1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
Co se týče dotazu...Jak tu již bylo řečeno - nejlepší změřit nebo zkoušet jak kroužky pasují.
2 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
Naposledy editováno 24.01.2017 11:08:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
udinar píše: Pokud je na pístu jen B tak by se mělo jednat o originál výbrus s toleranci B. Když dáš nové kroužky, zvýší se komprese a to se zákonitě projeví na větším namáhání klikovky a ta za chvilku odejde. Spíš bych rádil GO, u pionýra to není zase takovej ranec peněz, výbrus s pístní sadou se dá sehnat už od 400,- Kč.
U dvojtaktu sa kompresia nezvýši, prípadne sa zvýši zanedbateľne. Čím dlhšie si bude starý valec a piest "zvykať" na nové krúžky, tým bude kompresia vyššia, pravdaže, oproti stavu po namontovaní nových krúžkov. Prečo, píšem vyššie. Ale ak má kvoli tomu odísť kľuka, čo sa stane, keď tam dáš novú sadu výbrus+piest+krúžky? Kompresia sa zvýši naozaj a poriadne = odíde kľuka? Takže podľa teba pri každom výbruse treba meniť kľuku?
2 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
motovlk píše: Na Babettě jsem měl výbrus 2000km a píst s kroužkama byl v háji a s tím i výkon. Tím myslím , že píst měl vůli přes půl milimetru . Asi nějakej sajrajt materiál . Vyměnil jsem píst a kroužky a jela jako předtím cca 58km/h . Pak jsem ještě jednou měnil kroužky , asi po 6000km . Příště už to bude na ten výbrus . Takže někdy se jen výměna vyplatí .
Jasné, babetka má v techničáku max. 40 km/h, ale tebe jazdila 58km/h. Stačí vymeniť piest a krúžky. Nič si z toho nerob, mám kamarátov, ktorým Trabant 601 ide 130 a žerie 4,5l.
udinar píše: Když dáš nové kroužky, zvýší se komprese a to se zákonitě projeví na větším namáhání klikovky a ta za chvilku odejde. Spíš bych rádil GO, u pionýra to není zase takovej ranec peněz, výbrus s pístní sadou se dá sehnat už od 400,- Kč.
To mi nějak nedává smysl. Jak píše hycomat, pokud by měla po výměně kroužků odejít klika vlivem vyšší komprese, tak s výbrusem a novou pístní sadou by snad přece musela odejít zrovna tak, né? .
Osobně tedy po překroužkování žádný problém nepozoruju. Pokud nemá klika vůli a válec s pístem není vyběhaný, nebál bych se toho.
Naposledy editováno 24.01.2017 20:42:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
fichtl má dva pístní kroužky. Jeden nám prasknul...
teprv do toho začínám fušovat a chci to umět
Dík
Naposledy editováno 09.04.2024 07:46:04
1 reakcí na tento příspěvek Pístní kroužky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
Rotor je 20w a stator 30w ale zapalovací pól je na správném místě (podle Ampéráka) a fichtl jde nadlábnout rukou
Naposledy editováno 12.04.2024 20:36:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |