1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pístní kroužky
udinar píše: Pokud je na pístu jen B tak by se mělo jednat o originál výbrus s toleranci B. Když dáš nové kroužky, zvýší se komprese a to se zákonitě projeví na větším namáhání klikovky a ta za chvilku odejde. Spíš bych rádil GO, u pionýra to není zase takovej ranec peněz, výbrus s pístní sadou se dá sehnat už od 400,- Kč.
U dvojtaktu sa kompresia nezvýši, prípadne sa zvýši zanedbateľne. Čím dlhšie si bude starý valec a piest "zvykať" na nové krúžky, tým bude kompresia vyššia, pravdaže, oproti stavu po namontovaní nových krúžkov. Prečo, píšem vyššie. Ale ak má kvoli tomu odísť kľuka, čo sa stane, keď tam dáš novú sadu výbrus+piest+krúžky? Kompresia sa zvýši naozaj a poriadne = odíde kľuka? Takže podľa teba pri každom výbruse treba meniť kľuku?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr | macgiver66 | 40 | 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA |
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr | Jawa_Babetta | 14 | 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA |
Jawa pionýr 50/05 Jawa 50/21 Pionýr | _bublina | 13 | 5.4.2024 v 10:30 Frantas |