Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
ty svodidla jsou asi horší než stromy. Kamaráda to málem rozpůlilo na Sardošce. nebudu lhát, že kdyby na těhle místech udělali moto friedly svodidla i s dolní lištou. Občas nějaký balík slámy by se taky hodil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Zbývá tedy nevhodná směs do daného počasí, teploty. Což je ale divné, protože by se to zase na gumě projevilo. Nebo už jsi i s motorkou za schopnostmi gumy, když Ti nesedí a pocitově klouže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
na fotce jsou gumy se stejným nájezdem a stejný styl jízdy
SC sjetá rovnoměrně s jemným vzorem a drží
S21 s hrubším vzorem ztrácí tvar a nedrží tolik jako SC
Když obě vydrží cca stejně, není co řešit
Bridge neznám, ale pokud je S21 na úrovni Rosso3, tak se není čemu divit a ten rozdíl tam bude.
Když vydrží stejně, tak máš vybráno
Tak jsem zkusil ten váš tisemring (poslední dva časy), protože na vyhlídce štěrku jak prase. Opravdu to ten déšť všechno vyplavil na silnici.
Na ten tis to je tak na motarda. Celé to jedu na jedničku a není to úplně můj šálek. Moc pomalé a dost se to zavírá. Navíc mám malej rejd, tak se nahoře neotocim :(
Naposledy editováno 08.06.2017 23:04:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše:
2800 pneumatika už prakticky vůbec nedrží. Je jak namazaná olejem
Zejtra konečně přijdou SC, tak už to jen někde neroštípat a je to
supr guma, nechces mi ji pak hodit za plot?
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Zajimavej závěr, nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše: dejf.> musím to taky nějak prodat, když už jsem se hecnul , ale primárně jde o můj pocit z těch gum. Teď vím, že náklon vydrží i ojeté, ale nesmíš moc gasovat jinak pustí.
Zajimavej závěr, nebo ne?
tenhle zaver sem ti tu uz psal davno:D kazda guma podrzi na stupacku, ale dobra vydrzi i gasovani, ci brzdeni.
Jinak loket slusnej. Na nahaci s rovnejma riditkama uz je to docela gymnastika ne?
Každopádně je to úplně k hovnu a horší průjezd zatáčkou jsem ten den neměl. rád bych to měl na fotce nebo videu, abych se podíval jak to vypadá, ale už na to seru. Na SS je to něco jiného
Jinak to žádná velká gymnastika není jen to u toho naháče musíš chytnout za konec
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
psenap píše: Jakub> Jo to mě také zajímá. Jedeš s tím jen provoz nebo i okruh?
Ja zadni na okruhu minuly tyden uplne znicil, jedna strana vytrhana a ztracenej profil. Nechci rikat ze je to problem gumy protoze nevim, muze byt i tlumic v haji nebo mam problem s tim ze motor nebezi ciste, ale fakt je ze pred 6 tis na M7 jsem jel o 5 vterin rychleji a byla ojeta krasne.
ještě foto
Naposledy editováno 15.06.2017 07:43:33
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
fakta jsou,
- na M7 jsem před 6tis jezdil v Mostu 1,59 a teď nejlíp 2,04 protože když jsem se začínal dostávat do tempa, zničená guma už mě nepustila. Taky jsem měl M7 vždycky krásně sjetou.
- nastavení tlumiče +/- podobný, zkusil jsem s tím laborovat bez pozitivního výsledku
- tlaky jsem zkoušel doporučený na okruh 2,1/1,9 za studena, pak jsem se zadkem zkoušel hýbat o 0,2 na obě strany. Měřil jsem i tlak po jízdě a byl 2,5 což je dle mě ok. Na M7 jsem jezdil taky doporučený 2,5-2,7 na zadku za studena a fungovalo to.
- guma byla hodně načatá už po dvou dvackách kdy jsem se teprv dostával po delší pauze do tempa
- že bych jezdil jinak nevěřím, protože můj problém je že ať dělám co dělám, jezdím jak přes kopírák stejně blbě
co mohlo gumu zničit,
- zadní tlumič v háji, ale nemám pocit že by nefungoval
- nastavení motoru kterej teď nahoře neběží uplně pravidelně a ty pulzy mohly zničit gumu. To si myslím mohlo něco udělat.
- možná novej asfalt na výjezd na cílovku, protože tam dostávala guma největší záhul a taky mi tam párkrát klouzla. Tomuhle ale nevěřím, jen mě to teď napadlo
- špatný tlaky
- změna jízdního stylu, tomu ale taky nevěřím
Každopádně co vidím je jasnej přechod mezi tvrdou a měkkou směsí, kdy ta tvrdá je sjetá jak má být ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | 25.6.2024 v 11:27 pospit |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |