zpatecni ceste uz to stalo zase zahovno, vstriky opet venku a pujdou pod ultrazvuk, snad zabere. Plus sem vyndal cerpadlo, vycistil to i saci kos, ten sem vypral tak se snad dostal i zbytek bordelu zevnitr, opet foto:
a
Jiskry se zdaly ze jsou stejny tak to asi nebudu zatim rozjebavat vic a uvidi se co to bude delat az budou vycisteny vstriky ...
Napada Vas na co se jeste kouknout kdyz je to rozjebany at se k tomu nevracim ?
Jinak diky za rady !!!
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL 1000 nemá výkon
ma davat 3 a ty dava takze cajk ... s ultrazvukem neni problem - problem je s tim ze sem 14dni nachcipanej jak hovado a motorka je momentalne ne zrovna ve predu na zebricku priorit takze je pro me jednodusi zavolat kamosovy at si pro ne prijede, vycisti a jinej mi je zase doveze nez jit, vyklidit dodavku, rvát se do ní s fichtlem, pak kousek cesty (neb bydlim u Pacova) zase vylozit a elaborat nalozit, zase kousek cesty a doma opet ...
1 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL 1000 nemá výkon
Frenk_1 píše: StiefTomas>
ma davat 3 a ty dava takze cajk ... s ultrazvukem neni problem - problem je s tim ze sem 14dni nachcipanej jak hovado a motorka je momentalne ne zrovna ve predu na zebricku priorit takze je pro me jednodusi zavolat kamosovy at si pro ne prijede, vycisti a jinej mi je zase doveze nez jit, vyklidit dodavku, rvát se do ní s fichtlem, pak kousek cesty (neb bydlim u Pacova) zase vylozit a elaborat nalozit, zase kousek cesty a doma opet ...
Hele v pohode. Byla to jen nabidka pomoci.
Frenk_1 píše: Slávek-TDM> na vystupu z nadrze neb zpetnej ventil je v ní a cele vedeni je jedna hadice a vstrikovaci lista ...
V tom pripade tam mas zivyho trolla a ten te zacne naschval srat, jakmile na motorku sednes Fakt me nic vic nenapada (teda s vyjimkou vyhratyho konektoru kabelaze u ridici jednotky nebo vstriku)...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |