Ve spojených státech
http://www.ebay.com/...IwhWTMnd&vxp=mtr
nebo tohle, ale nevím jaká je to kvalita
http://www.ebay.com/...%26sd%3D172315337664
Chtěl bych znát Vaše názory na ty sady, případně postřehy s konečnou cenou.
Nikdy jsem nenakupoval takhle drahou věc mino EU.
Naposledy editováno 31.08.2016 20:16:27
1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
iron76 píše: Starter clutch Tuto volnobezku tam mám ja i od tohoto prodejce. Cena je ok a nebudeš platit dph ani clo protože je to z EU.
2 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
to Chenzee : Určitě počkám na zimu, zatím motorka jezdí a myslím, že ten měsíc ještě vydrží než se dá do zimního spánku (záleží na počasí)
to rancher : Nijak zvlášť cenu jsem nenašel, asi špatně hledám ...
to iron76 : Na to jsem koukal taky, jenomže je pod jiným kódovým označením IMA-YAM11X-00 o proti originál sadě 99999-03908-00 a je to druhovýroba IEP z Taiwanu.
Nevím co to vydrží, jestli je to jako Polsko, což jsem taky našel a za stejné peníze...
to Trio : Bouchne.
Při doběhu motoru se dostane píst do komprese,ale nezapálí a tak se vrátí zpět mno a volnoběžka, jelikož je ochozená tak přeskočí a to je právě tak kovová rána.
Já jsem zatím na začátku, ještě nastartuju, ale jednou přijde okamžik, kdy se startér jenom bude protáčet.
Jinak nemám problém si to vyměnit sám, jen musím vymyslet a udělat ten stahovák a nějaký hever(držák) motorky.
Ohledně těch válečků... ty jsou určitě na dvě věci ale zdá se mi prasárna, dávat nové válečky a zbytek nechat starý.I když to nebude znát, už tam bude vůle nové /staré věci a pak a za několik let může být zase problém. snad víš, jak to myslím
Co se týče té ceny: I když bych to tam koupil za 9tis a dal 2tis za dopravu, pořád lepší než dát tady 14-15 tis.
to BBGCZ : Promiň, ale já hledám nejlevnější variantu, i kdybych to měl koupit v zahraničí. Nevím , jaké jsou zde marže prodejců a nákupy od výrobce ale rozdíl o proti zahraničí je velký cca 35-45%
Naposledy editováno 01.09.2016 12:09:18
Petrvk píše: Kluci, díky za reakce.
to Chenzee : Určitě počkám na zimu, zatím motorka jezdí a myslím, že ten měsíc ještě vydrží než se dá do zimního spánku (záleží na počasí)
to rancher : Nijak zvlášť cenu jsem nenašel, asi špatně hledám ...
to iron76 : Na to jsem koukal taky, jenomže je pod jiným kódovým označením IMA-YAM11X-00 o proti originál sadě 99999-03908-00 a je to druhovýroba IEP z Taiwanu.
Nevím co to vydrží, jestli je to jako Polsko, což jsem taky našel a za stejné peníze...
to Trio : Bouchne.
Při doběhu motoru se dostane píst do komprese,ale nezapálí a tak se vrátí zpět mno a volnoběžka, jelikož je ochozená tak přeskočí a to je právě tak kovová rána.
Já jsem zatím na začátku, ještě nastartuju, ale jednou přijde okamžik, kdy se startér jenom bude protáčet.
Jinak nemám problém si to vyměnit sám, jen musím vymyslet a udělat ten stahovák a nějaký hever(držák) motorky.
Ohledně těch válečků... ty jsou určitě na dvě věci ale zdá se mi prasárna, dávat nové válečky a zbytek nechat starý.I když to nebude znát, už tam bude vůle nové /staré věci a pak a za několik let může být zase problém. snad víš, jak to myslím
Co se týče té ceny: I když bych to tam koupil za 9tis a dal 2tis za dopravu, pořád lepší než dát tady 14-15 tis.
to BBGCZ : Promiň, ale já hledám nejlevnější variantu, i kdybych to měl koupit v zahraničí. Nevím , jaké jsou zde marže prodejců a nákupy od výrobce ale rozdíl o proti zahraničí je velký cca 35-45%
No originál o 35-45% se asi najít nepodaří. Nejlevněji vycházela z USA, ale při dnešním kurzu dolaru, poštovném, clu a dph se horko těžko dostanete na nižší cenu než uvádím
1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
U sady je důležité, aby obsahovala to inovované soukolí,, které je originál pevné a v opravné sadě je dělené s třecí spojkou. Ta právě umožní protočení při reverznímu pohybu kliky a tím úlevě starteru, do kterého se jinak síla přenášela v plné výši a většinou to i odsral. Poznáš to dle šroubů, co starter drží, že jsou ohnuté tzn. zadek starteru je proti předku pootočený. Já starter při výměně volnoběžky (tedy všech dílů) též rozhodil, srovnal a dal nové šrouby. Holt, je to jedna ze dvou bolestí, kterými Drakův motor trpí.
Přeji hodně pohodových kilásků a vždy návrat domů!
1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
Já jsem právě na to koukal, ale bojím se té kvality, kdo kde to a v jaké kvalitě to je dělaný.
Znám příběh jednoho kluka, co si nechat opravit v jednom nejmenovaném autoservisu svoje vytoužené Camaro. Musel se udělat komplet G.O motoru a mechanik aby ušetřil, koupil kliku někde z Číny aniž by o tom majitel věděl.
Jednou cca měsíc po opravě ... rup a total rozervaný motor . Pak se nějak soudně tahali .Je to asi osm let starý případ...
To Chenzee Jo, koukal jsem na nějaké návody a snad to něco vytvořím.
Bohužel nemám soustruh ani možnost sváření,ale snad kamarádi pomůžou...
Co se týče toho starteru, tak je zatím opticky ok, ale jak budu dělat volnoběžku, tak rozdělám i ten startér.
Teď jenom vybrat tu správnou a pokud možno levnou sadu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
Trio píše: Petrvk> Měnil jsem plovákovej ventil, v plovákovce v karbecu.A nejlíp to zjistíš tak, že vyndáš svíčky a budeš startovat bez svíček..jak z tama bude stříkat benzín, tak máš jasno :) Té kvality bych se nebál.Ten prodejce má samé pozitivní hodnocení a prodává jen volnoběžky takže bych z toho strach neměl
Tady od toho prodejce mám tu volnobezku já cca do týdne jsem ji měl doma a pohoda.1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
krom podložky jsem nic nenašel...
http://www.ebay.com/...pDdVHc3h&vxp=mtr
nebo
http://www.ebay.com/...%26sd%3D381214115101
1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
Tak teď babo raď. Ale je tem napsaáno VStar 1100 starter clutch 99-08 pod kódem OE P/N 99999-03908-00 o což vlastně jde...
Mohl bych to mít za přijatelnou cenu.
Jak by jste to řešili ?
1 reakcí na tento příspěvek Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
Dokázal by to někdo nějak specificky přeložit?
Já jsem z toho zmaten
hanks for your interest in our products.
1. Rebuildable Type Starter Clutch with "Big Roller" -- Improve 50% holding force than original products
2. OEM Type Starter Clutch with "Stronger Spraqs"
FYI~
Wish my clarification is helpful to you.
Naposledy editováno 07.09.2016 15:18:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ta volnoběžka XVS 1100 VB 2000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rebelmoto Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 3 | 20.8.2024 v 22:07 Rooks |
Dragstar 1100 kontrolka oleje, vadn... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 2 | 22.7.2024 v 20:30 Rooks |
Zadní tlumič výfuku od Craftride z ... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Dosky-CZ | 0 | 16.7.2024 v 22:45 Dosky-CZ |
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |