Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
Jen jsem ti napsal, co z té gumy vidím. Co si z toho odneseš/te záleží na vás.
Naposledy editováno 20.06.2017 18:36:11
6 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Pirelli Diablo Supercorsa SP V2 - to v2 znamená, že je to druhá generace, kde zadní guma je dvousměsová, předchozí verze měla označení "SP" pouze a zadní byla jednosměs.
Pirelli Diablo Supercorsa SP je co se směsi týče stejná jako Metzeler Racetec Interact K3, profil mají úplně stejnej, jinej je akorát vzorek.
V porovnání s Diablo Supercorsa SC2 je SP o něco tvrdší guma, ale ne zas tak o moc.
SC2, SP, SP V2, K3 - všechny už jsem jezdil jak na okruhu, tak na silnici, takže mluvím z vlastní zkušenosti, žádný jedna baba povídala.
Pirelli maji oproti Bridgestone špičatější profil, takže moto jde snadněji do náklonu. Bridgestone mi nikdy nesedly, pak jsem ještě sjel nějakou tu sadu Dunlopu (ruzne směsy), ale vždy jsem se rad vratil k Pirelli/Metzeler (to je ale spíš o osobních preferencích, než o kvalitě gum).
Navíc standardně TC na S1000RR je nastavena na obvod gum SC, SP, K3, které se na ni montuji z výroby, takže teoreticky by s těmito pryžemi měla fungovat nejlépe.
Co se týče nájezdu, zadek max. tak kolem 3 tis. to je standard na litrové motorce.
Pro mě osobně jsou Pirelli SP a Metzler K3 asi nejlepší sportovní silniční gumy. Jediné kdy se na nich nectím úplně happy je když je mokro/déšť, to je myslím si jejich největší slabina.
Co se týče tlaků - SP, SP V2, K3:
Na silnici mám předepsáno na S1000RR 2,5 předek, 2,9 zadek - dávám ale o 0,2-0,3 míň (vyhovuje to nejlíp nastavení podvozku a mému stylu jizdy).
Na okruhu jsem dával tlaky, tak jak jsou uvedeny v tabulce co dával SLEEPER, tj. 2,3-2,4 předek, 1,8-1,9 zadek za tepla.
Pokud se guma sjíždí blbě (drolení, trhání, atd.), je třeba vždy přizpůsobit nastavení podvozku, stylu jízdy a okolní teplotě! Používám jiné nastavení podvozku na okruhu a jiné na silnici. Pokud jsem na okruhu nechal nastaveni ze silnice, zadní guma se mi trhala.
Osobně nepoznám rozdíl..ale je fakt, že 2,9 jsem vzadu snad ani nezkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše: Já tam mám 2.3 a 2.5 a funguje to na silnici nejlépe. Když uberu motorka se hůř přiklání a s gripem u SC problém nemám, tak nevidím problém ubírat l. Navíc má silnici není tolik prostoru na pořádné zahřátí a když často stavím je to na prd. Na okruhu budu laborovat a doufám, že mi tam Abrhám se sršně pořadí.
No s mensim tlakem bys to naopak mel zahrat rychlejs. A na srsnovo radu bacha, ten ti rekne at tam das 2.5 a 2.9 podle kyvky, pac jesi nejedes brno pod 2.10, nema cenu premejslet nad nicim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Naposledy editováno 26.06.2017 12:11:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Měkčí by měla být podle předpokladů být SC
Naposledy editováno 26.06.2017 15:26:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | 25.6.2024 v 11:27 pospit |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |