Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Krejza píše: dejf.>
Nejde ani tak o samotný posez, ale pozici hlavy a výhled. Na dromu vidíš všechno a můžeš tak hlavu strčit až na asfalt pod motorku.
U RR, aniž bych ho tedy jezdil, ale podle různých fotek a videí je vidět, že musí jezdec vidět daleko více nebo se vejít mezi motorku a různé zdi. Proto hlava nad nádrží.
Při jízdě v provozu je pak základ vidět co nejvíce kvůli bezpečnosti. Plus vysedat zde je kolikrát tak pomalé, až je to kontraproduktivní.
tak tak, jezdím SS a za tu dobu co jezdím v provozu, tak mám hlavu nad nádrží, abych viděl, teď jedu občas i na okruh a mám stím problém. Tedy, že mám hlavu nad nádrží.. když ji tlacím dolů k zrcátku, tak mám divnej pocit, že nevidím a automaticky ji zvendu - peru se stím dost
PetrS píše: Krejza> Osobne si myslim, ze vic bude zalezet na jezdci, nez jeho stylu a pak taky na profilu trate. Jak jsem uz psal, Giovanni dokazoval, ze na asfaltu umi byt minimalne stejne rychly i s kolenem na zemi, jak svetova spicka, ale ztracel dost v terenu. On to mozna bude jako s najezdem ve slidu do zatacky. Driv se tak jezdila temer kazda zatacka, v posledni dobe se tak najizdi uz jen ty nejvetsi vracecky, protoze to proste zpomaluje. Ale ve vysledku se bavime opravdu o rozdilu v ramci max. desetinek sekundy na kolo, takze ja porad zastavam nazor, ze pro nezavodnika je lepsi jezdit tak, jak je mu komfortnejsi, protoze pak se muze soustredit vic na dulezitejsi veci, ktere maji na cas daleko zasadnejsi vliv, nez samotny styl. Dalsi vec je, ze kdyz je trat opravdu hodne zakroucena, tak s kolenem na zemi je to strasna spartakiada se porad presouvat : )
parádně naspanéFakt je ten, že nejde jen o ježdění rychle, ale MG kloubí i navigaci, schopnost vybrat si nejlepší možnou stopu, je-li možnost výběru, a čistou jízdu bez chyb a zaváhání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
matt píše: tak tak, jezdím SS a za tu dobu co jezdím v provozu, tak mám hlavu nad nádrží, abych viděl, teď jedu občas i na okruh a mám stím problém. Tedy, že mám hlavu nad nádrží.. když ji tlacím dolů k zrcátku, tak mám divnej pocit, že nevidím a automaticky ji zvendu - peru se stím dost
Na ten rozdíl v pozici hlavy je třeba si zvyknout. Taky mi to trvalo dlouho, ale když to dáš, je to potom paráda.
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Krejza píše: Na ten rozdíl v pozici hlavy je třeba si zvyknout. Taky mi to trvalo dlouho, ale když to dáš, je to potom paráda.
jj snažím se, ale pořad tu hlavu cpu nahoru a když si myslím, že ji cpu tak jak má byt a vidím fotky, tak se musím smát stejně málo...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
JollyJoker píše: Krejza> Já mám z okruhu obě strany stejné,spíše levou malinko víc zežvejaknou,ale nepatrně...
já mám taky mnohem víc sjetou pravou stranu pneu a proto ji na příští okruh otočím je to (slick K2)1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
e: ještě to chce fotku jak vypadá na mašině (origo/ladák)
Naposledy editováno 18.08.2017 12:39:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
a je to kurňa rozdí, to je tak o 3kg lehčíl a jak je řešená přívěra (klapka), tam je ve výfuku ne? když jedeš pomalu, jde to přes první euro komoru výfuku a když jedeš ve vyšších otačkách jde to přes druhou? nebo si to pletu
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Přívěra jde pryč, ale už teď jsem jí měl odpojenou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
a u toho výfuku říkám to dobře ne? to akorát přepíná klapku kterým výfukem to půjde ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | 25.6.2024 v 11:27 pospit |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |