Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
ramlik píše: Nicméně věřím, že už Dejf nebude tvrdit, že GP jezdí kosmické náklony.
.
Hele myslim si furt stejne, ze GP jezdej kosmicky naklony. Oproti jinejm okruhovejm masinam, ten rozdil nebude tak velkej, ale v porovnani se sviznou turistikou v provozu...
Ty brousis naklonovy hlasice na versysu, gumu nemas do kraje a jezdis 58. Ja mam na fz8 ubrouseny stupacky bez hlasicu tak, ze uz se mi na dylku zkracujou, radicku vodrbanou, kolena mam deravy a gumy sem mel vzdycky az do kraje a presto bych si netroufal tvrdit, ze jedu stejnej naklon, co uvadis, nebo i vic. Ale jak uz sem psal, nikdy sem nad tim nedumal, takze mozna vim hovno a ve skutecnosti sem vlastne takovej zabijak, ze by predemnou sel marquez srat :D
Naposledy editováno 18.07.2017 15:08:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Hele proste bych to chtel videt nazivo tu jizdu, sem neverici tomas, sorry. Kolik vazis? Jak na tom sedis? to je taky dost podstatny. Kamos na gs ma zdrbany stupacky bez hlasicu taky a gumy presto neda do kraje - proc? Ma asi 150kg... Nic neni tak jednoduchy a jednoznacny, jak se zda...
Naposledy editováno 18.07.2017 15:40:15
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
dejf. píše: ramlik> tvoje motorka dovoli vetsi naklon nez moje, ale gumy nemas do kraje. Co mas vlastne za gumy? sem nejak nepostreh. Ja jezdil teda dycky placaty cestaky, ale do kraje sem jel i sportsmart2 (ano, i ty nejsou nejak vyrazne spicaty, ale rozhodne vic jak RS apod..)
Hele proste bych to chtel videt nazivo tu jizdu, sem neverici tomas, sorry. Kolik vazis? Jak na tom sedis? to je taky dost podstatny. Kamos na gs ma zdrbany stupacky bez hlasicu taky a gumy presto neda do kraje - proc? Ma asi 150kg... Nic neni tak jednoduchy a jednoznacny, jak se zda...
Není to o váze jezdce, ale o geometrií motorky a tom kde jsou stupačky.
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
a moc nevidim duvod proc bych jako konstrukter dal hlasice na versysu - v podstate rozpoctove cestovni motorce vejs nez na sportovni motorce, kde se predpoklada pouziti na okruhu = nutnost vetsich naklonu a i pouziti lepsich pneu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
dakarista píše: Není to o váze jezdce, ale o geometrií motorky a tom kde jsou stupačky.
ona si motorka pod 150kg pilotem dost sedne = nize stupacky, dalsi vec je, ze silnej clovek asi moc nevysedne a jeho hmotnost, resp jeho teziste hodne ovlivnuje celkove teziste, ktere je pro naklon podstatne.
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Naposledy editováno 18.07.2017 16:23:30
assassin píše: no vyssi motorka neznamena vyssi stupacky. predpokladam ze pri vovoji ty stupacky a hlasice navrhuji podle nejakejch postupu, vyzkousenejch rozmeru atd.
a moc nevidim duvod proc bych jako konstrukter dal hlasice na versysu - v podstate rozpoctove cestovni motorce vejs nez na sportovni motorce, kde se predpoklada pouziti na okruhu = nutnost vetsich naklonu a i pouziti lepsich pneu.
a jsme zpátky u Tuona. viz. výše
... Versys není cestovní motka. Většina lidí, co na něm pořádá turistiku, taky řešila prodloužení úchytu stupačky směrem dolů! Právě proto, že jsou zbytečně a nepohodlně vysoko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
vážím 82kg, předek mám přitvrzený o 3 a zadek na max. Adekvátně k tomu útlumy.Víc štelovat nejde.
Naposledy editováno 18.07.2017 16:43:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
dejf. píše: ...Jinak priznavam, ze sem neveril, ze k tem MGP naklonum neni zas tak daleko a ted v tech clancich docela cumim. 50 je asi celkem "v klidu" realnejch v provozu. Asi i krapet vic s dobrym bajkem, gumama a pilotem. Nicmene furt si stojim za tim, ze 58 je moc. Kor na versysu. A nejak porad pochybuju i u pychy s tuonem. Ikdyz tam uz je to o dost vic realnejsi.
cca 54-58 tj asi 56° ,tomu už se věřit dá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
3 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
ramlik píše: pycha> ... a to máš už MkIII , kde jsou stupačky níž.
vážím 82kg, předek mám přitvrzený o 3 a zadek na max. Adekvátně k tomu útlumy.Víc štelovat nejde.
To jezdíš jenom ve dvou, že máš dotažený preload na max?
assassin píše: ona si motorka pod 150kg pilotem dost sedne = nize stupacky, dalsi vec je, ze silnej clovek asi moc nevysedne a jeho hmotnost, resp jeho teziste hodne ovlivnuje celkove teziste, ktere je pro naklon podstatne.
Pokud budeme srovnávat jízdu dvou lidí na stejné motorce a ne že tu srovnává GSo s Tuonem. Tak je to proto vše jinak. ..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | 25.6.2024 v 11:27 pospit |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |