1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Dokola to psat nema smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Za poslední dva roky se způsob ježdění změnil, tys tu změnu nezaznamenal, tak pořád tvrdíš, že je lepší motorku lámat pod sebe.
Máš naprosté právo se mnou nesouhlasit, nemusí se ti líbit, co tady píšu, to naprosto respektuji. Nejdříve si ale předtím udělej obrázek sám, vyzkoušej to, zeptej se celé naší špičky a pak mi odpověz. Budeš dost překvapenej, co ti odpoví
Takže radu o přesednutí si si vezmi k srdci sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Krejza píše: gugo> Kdypak ses o tom lámání bavil? Loni, letos?
Za poslední dva roky se způsob ježdění změnil, tys tu změnu nezaznamenal, tak pořád tvrdíš, že je lepší motorku lámat pod sebe.
Máš naprosté právo se mnou nesouhlasit, nemusí se ti líbit, co tady píšu, to naprosto respektuji. Nejdříve si ale předtím udělej obrázek sám, vyzkoušej to, zeptej se celé naší špičky a pak mi odpověz. Budeš dost překvapenej, co ti odpoví
Takže radu o přesednutí si si vezmi k srdci sám
Ach jo . Ty proste nepochopis ze ja neresim jestli lamat, vysedat nebo jak kyho slaka zatocit. Ja celou dobu resim to, ze hodnotis jak uci nekdo kdo je vtom co vyjezdil ev, ve zkusenostech s ucenim vo par levelu vejs jak ty. Ja Lysyho taky nemusim, kdyz neco predvadi na nejake akci tak predvede s velkou pompou to co se bezne jezdi u Matyho a Maty to proste skrome okomentuje ze to je takovej zaklad co by kazdej mel jezdit .
Ale fakt nebudu hodnotit co dela ci nedela spatne, kdyz vim ze me pojezdi s prstem v nose a jeste to bude komentovat do mikrofonu .
U Srsne to bude asi stejnej pripad, ten pan IMHO moc inteligenci neoplyva a chova se jak buran. Ale jeho jezdeni pripadne uceni fakt komentovat nebudu viz pripad A.
Takze pevne doufam, ze uz jsi to pochopil co jsem tim chtel rict. A nebudu to muset vysvetlovat po 3.
Míra gymkhanu nikdy nejel, minimálně ne závodně, za poslední dva roky se přístup změnil a tebe jsem viděl poprvé letmo na Sosně pár týdnů zpátky. Přesto ale máš jasno, že mluvím kraviny, když nesklopím hlavu a řeknu, co si myslím nejen já, ale vlastně celá naše gymkhanerská špička.
Jestli mě chceš hodnotit, tak si nejprve zjisti, co chceš hodnotit, takto od počítače je to "krapet" zkreslující
Jinak s tvým názorem na sršně se ztotožňuji, v komunikaci s ním už nějakou zkušenost mám
1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
2 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Nejen z tohoto vlákna mi přijde, že ghymkhana je pro tebe kult, jehož pravidla přenášíš do světa, kterej ale neni omezenej kuželama na parkovišti, nízkou rychlostí a ideálním gripem...
Naposledy editováno 01.09.2016 16:03:47
Vzhledem k tomu, že jezdit dvě kila v provozu je na výběru každého, ale jezdit pomalu a řešit situace v nízké rychlosti musí každý/stanou se každému, je s podivem, že se na tohle někdo musí ptát. Otočit se na šířce silnice plynulým pohybem, jezdit opravdu utažené vracáky, mít přehled o situaci kolem sebe, parkování a mnoho dalšího. To vše jsou reálné situace, ve kterých se ti nácvik na kuželech hodí. Závody jsou potom jen pomyslnou třešničkou na dortu.
1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Jinak prosím pěkně jsem nedokonalý jezdec,gymnkhanu neumím, motoškoly absolvuji bo přes zimu vše zapomenu,na okruhu me předjede i Cucka a mám stopu jak ožralý flašinetář...kdyby někdo měl pocit že vyzdvihuji nekriticky trenéra....neni to tak
Naposledy editováno 01.09.2016 17:01:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Gahan37 píše: No jsem teda zažil i borce na motoškole na ss co jezdili 15 let a nevykroužili 8čku a divili se proč....což tedy me přijde cosi málo se naučit z gymkh a přenést to do světa bez kuželů jako plus...vono jako sundat ohrivaky z gum umí kazdej ze jo ale otočit se na místě a odjet na trať bez pádlování nohama co
Jinak prosím pěkně jsem nedokonalý jezdec,gymnkhanu neumím, motoškoly absolvuji bo přes zimu vše zapomenu,na okruhu me předjede i Cucka a mám stopu jak ožralý flašinetář...kdyby někdo měl pocit že vyzdvihuji nekriticky trenéra....neni to tak
Prej ozraly flasinetar
Diplomaticky receno jsou tam drobnosti, ktere lze zlepsit ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Naposledy editováno 01.09.2016 17:15:06
Gahan37 píše: Veverčák> Šetřit mě nemusíš,jako jeden z mála co jel za i přede mnou já si prostě příští rok udělám srovnávací test a individualni celodenní u Sršně,u Krejzy taky tam mám v tomhle taky ještě minus,pak Lisý a uvidíme...to se me zda jako dost nestranný plán
To asi je, i kdyz to neni nejlevnejsi . Hlavne bez predsudku, strasne mne bavi, jak ty kurzy hodnoti lidi, kteri na nich nebyli a dotycne znaji maximalne z netu :). Ono nazivo je pak i prostor diskutovat a lecos si vyjasnit
1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Naposledy editováno 01.09.2016 17:28:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Artepx píše: anii> on chtěl hlavně rychle rampu zpátky
Hele, že ty mě sleduješ?
1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Ale predevsim je temer jiste, ze pokud se varianty tlaceni nebo netlaceni provedou spravne, tak rozdil bude zanedbatelny. Takze vyrok Mira uci tlacit motorku pod sebe je spatny, je velmi zavadejici.
2. Tisíce opakování jsou základním stavebním prvkem naučení se nějaké technice. To platí všeobecně.
3. Čím více dostaneš pneu na okraj, tím méně plynu a brzd můžeš použít, případně tím nebezpečnější to je při změně adheze povrchu. Při tlačení motorky pod sebe se dostaneš na okraj pneu mnohem dříve. Zároveň s tím si zablokuješ tělo, ruce v nepřirozené pozici, hlava s omezenou pohyblivostí a dalších několik faktorů.
Na sníženou adhezi povrchu už jsi myslel? Voda, písek, listí, barva na silnici, hadi a jejich kombinace. To kolikrát klouže i jenom lehce nakloněná motorka a ty bys ji chtěl tlačit pod sebe
1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Začali se tu mísit dvě témata 1) motoškoly a dejmetomu jejich metodika, a 2) sportovní ježdění (gymkhana). Byť to má dost společného zrovna rozdíl ve "vyhýbacím manévru" tak jak se provádí ve většině motoškol a průjezdu řekněme vlásenky při gymkhaně je veliký - v tomto souhlas s psenap.
Ale asi nemá význam zde popisovat proč při vyhýbacím manévru mačkat spojku a tlačit motorku pod sebe a proč při gymkhaně nemačkat spojku a a netlačit motorku pod sebe. S krejzou to asi někdy proberu mezi čtyřma očima - respektive mezi dvanácti kuželama.
Ještě k té GP8 - jediný čech který do minulého týdne v ČR zajel pod 30s je Miondir, minulý týden pokořil 30s i Krupič na závodech v polsku. Takže zatím jsou v čr pouze dva jezdci kteří to zvládnou pod 30. Krejzových 31,2 nebo kolik má je dost dobrý čas...
PS: I když každý učitel nebo instruktor používá třeba trochu jiné metody, výrazy, postupy atd. nedá se říct, že by to někdo dělal 100% správně a někdo 100% blbě... Na každém šprochu pravdy trochu a i na Pepově legendárních výrocích se dá mezi řádky vyčíst co tím chtěl říct a proč... V tomto má naprostou pravdu Veverčák, každej jezdec je jinej každá motorka je jiná, každej má trochu jinej styl... jak na okruhu, tak v bahně, tak při gymkhaně atd... a rozhodně nejde říct ten to dělá blbě a ten správně když jsou jejich výkony srovnatelný. Ještě bych dodal jednu věc - to že je nebo byl někdo špičkový sportovec nemusí nutně znamenat že to bude i špičkový učitel/trenér (nic proti Mírovi), stejně tak dobrý učitel/trenér nemusí nutně podávat špičkové sportovní výkony, ale musí umět lidem předat tu myšlenku tak aby to pochopili, najít u nich rezervy a motivovat je k jejich zlepšení. Dělám to 12 let, i když je samozřejmě nějaká metodika a nějaký standard tak každý žák je jiný a každý zvládne vstřebat jen něco, resp. dostat se na určitou úroveň jezdeckých schopností a dál se to moc nehne resp. to pak jde hrozně pomalu - tohle třeba vidím i sám na sobě...
Naposledy editováno 01.09.2016 20:42:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Od Míry jsem osobně slyšel, že je lepší motorku pod sebe tlačit, v jakékoliv situaci při nízké rychlosti. Na to jsem narážel především a tam už se nejspíše shodneme, že to je od něj minimálně sporné tvrzení.
Ano, stejného výsledku se dá dosáhnout několika, mnoha způsoby. Takže z mého výroku o Mírovi a gymkhaně je najednou téma, proč se držet dlouhodobě prezentované metodiky jen proto, že jsem nezajel gp8 pod 30s (vtipem to zjednodušuji)
Přijde mi, že valná většina lidí si ty techniky nevyzkouší a jen přitakává něčemu nebo někomu známému. Když potom na otázku, proč se to tak dělá, dostanu odpověď, že se to tak prostě dělá dlouho, tak to je dobře, to bych vylétl z kůže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Tady je treba videt obrovsky rozdil mezi krupicem a miondirem - krupic to ma vydreny a tlaci to az mu lezou oci z dulku, miondir se "jen veze"...
Naposledy editováno 01.09.2016 21:47:00
Nesouhlasím s tím, že je správné mašinu lámat, nedejbože si na ni ještě nasednout na vnější stranu, a vyučovat to jako správné provedení, viz. Lisák nebo benek, jak píšeš.
Při otáčení na silnici, slalomu mezi víky kanálů a dalších klidných situacích v provozu jdu tělem v ose nebo dovnitř. A stejný způsob předám a je vidět, že dotyční jsou mnohem klidnější a mašinu mají více pod kontrolou. To znáš ale sám
Jen počkej, až si to Krupič zautomatizuje. Pokrok udělal obrovský a hodně rychle a něco chce čas si pořádně zafixovat. Plus každý mají jiný přístup
Naposledy editováno 01.09.2016 21:44:59
1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Naposledy editováno 01.09.2016 21:57:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Ne, kvůli tomu to nedělám, je to čím dál tím větší zábava, o tom to je.
Jaba je na tom taky špatně, blbej pád a zranění udělá svý, takže bych to tak vůbec nebral