Je v docela pěkném stavu, ale má pár nedostatků. Ráfky jsou orezlý, ale jinak je celkem zachovalá. Chtěl bych požádat místní znalce o jejich názor jak renovovat. Jestli udělat totální renovaci nebo jen částečnou. Chtěl bych zachovat co nejvíce původní stav-tj. původní díly a původní lak. Chrom na nádrži se tváří hezky, ale po bližším pohledu jsou na ní puchýřky a chrom se loupe(někde i třeba 2cm2). Lak je na některých místech ošoupaný-u stupaček, přední blatník, nádrž má také pár škrábanců. Děda chytře vyndal baterku z kaslíku, takže neni vůbec orezlá, ale vnitřek natřel nějakou barvou (samozřejmě nepůvodní). Sedačka (není nafocena) je původní a má jen jeden malej trhanec v délce cca 5cm. Chtěl bych dát nově pochromovat kolena, výfuky, držáky, klakson, řidítka, světlo, víčko nádrže, řadičku a tlumiče. Jen si nevím rady co s tou nádrží. Další věc jsou ta bílá pole na předním blatníku. Jsou original?
Předem díky všem za připomínky na návrhy.
Naposledy editováno 21.07.2017 09:22:12
A ještě zbývá baterie a pneumatiky včetně duší.
Naposledy editováno 21.07.2017 09:54:43
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 rv1956 jak moc renovovat
Koupil jsem Kývačku v podobném stavu a po dvou víkendech se z toho vylouplotohle . Fotky na kráse hodně přidávají. Taky má v reálu dost pupínků na nádrží, oloupaný chrom na kolenech, řídítkách atp. (na staně, která není focená Nicméně usoudil jsem, že ošetřený a zakonzervovaný původní stav je lepší, než kontrast perfektních nových chromů s patinovaným zbytkem motorky.
to ZombiRider a 535xv: měl jsem I víceflaškové nabídky a nepodlehl jsem
Také jsem zastáncem nechat vše co nejvíce původní, ale ty ráfky a třeba klakson jsou hrozný.Takže zkusím sehnat zadní světlo v původní barvě a vše vyčistit/vyleštit. Ted je otázka čím to vyleštit? Tempem a korekčníma tyčkama od Horsta Fukse vyretušovat ty největší škrábance?
Když budu mít nově nachromovaný ráfky, tak to bude chtít I ty výfuky. Koukám na galerku fidlimydli a ten ty kolena chromovaný má a vypadá to moc pěkně. Někde jsem četl že třeba klakson by měl být niklovanej a ne chromovanej...Mno a ty zbytky chromu na tlumičích taky nejsou nic moc, takže ty taky asi nově pochromovat, stejně tak řidítka. Má smysl kupovat všechny lanka+bowdeny nové? Chtěl bych si s tím pár měsíců hrát
Na korekční tužky se vykašli, bude to vypadat hůře jako ty škrábance, nehledě k tomu, že takový odstín neseženeš. U motorky v Tvém stavu je lepší nedostatky přiznat a zakonzervovat. Pro laickou veřejnost to bude stejně jen hromada šrotu. Ti uznávají jen renovované "funglovky" a pro veteránisty srdcaře to bude akorát dok*rvený originál. Máš celkem vyjímečný stav. Podívej se do inzerce. Všechno jsou šroty na renovaci bez papírů a pokud se objeví slušná, je to za horentní sumu. Na svou jsem měl nabídku 45K a to má z druhé strany opravdu dost špatné chromy.
Taky mám na nádrži pod budíkem odlouplé asi 2x3 cm barvy a spoustu škrábanců na foto neviditelných, ale to k tomu patří. Hlavně dej při leštění bacha na linky, ať si je nesmažeš.
Edit: Ty mé kolena nejsou nově chromované. Je to ze 40% olezlý originál, jen to na fotkách háže prasata, tak to vypadá jako fungl.
Naposledy editováno 21.07.2017 15:02:49
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 rv1956 jak moc renovovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 rv1956 jak moc renovovat
Kolům, výfukům a ni kolenám nic není,.....vše jen umýt, rozpucovat a nakonzervovat,....
Já se tím celkem dost zabývám, nějak se mě dycky dostali jen takové motky a tak sem se specializoval na původnky......a tohle je motorka, kterou když rozpucuješ tak,.....bude neskutečná!
mam dotaz: je to jednopaka nebo dvoupaka? Podle prvni fotky to vypada na dvoupaku, ale to by byt nemela. Podle roku vyroby je to 353/03 (ale na stitku je jenom 353 jestli dobre vidim)
Ty ráfky bych rád viděl po tom "rozleštění". Ale třeba se povede zázrak. Kolena budou nejspíše rezavý moc moc.
Naposledy editováno 27.07.2017 20:47:19
Naposledy editováno 27.07.2017 20:17:30
Jinak nádrž je zevnitř krásná, i když tam bylo půl nádrže. Kabely byly takový stvrdlý, takže ty budu muset všechny vyměnit....příští týden se jí pokusím roztlačit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 4 | Včera v 21:53 vasik006 |
Jawablázni [1 ... 3990, 3991] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119719 | Včera v 15:27 callowsick |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Teče přední tlumič Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 8 | 19.7.2024 v 08:47 vasik006 |
Lamely Taiwan Jawa 250/353 Kývačka | Tom350354 | 1 | 16.7.2024 v 22:17 Drak1 |