Moje zkušenost je, že 1vál125 je velmi pružný s delší odezvou na plyn, 4vál600 je velmi akční bez plynové prodlevy. Je tedy 2vál500 něco mezi? A je 1vál125 pružnější, než 1vál650?
Jo a beru to jako postupný rozvoj, nebude to moje poslední mašina :)
Předem díky za vaše reakce.
1 reakcí na tento příspěvek 1 válec vs 2 válec
martinkuchinka píše: Nemám zkušenost, prostě to beru jako odezvu otočení rukojeti versus změna otáček motoru... Má tedy 1vál650 rychlejší reakci na plyn, než 1vál125? Hádám, že 2vál ano...
cokoliv v obsahu 600 ma rychlejsi reakci na plyn nez dvaca , to je asi jasny.
Ale rekl bych ze resis neco co neni tak uplne dulezity. Obvykle si lidi porizujou 1,2,4 valec kvuli nejakejm vlastnostem ktery chtej. Tak ne na tom nejdriv svez a pak res jestli chces 1,2, nebo vic valcu.
2 reakcí na tento příspěvek 1 válec vs 2 válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
FiZzeR píše: assassin> warum?
Třeba že jsou všechny vyrobený v pátek?
Největší výkon je téměř v nejvyšších otáčkách motoru, to je jedno číslo. Neupínej se jen na hodnotu max. výkonu...
Přečti hlavně odstavec s nadpisem "OTÁČKY JSOU DŮLEŽITÉ"
Tady:
http://www.autorevue...ersus-vykon-teorie_2
1 reakcí na tento příspěvek 1 válec vs 2 válec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
tomasd. píše: Třeba že jsou všechny vyrobený v pátek?
mno nevim, měl jsem vždycky za to, že ze špageťáckýho domečku je to jedna z nejmíň... ehm, italskejch motorek, tak mě to zarazilo, když od kapacity jakou je mistr hašišák slyšim něco jinýho
martinkuchinka píše: Já tu ale neřeším výkon, jde mi o to, jestli mi tu někdo dokáže popsat rozdíl mezi 1v650 a 2v500 s podobným výkonem. Nemám možnost si na to nikde sednout... A porovnávat (tu teorii) můžu jen s mou 1v125 :) Což je poněkud omezený rozhled...
Mno... a můžu vlastními slovy?
Jednovál: pu pu pu pu pu pu pupupupupupupu
Dvouvál vrvrvrvrvrvrvrvrvrvrvrvrvrrrrrrrrrrrrrrrrpyčo
Doporučuji zařadit do výběru i SV 650
2 reakcí na tento příspěvek 1 válec vs 2 válec
Raptor vypadá pěkně, je to skoro to samé, co SV...
1 reakcí na tento příspěvek 1 válec vs 2 válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
FiZzeR píše: mno nevim, měl jsem vždycky za to, že ze špageťáckýho domečku je to jedna z nejmíň... ehm, italskejch motorek, tak mě to zarazilo, když od kapacity jakou je mistr hašišák slyšim něco jinýho
ta strada s motorem z XT asi bude lepsi.
ty starsi zas az tak moc "neitalsky" nejsou a kazda co se objevila v mem okoli mela problemy - ale muze to byt tim, ze jsou levne a dostanou se do rukou odbornikum...neco jako povest husqvaren... i tak si myslim, ze se da vybrat lepe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
martinkuchinka píše: Mě moc ne, jasně, člověk se naučí se vším i s Hornetem, ale spotřeba 9 litrů, a taknování každou chvilku... to mě odradilo...
Raptor vypadá pěkně, je to skoro to samé, co SV...
Že ty si čítal zase niekde len samé polopravdy a mýty.
Ad 1. Hornet teda určite nežerie pri bežnom jazdení 9 litrov. Starý karburátor sa pohybuje okolo 5-6 litrov.
Ad 2. Raptor má s SV spoločný leda tak motor. Rám, podvozok a brzdy ( + pre niekoho dizajn) má Raptor na ďaleko lepšej úrovni. SV je rozpočtovka..-
e: ad Raptor, řekl bych, že např. tahle motorka víc stála, než jezdila malej Raptor a že zjara už po ní na inzerci nebude ani památky
e2: Ale věděl bych teda i o jednom levným Pegasu, jen je tam nějaká maličkost s elektrikou
Naposledy editováno 07.02.2017 15:50:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
1 reakcí na tento příspěvek 1 válec vs 2 válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1 válec vs 2 válec
JARAXL700 píše: U jednoválce nejde o plynulou jízdu. Pokud jezdíte dva, budeš u jednoválce pro partnera (ku) fungovat jako splašená kobyla.
Tenhle je nejlepší
Pro autora vlákna:
V tomto případě jsou prosto zásadní dvě věci:
1.Jaký požaduješ průběh výkonu
2.Jaké stroje porovnáváš
V tvém výběru konkrétních strojů asi takhle:
Pegaso,ať už starší s Rotaxem nebo novější má průběh spíš více podobný dvouválu.Oba ty motory jsou jakoby měkčí a pružnější než jejich kolegové z "old school" typu KLR/X,XT,TT,DR atd.Totéž platí u tebou vzpomínaných dvouválech.Jejich průběh je nezáludný a na rozdíl od jednoválce více postupný a vztažený k nárůstu otáček.Což znamená že i ten "Pegasácký měkký" motor má nástup kroutícího momentu mnohem níže a menší rozsah použitelných otáček než dvouvál v kategorii 500.Ani jedno není špatná volba,je to spíše o preferencích a otáčkovém pásmu které raději používáš.
1 reakcí na tento příspěvek 1 válec vs 2 válec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pegaso cube 1999 volnoběh Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 12 | 30.9.2024 v 06:05 Jarda_pegaso |
Aprilia pegaso 650 rotax 1997 - ole... Aprilia Pegaso 650 | Lancikjirka | 18 | 3.9.2024 v 18:43 Kohlstein |
Aprilia pegaso 650 cube Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 0 | 3.9.2024 v 05:55 Jarda_pegaso |
Jak vyřešit pomalý únik oleje okolo... Aprilia Pegaso 650 | arky | 13 | 28.8.2024 v 21:13 hagrid.hagrid |
Hlava Aprilia Pegaso 650 | Milad | 10 | 11.8.2024 v 21:09 Milad |